سایت املاک البرز ویلا به پاس همراهی  شما سروران گرامی، این فرصت را بوجود آورده است، تا زمین یا ویلایتان را به صورت رایگان در پنل تبلیغاتی البرز ویلا ثبت کنید.

از مزایای بزرگ و مهم ثبت تبلیغات ملک شما،در سایت البرزویلا این است که به آگهی شما فرصت دیده شدن بیشتری می دهد.زیرا بعد از ثبت مشخصات ویلا یا زمین، فایل آگهی در اختیار پشتیبانی سایت قرار گرفته و با تولید محتوای بهتر و جذاب ،برروی پنل سایت و در معرض دید مشتریان و متقاضیان مربوطه قرار می گیرد.

 برای اینکار ابتدا وارد سایت املاک ویلا البرز شده http://vilalborz.com/ ، و بر روی (ثبت رایگان ملک شما) کلیک کنید.در اینجا شماره تماس خود را وارد کرده و برروی مرحله بعد کلیک کنید، و کدی که برایتان ارسال می شود را وارد نمایید. در ادامه مشخصات حقیقی خود را کاملا وارد کنید. در نتیجه ثبت نام شما با موفقیت بر روی سایت ویلاالبرز انجام می شود و وارد پنل کاربری اختصاصی خود می شوید. برای ادامه باید دوباره برروی (ثبت رایگان ملک شما) کلیک کنید.

ثبت آگهی

مقاله پیشنهادی البرزویلا:تاثیر کرونا بر خرید و فروش ویلا در شمال

در این مرحله باید به فیلتر های اشاره شده دقت کنید! حتما عنوان آگهی در زمینه اینکه فروش ویلا یا فروش زمین می باشد،را بنویسید.

متراژ زمین و اگر ویلا می باشد متراژ بنا و سن بنا را وارد نمایید.

کادر عنوان آگهی

 مقاله پیشنهادی البرزویلا:نحوه قیمت گذاری و عواملی که بر قیمت ملک تأثیر می گذارند

 

و بعد از آن حتما محل جغرافیایی ملک و ویلایتان را وارد کنید.

و اگر توضیحات بیشتری در مورد ویلایتان دارید حتما بنویسید.توضیحات بیشتر ما را در زمینه تولید محتوا و تبلیغات جذاب کمک زیادی می کند. باعث می شود آگهی شما کامل تر بنظر برسد. در اینجا می توانید شماره تلفن و راه ارتباطی با خودتان را وارد نمایید.

آگهی ویلاالبرز

 مقاله پیشنهادی البرزویلا:خرید ویلا ارزان در شمال

 

و بعد گزینه مرحله بعد را کلیک کنید،تا وارد مرحله دوم شوید!

 

آگهی ویلاالبرز

 

مقاله پیشنهادی سایت ویلاالبرز:طرح هادی روستایی در شمال

 

در این مرحله باید برحسب زمین یا ویلایتان جلوی گزینه های گفته شده تیک آبی را فعال کنید.زدن تیک آبی به منزله این است که امکانات گفته شده را دارد و داشتن تیک قرمز این است که فاقد گزینه موردنظر است.

آگهی ویلاالبرز

مقاله پیشنهادی سایت ویلاالبرز:سند تک برگ، تبدیل سند منگوله‌دار به سند تک برگ

 

حتما گزینه های موردنظری که ملکتان دارا می باشد را فعال کنید.تا ما بتوانیم اطلاعات بهتر و بیشتری در اختیار متقاضیان قرار بدهیم تا ترغیب به دیدن ملکتان شوند.

بعد از کامل کردن این مرحله، گزینه مرحله بعد را کلیک کنید.

نحوه آگهی ویلا البرز

 مقاله پیشنهادی سایت ویلاالبرز:خرید ویلا در شمال با 100 میلیون؛ دروغ یا حقیقت؟

 

در این مرحله آخر شما عکس های مربوط به ویلا یا زمین را آپلود کنید. هرچه عکس باکیفیت تر باشد،نمایش و دید بهتری در ذهن متقاضی ایجاد می کند. دقت کنید اگر ویلایتان پیش ساخته بوده حتما از مرحله آخری که انجام شده عکس بگیرید. اگر فایل شما تبلیغ زمین بوده،مشکلی برای نداشتن عکس وجود ندارد. اما برای فروش ویلا حتما آگهی باید عکس دار باشد.

بعد از آپلود شدن عکس ،گزینه ثبت را بزنید و منتظر باشید تا کارشناسان ما تایید کنند. و برحسب اطلاعات داده شده شما،یک آگهی جذاب و پرمحتوا برایتان تولید کنند.

 

ثبت آگهی

 مقاله پیشنهادی سایت ویلاالبرز:مراحل انتخاب و خرید ویلا در شمال با وب سایت البرز ویلا

 

چنانچه در هر مرحله مشکلی برایتان پیش آمد یا سوالی داشتید، می توانید به بخش تماس با ما، مراجعه کنید و با مشاوران با در ارتباط باشید.

 


 

املاک البرز با سابقه بیش از 15 سال در امر خرید ویلادر شمال ، فروش ویلا در شمال  و فروش زمین در شمال یکی از برندهای موفق و مورد اعتماد این خطه از کشور است و مشارکت در ساخت های مختلف و ساخت و ساز خود برند البرز در منطقه از رزومه های املاک البرز است تمام سعی و تلاش پرسنل و مدیریت املاک البرز جلب اعتماد مشتری در امر خرید و فروش می باشد. پس باعث افتخار ما مشاورین املاک البرزویلا می باشد که سایت مارا برای تبلیغ رایگان ویلا و زمین خود انتخاب کرده اید.

روز و روزگارتان خوش، املاک البرز ویلا