وبلاگ

سعادت آباد کجاست و خرید ویلا در سعادت آباد نور

سعادت آباد روستایی است زیبا و توریستی که از توابع بخش چمستان شهرستان نور استان مازندران محسوب می¬شود. این روستا در دهستان میانرود(نور) قرار گرفته است. گفتنی است که مسجد جامع سعادت آباد نور در این روستا واقع گردیده است.

بیشتر بخوانید

سرخرود کجاست و خرید ویلا در سرخرود

روزهای قبل توضیحاتی درباره مناطق شمالی دادیم و امروز هم با ادامه توضیحات و معرفی یک مکان قشنگ دیگه در خدمتتون هستیم. تا آخر مقاله همراه ما باشید. سرخرود، از یکی از نگین های شهرهای شمالی ایران سرخرود، مرکز بخش سرخرود شهرستان محمود آباد است. این شهر با دریای خزر ارتباط داره و دارای ساحلی زیباست.

بیشتر بخوانید

روستای رمشی کجاست و خرید ویلا در رمشی چمستان

بی شک منطقه شمال ایران به ویژه مازندران و گیلان از جمله مهمترین مناطق گردشگری ایران محسوب می شوند که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران و مسافران به آنجا سفر می کنند. بسیاری نیز اقدام به سرمایه گذاری در شمال و خرید ویلا در شمال می نمایند. اما یکی از بخش های منحصر بفرد و خاص این منطقه، چمستان است که دار

بیشتر بخوانید

امیرآباد کجاست و خرید ویلا در امیرآباد نور

در این نوشتار به موقعیت جغرافیایی امیرآباد و مزایای آن جهت خرید ویلا پرداخته می¬شود. کسانی که خواهان کسب اطلاعات در این زمینه هستند می¬توانند تا انتهای این نوشتار ما را همراهی نمایند.

بیشتر بخوانید

نوشهر کجاست؟مناطق برند برای خرید ویلا در نوشهر

شاید جزو اندسته از متقاضیان خرید ویلا در شمال هستید، که نمی دانید برای خرید ویلا در نوشهر با توجه به بودجه و شرایط خودتان، سراغ کدام منطقه و یا روستای آن بروید. ما در این مطلب سعی بر آن داریم تا نوشهر و مناطق اطراف آن را به طور کامل برایتان شرح دهیم.

بیشتر بخوانید

نور کجاست؟خرید ویلا در نور

شاید شما یکی از متقاضیان خرید ویلا در نور باشید، و بخواهید اطلاعات بیشتری از این منطقه بدانید. در این مقاله به طور کامل و جامع در مورد شهرستان نور و مناطق اطراف و توابع آن را برای شما شرح می دهیم.با ما همراه باشید...

بیشتر بخوانید

فاصله تهران تا چمستان چقدر است؟

درود بر همراهان گرامی سایت ویلا البرز، در این مقاله سعی داریم تمامی مسیرهای دسترسی به چمستان را شرح دهیم و بهترین و کوتاهترین مسیر را به شما معرفی کنیم،با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

محمودآباد کجاست؟خرید ویلا در محمودآباد

احتمالا شما متقاضیان خرید ویلا در شمال، خرید ویلا در خطه ساحلی محمودآباد نیز به گوشتان خورده! و می خواهید اطلاعات بیشتری از این شهرستان بسیار زیبا داشته باشید.در ادامه مقاله به طور کامل و جامع به آن می پردازیم.

بیشتر بخوانید

چمستان کجاست؟ اسامی روستاهای چمستان همراه با نقشه

شاید شما یکی از متقاضیان خرید ویلا در چمستان باشید، و بخواهید اطلاعات بیشتری از این منطقه بدانید. در این مقاله به طور کامل و جامع در مورد چمستان و مناطق اطراف و وابستته به آن را برای شما شرح می دهیم.با ما همراه باشید...

بیشتر بخوانید

جاده دریا کجاست؟خرید ویلا در جاده دریا

به منطقه کمربندی ولیسده به کلوده در مازندران،اصطلاحا به آن جاده دریا گفته می شود.از آن جهت که از لحاظ موقعیت جغرافیایی که دارد، در عین جنگلی بودن به دریا نزدیک می باشد.پس ویلاهای واقع شده در این منطقه،ملقب به ویلا ساحلی و ویلا جنگلی است.در ادامه به توضیح دقیق تر و جامع تری از این خطه خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید

بهترین شهر گیلان برای زندگی و سرمایه گذاری چه شهری است؟

هدف این مقاله شناخت بهترین شهر گیلان برای زندگی می باشد و در آغاز گفته ایم مردم این استان به سه زبان صحبت می کنند و همچنین برای شناخت بهترین شهر در ابتدا، وضعیت اقتصادی، امکانات، مراکز درمانی، مکان های دیدنی و تفریحی هریک از شهر ها مورد بررسی قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید

نقشه ى چمستان و خريد ويلا در چمستان

آيا مى دانيد چمستان كجاست؟ آيا تا كنون به شهرستان چمستان سفر كرده ايد؟ آيا اطلاعاتى در رابطه با موقعيت جفرافيايى، اقليمى و وضعيت ويلاهاى اين منطقه در دست داريد؟ پس با ما همراه باشيد.

بیشتر بخوانید

نور کجاست و خرید ویلا در نور

میدونید شهرستان نور کجاست و از چه بخش هایی تشکیل می شه؟ راجب دیرینه نور چی می دونید؟ آیا می دونید که خرید ویلا در نور از پر طرفدارترین مناطقِ شماله؟ مجلل ترین شهرک ها رو معرفی میکنیم با کلی اطلاعات دیگه؛ با ما همراه باشید

بیشتر بخوانید

سفر به چمستان و خرید ویلا در چمستان شمال

در این مقاله قصد داریم تا شمارو به چمستان ببریم و شما را با حال و هوای این منطقه و بازار خرید و فروش ویلاها در چمستان آشنا کنیم؛ خواهیم گفت که رمز و راز ارزان قیمت بودن زمین و ویلا در چمستان چیست و کجا پتانسیل بیشتری برای سرمایه گذاری دارد؛ با ما همراه باشید..

بیشتر بخوانید