وبلاگ

با ویلای 35 میلیون دلاری در هالیود آشنا شوید

این ویلا به صورت مدرن، با بهترین امکانات جزو لوکس ترین ویلا در هالیود محسوب می شود، که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، اگر می خواهید با یکی از لاکچری ترین ویلا در هالیود آشنا شوید، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

چگونه و از کجا ویلا بخریم

امروزه به دلیل افزایش زندگی شهری و مشکلاتی که وجود دارد، افرادی تصمیم می گیرند، به منطقه ای پر از آرامش و به دور از هیاهوی شهری، سفر کنند، از این سوی اقدام به خرید ویلا در شمال می نمایند، اما برای انجام این کار نمی دانند، چگونه و از کجا ویلا بخرند، که در این مقاله به آن توجه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

رونق گرفتن خرید ویلا در چمستان

چمستان یکی از شهرهای توریستی و جنگلی استان مازندران می باشد، اغلب افرادی که به دنبال محیط جنگلی می باشند، چمستان در الویت برای خرید ویلا در شمال می باشد، در این مقاله قصد داریم، درباره رونق گرفتن خرید ویلا در چمستان به طور مفصل صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

خرید ویلا شهرکی بهتر است یا خرید ویلا مستقل یا شخصی ساز

مجالی برای رسیدن به آرامشی نسبی در این روزهای پر استرس حقی است که هر انسان به آن نیاز دارد. ابتدا باید مکانی برای رسیدن به آرامش پیدا کرد و در این روزها کجا بهتر از شمال سرسبز که به واسطه طبیعت بکر و سواحل زیبای خود انتخابی مناسب است. سرمایه گذاری در شمال نیز برای افرادی که قصد خرید و فروش ویلا در ش

بیشتر بخوانید

با خرید ویلا در شمال رویداد هیجان انگیز را تجربه کنید!

هدف ما از نوشتن این مقاله افزایش آگاهی در مورد خرید ویلا در شمال می باشد، یکی از بهترین مناطق برای خرید زمین و ساخت و ساز ویلا، استان مازندران می باشد که با قرار گیری این استان در کناره دریای خزر سبب اتفاقات خوب برای مالکین ملک می باشد.

بیشتر بخوانید

آشنایی با شرایط و روش های خرید ویلا شهرکی در شمال کشور

خرید ویلا شهرکی یکی دیگر از روش های خرید ملک در شمال می باشد. برخورداری از امتیازات و شرایط ویژه شهرک های ویلایی، همچون داشتن نگهبانان 24 ساعته، مجهز بودن به دوربین های مدار بسته، ارزان تر بودن قیمت کلی ویلا در مقایسه با ویلاهای مستقل، می تواند از دلایل خرید ویلا در شهرک باشد.

بیشتر بخوانید

خرید ویلا در شمال و روستاهای جنگلی چمستان

تابحال از خود پرسیده اید که زیباترین مناطق شمال کجاست؟ آیا می دانید ارزان ترین ویلاها در شمال مربوط به چمستان می شوند؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با خرید ارزان ویلا در چمستان و روستاهای جنگلی در آن؛ آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید

خرید ویلا جنگلی در شمال یا خرید ویلا ساحلی در شمال؟شما طرفدار کدامید؟

این روزها که اکثر پایتخت نشینان برای فرار و دوری از آلودگی هوا و صوتی شهر، روی به خرید ویلا در شمال آورده اند. شاید در بین دوراهی انتخاب خرید ویلا ساحلی و خرید ویلا جنگلی مانده اند.در این مقاله از مزایا و معایب هر گزینه برایتان بطور کامل شرح می دهیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

چرا خرید ویلا در چمستان همچنان ارزان ترین خرید ویلاهای شمال را به خود اختصاص می دهد؟

اگر به دنبال خرید ویلا ارزان قیمت در شمال هستید، حتما خرید ویلا در چمستان ه گوشتان خورده است! یا با کمی جست و جو در گوگل به انواع فایل های متنوع خرید ویلا در منطقه برند چمستان برخورد خواهید کرد. بیایید باهم تمام دلایل ارزان قیمت بودن زمین های این منطقه را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

دلیل تقاضای بالای خرید ویلا در شمال در سال99

در کنار رشد 200درصدی قیمت ویلا در شمال، بازار معاملاتی خرید و فروش ویلا و زمین نیز رشد 100درصدی در سال 1399 داشته و باعث غافلگیری همگان شده است. در ادامه می خواهیم همه عوامل تاثیر گذار بر صعود تقاضای خرید ویلا در شمال بپردازیم، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

چگونگی فروش ویلا یا فروش زمین در سایت ویلا البرز

اگر قصد فروش ویلا یا زمین خود را دارید، این مژده را به شما همراهان می دهیم که سایت البرزویلا،بصورت رایگان این امکان را به شما می دهد تا ملک خود را در این سایت تبلیغ کنید!در ادامه بصورت جامع و کامل، روند تبلیغ رایگان در سایت البرزویلا را برایتان شرح می دهم.

بیشتر بخوانید

شرایط دریافت وام بانکی برای خرید ویلا در شمال

یکی از بهترین راه های خرید ویلا در شمال،برای کسانی که توان مالی بالا و کافی برای خرید ویلا ندارند،خرید اقساطی ویلا یا خرید ویلا وام دار است.اگر گزینه اول امکان پذیر نباشد،سراغ گزینه خرید ویلا وام دار می رویم. در این مقاله به توضیح کاملی در رابطه با صحت این کار و مراحل آن می پردازیم.باما همراه باشید

بیشتر بخوانید

تاثیر کرونا بر خرید و فروش ویلا در شمال

خرید و فروش ویلا در شمال به اوضاع (شیوع ویروس کرونا) واکنش بسیار شدیدی هم از لحاظ تقاضا و هم از لحاظ قیمت، نشون داده است. در این مقاله از تاثیر کرونا بر بازار معاملاتی خرید ویلا در شمال صحبت میکنیم، تا تصمیم مناسبی باتوجه به وضع موجود برای خرید یا فروش ویلا در شمال بگیرید.

بیشتر بخوانید

خرید ویلا ارزان در شمال

خرید ویلای ارزان یکی از دغدغه های جدی افرادی می باشد که مایلند در این زمینه فعالیت داشته باشند. اما صرف ارزان بود یک ویلا دلیلی برا خریدن آن نمی باشد و شما می بایست که حتما یک سری از نکات را در نظر داشته باشید تا در آینده از خرید خود پشیمان نگردید.

بیشتر بخوانید

خرید ارزنده ترین ویلا ها در شمال و چمستان با البرز ویلا

در این مقاله به شما خواهیم گفت که به چه ویلا یا زمینی ارزنده گویند و چگونه می توان یک خرید ارزنده از خرید ویلا یا خرید زمین را انجام داد تا علاوه بر حفظ سودِ بالا بعنوان سرمایه گذاری؛ از نظر سکونت و استفاده برای زندگی بلند مدت نیز از حیثِ قیمت، موقعیت، شرایط و امکانات؛ با ارزش و ارزنده باشد.

بیشتر بخوانید