شهر چمستان کجاست؟

یکی از شهرهای سرسبز و توریستی استان مازندران است. این شهر از توابع شهرستان نور می‌باشد. نام چمستان را دگرگون‌شدهٔ چمازستان می دانند. چماز نام نوعی سرخس است.ارتفاع چمستان با سطح دریا نسبت به روستاهای وابسته آن بیشتر است. و باعث دره های بسیار زیبا در اطراف آن بوجود بیاید. همین خصوصیت زیبایی وصف‌ناپذیر، وجود جنگل، نزدیکی به دریا، آب و هوای خنک‌تر در مناطق کوهستانی و ظاهر و طبیعت سرسبزی که منبع غنی از جنگل‌ها و درخت تا دریا و کوه و کوهپایه دارد، باعث شده تا خرید ویلا در چمستان به یکی از پرطرفدارترین خواسته‌های متقاضیان خرید یا اجاره زمین و ویلا در منطقه شمال تبدیل شود.

چمستان

مقاله پیشنهادی سایت ویلاالبرز: شرایط دریافت وام بانکی برای خرید ویلا در شمال

اولین چیزی که برای خرید ویلا در چمستان برای متقاضیان سوال می شود این است که فاصله تهران تا چمستان چقدر است؟ و از کدام مسیر به چمستان دسترسی دارد؟

 

 

برای رسیدن از تهران به چمستان؛ با سه مسیر امکان پذیر است:

1 - از مسیر زیبای جاده هراز

فاصله این مسیر از مرکز تهران به مرکز چمستان، حدودا 211 کیلومتر می باشد. که در صورت عدم ترافیک در حدود 4ساعت این مسیر را طی می کنید تا به مقصد برسید.

شما از مسیر تهران – جاجرود – بومهن – رودهن - آبعلی – مشا – پلور – آب اسک – گزنک-محمدآباد ….  ود در 3 کیلومتری شهر آمل به منطقه جنگل هلومسر نزدیک خواهید شد که از سمت راست وارد کمربندی جدید امامزاده عبدالله شده و سپس کمربندی آمل به چمستان را طی می کنید و به مقصد موردنظرتان می رسید..

نقشه تهران به چمستان از آمل

برای دیدن این مسیر روی نقشه، کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی سایت ویلاالبرز:نکات مهم خرید زمین در شمال و چالش های ساخت ویلا برای مشتریان

 

2- از مسیر زیبای جاده چالوس

برای پیمودن این مسیر از مرکز تهران به مرکز چمستان، مسافتی حدودا 229 کیلومتر در مدت زمانی 4ساعت و ربع باید در نظر داشته باشید. همانطور که متوجه شدید از لحاظ زمانی این دومسیر هیچ تفاوتی باهم ندارند، و شاید برای همراهانی که از کرج این سفر را درنظر دارند، این مسیر آسانتر باشد.

شما از مسیر تهران- آزادراه تهران شمال-گرماب-پل زنگوله-مرزن آباد- و به چالوس میرسید و در وارد جاده سمت راست شده و مسیر چالوس تا نور را طی می کنید و از آنجا وارد کمربندی نور-چمستان شده و در نهایت به مقصد خود می رسید.

جاده چالوس

برای دیدن این مسیر روی نقشه، کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی سایت ویلاالبرز:بهترین راه سرمایه گذاری در شمال چیست؟خرید ویلا یا خرید زمین؟

 

3-از مسیر هیجان انگیز فیروزکوه

زمانی مسیر سوم یعنی مسیر فیروزکوه را انتخاب می شود که مسیر اولی و دومی یعنی مسیر جاده هراز و جاده چالوس به خاطر ترافیک زیاد آخر هفته، اعیاد یا ریزش کوه و تعمیرات و مسدود بودن جاده؛ بسته باشد.این مسیر سرسبزی و زیبایی خاصی دارد و دارای جاده های پرپیچ و خم می باشد.در نتیجه این مسیر طولانی تر است، و مسافتی معادل 334 کیلومتر و زمان حدودی  5 ساعته را بایستی برای انتخاب این مسیر در نظر داشت.

تهران – پردیس – گیلاوند – امین آباد – فیروزکوه – گدوک – ورسک – دوآب – پل سفید – زیرآب – شیرگاه ( نرسیده به شهر قائمشهر )  و ….. در نهایت به شهر زیبای آمل خواهید رسید، سپس از کمربندی آمل به چمستان وارد مقصد نهایی خود خواهید شد.

 جاده فیروزکوه

برای دیدن این مسیر برروی نقشه، کلیک کنید.

 مقاله پیشنهادی سایت ویلا البرز:نحوه قیمت گذاری و عواملی که بر قیمت ملک تأثیر می گذارند

 


اگر به دنبال خرید ویلا در چمستان هستید، برای گرفتن هر گونه مشاوره خرید یا اجاره اعم از ویلا ساحلی، ویلا جنگلی، ویلا سنددار و... می توانید به مشاوران حرفه ای و متخصص املاک البرزویلا مراجعه نمایید. مشاوران البرزویلا با داشتن فایل های متنوعی از ویلا دوبلکس، ویلا نیم پیلوت، ویلا فلت، ویلا اقساطی و... در منطقه چمستان، آماده خدمت رسانی به شما همراهان و سروران گرامی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای مشاوره رایگان به بخش تماس با ما مراجعه نمایید. یا برروی دکمه مشاوره رایگان کلیک نمائید، تا سریعا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

روز و روزگارتان خوش، مشاورین املاک البرز ویلا

 

 دیگر مقالات سایت ویلا البرز:

طرح هادی روستایی در شمال

آشنایی معنایی ویلای لوکس و ساخت ویلا در شمال

نقشه ى چمستان و خريد ويلا در چمستان

سند تک برگ، تبدیل سند منگوله‌دار به سند تک برگ

نور کجاست و خرید ویلا در نور

خرید ارزنده ترین ویلا ها در شمال و چمستان با البرز ویلا

خرید ویلا در شمال با 100 میلیون؛ دروغ یا حقیقت؟

سفر به چمستان و خرید ویلا در چمستان شمال

خرید ویلا شهرکی در چمستان یا خرید ویلا مستقل در شمال؟