وبلاگ

 انتخاب هارمونی رنگ مناسب ویلای دوبلکس

هارمونی بین رنگ ها زیبایی ویلا را دوچندان می کند، برای داشتن یک ویلای ارزنده در شمال نیاز به وجود تجهیزات عالی و یا صرف هزینه های بسیار ندارید، کافیست فقط با کمی خلاقیت و انتخاب رنگ هارمونی و زیبایی خارق العاده ایی را به وجود آورید.

بیشتر بخوانید

انواع جکوزی مناسب ویلای شمال

جکوزی از نظر گنجایش به دو گروه یک نفره و یا چند نفره تفسیم می شود، تا به حال برای یک بارم شده از جکوزی برای رفع خستگی و ماساژ استفاده کرده اید، جکوزی انواع مختلفی دارد، که در این مقاله به آن می پردازیم، ما را با نگاه گرمتان همراهی کنید.

بیشتر بخوانید

۵ نکته مهم که هنگام ساخت ویلا باغ باید در نظر بگیرید

تعاریف های بسیاری از ویلا باغ وجود دارد، در واقع ویلایی که در متراژ بالا در فضای باغ گونه احداث شده باشد، ویلا باغ گفته می شود، در این مقاله قصد داریم به نکات مهم در هنگام ساخت ویلا باغ بپردازیم، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

مزایای خرید ویلا قواره اول ساحل

همانطور که می دانید، شمال کشور به دو منطقه ی ساحلی و جنگلی تقسیم می شود، ویلاها اغلب در قواره اول ساحل و یا در قواره ی جنگل قرار گرفته اند، که در این مقاله به مزایای ویلا قواره اول ساحل می پردازیم، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

مزایای استفاده از سقف متحرک استخر ویلا در شمال

وجود سقف متحرک برای استخرها یک امتیاز عالی و زیبا می باشد، همچنین معماری متفاوتی را نشان می دهد، وجود سقف های متحرک برای استخر ویلای شمال دارای مزیت های متفاوتی می باشد، صرفه جویی انرژی و... از مزیتهای این ابزار می باشد، با ما همراه باشید تا با مزیت ها و ویژگی سقف متحرک آشنا شوید.

بیشتر بخوانید

فاصله تهران تا آمل با نقشه و امتیازات شهر آمل

شهرستان آمل در مرکز استان مازندران واقع شده است و از شرق به شهرستان بابل، از شمال به شهرستان محمودآباد، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به استان تهران محدود میگردد. فاصله تهران تا آمل از هراز 184 کیلومتر می¬باشد که برای طی این مسافت به 3 ساعت ....

بیشتر بخوانید

نحوه اجاره ویلا در شمال چگونه است؟

اجاره ویلا در شمال در حال حاضر به عنوان راهی آسان برای تهیه مکانی برای استراحت و تفریح محسوب می شود. شمال کشورمان ایران به عنوان یکی از پر رفت و آمد ترین مناطق موجود در سطح کشور به شمار می رود که هر ساله مسافران زیادی به این بخش توریستی سفر می کنند.

بیشتر بخوانید

افزایش نور اتاق تاریک با 12 ایده ی جذاب

بسیاری از افراد، علاقه مند به دکوراسیون با سبک روشن و نور طبیعی در خانه ی خود می باشند. برای این دسته از افراد، زندگی در خانه هایی که نور طبیعی وجود ندارد، بسیار سخت می باشد. یا اکثر محیط خانه دارای نور طبیعی می باشد ولی یکی از اتاق ها تاریک و فاقد نور می باشد. راهکار های زیادی برای افزایش نور اتاق

بیشتر بخوانید

نحوه قیمت گذاری و عواملی که بر قیمت ملک تأثیر می گذارند

افرادی که دائم به دنبال سرمایه گذاری در املاک می باشند و قصد خرید یا فروش آن را دارند، با خود فکر می کنند که چه عواملی باعث می شود قیمت املاک، دستخوش تغییراتی شود و بر آن افزوده یا کاسته شود. فاکتور های زیادی وجود دارد که بر قیمت ملک تأثیر می گذارند.

بیشتر بخوانید

شاه نشین و طراحی ویلا

در عصر امروز، داشتن ویلاهای لوکس، مد نظر بسیاری از افرادی می باشد که از تمکن مالی کافی برخوردار می باشند و از نظر بودجه مشکلی ندارند، اما این سوال شاید ذهن بسیاری از کسانی را که بدنبال چنین ویلاهایی هستند به خود مشغول کرده باشد، به راستی، یک ویلای لوکس می بایست چه نوع طراحی ای داشته باشد.

بیشتر بخوانید

طرح هادی روستایی در شمال

طرح های ملی زیادی در سطح کشور پا گرفته است، طرح هادی روستایی نیز یکی از طرح ها می باشد که در گذشته، پیشرفت کمی به خود دیده اما همین اواخر دوباره پا گرفته است و به سرعت پیش می رود در این مقاله سعی شده است تا خواننده با این طرح به طور کلی آشنا گردد.

بیشتر بخوانید