شهرستان آمل که از نزدیک ترین مناطق به پایتخت می باشد، چندین راه دسترسی به ساحل دریای خزر دارد. دوتا از این راه های قابل عبور،جاده محمودآباد و جاده نور می باشد.

برای دیدن جاده محمودآباد و جاده نور روی نقشه،کلیک کنید.

جاده آمل به نور

 جاده آمل به محمودآباد

مقاله پیشنهادی سایت ویلا البرز:شرایط دریافت وام بانکی برای خرید ویلا در شمال

 

همانطور که در نقشه می بینید فاصله آمل به محمودآباد 30دقیقه، و فاصله آمل به نور 1ساعت و 2 دقیقه می باشد،که هرکدام مسیر منحصربه فرد و جاهای تفریحی با طبیعت بکر مخصوص به خود را دارد.

اکنون این سوال پیش می آید که، جاده دریا در کدام منطقه می باشد؟

از مسیر کمربندی روستای ولیسده واقع در جاده نور، به روستای کلوده واقع در جاده محمودآباد، اصطلاحا به این منطقه برند، جاده دریا گفته می شود.

برای دیدن جاده دریا روی نقشه،کلیک کنید.

جاده دریا


 مقاله پیشنهادی سایت ویلا البرز:تاثیر کرونا بر خرید و فروش ویلا در شمال

 

در این مسیر روستاهای ولیسده، گلان، چنگاز، روکش، کوکده، مرانده، مسکون، تازه آباد، سیاه لش، پیشگون، حسین آباد، از توابع شهرستان آمل می باشند.

و روستاهای شومیا، تلارم، گلیرد، قصاب کتی، میرعلمده و کلوده از توابع شهرستان محمودآباد می باشد.

 

موقعیت آب و هوایی این منطقه، جزو آب و هوای معتدل و مرطوب است. که دمای هوا در تابستان به 36 درجه بالای صفر و در زمستان به 3درجه می رسد. و بدلیل نزدیکی به دریا، توده های ابری قوی روی کوه ها تشکیل شده و سبب وقوع بارندگی های گاها شدید حتی در فصل تابستان می شود.

 

روستاهایی که در این منطقه وجود دارند، دارای پوشش گیاهی جنگلی هستند. شما با گذر از این منطقه شاهد دیدن درختان جنگلی اعم از افرا، صنوبر، ازگیل،زرشک و یا درختان میوه پرتقال، کیوی، شلیل، هلو و... هستید.

همچنین کشاورزان این منطقه در زمین های حاصلخیز آن، به کشت محصولات زراعی اعم از  برنج، سبزیجات، صیفی جات و... می پردازند.

شمال

 مقاله پیشنهادی سایت ویلا البرز:نکات مهم خرید زمین در شمال و چالش های ساخت ویلا برای مشتریان

 

حال می خواهیم به خرید ویلا جاده دریا بپردازیم:

این منطقه از آن جهت که با دریا فاصله کمی دارد، و همچنین به مناطق جنگلی مثل کشپل، الیمالات، واز، و ییلاقات شهرستان آمل مثل فیلبند و... دسترسی آسانی دارد، سالانه متقاضیان زیادی برای خرید ویلا جاده دریا، وجود دارد.

روستاهای موجود در این منطقه ، همگی دارای امکانات رفاهی اعم از سوپرمارکت ، نانوایی، درمانگاه ، تعمیرات ماشین و...می باشد. و همچنین به پمپ بنزین ها و بیمارستان ها دسترسی آسان و فاصله کم دارد.

فاصله این روستاها با آمل حدودا 20 دقیقه ، با شهرستان محمودآباد حدودا 30دقیقه ، با شهرستان نور  حدودا 40دقیقه فاصله دارد.

 

شما در این منطقه می توانید انواع ویلا دوبلکس، ویلا نیم پیلوت، ویلا فلت ، ویلا سنددار و... پیدا کنید.و قیمت های فروش ویلا در جاده دریا، از 500میلیون تومان تا 4میلیارد تومان بسته به امکانات و نوع ویلا متغیر می باشد.

ارزان ترین ویلاها شامل ویلا فلت می باشد که باز هم باتوجه به امکانات و دسترسی ها قیمت های متفاوتی دارد.

برای دیدن و خرید ویلا فلت در جاده دریا، روی نوشته رنگی کلیک کنید.

ویلا در جاده دریا

مقاله پیشنهادی سایت ویلا البرز:بهترین راه سرمایه گذاری در شمال چیست؟خرید ویلا یا خرید زمین؟

 

همچنین شما با خرید زمین در جاده دریا می توانید، ویلا به سبک و سلیقه شخصی خود بسازید و یا با خرید زمین در این منطقه یک سرمایه گذاری سودآور داشته باشید.


 

 فایل های متنوعی از انواع ویلاهای جاده دریا، در مشاور املاک البرز موجود است. شما با هر بودجه و با هر ایده و خواسته ای که دارید، مشاوران  حرفه ای املاک البرز آمده خدمت رسانی و مشاوره رایگان به شما می باشند.

همچنین املاک البرز تسهیلاتی مانند خرید اقساطی ویلا، یا خرید اقساطی زمین و همچنین شرایط معاوضه برای  خرید برخی از ویلاها و زمین در منطقه جاده دریا برای شما متقاضیان خرید ویلا در شمال درنظر گرفته است.

جهت دریافت مشاوره رایگان، می توانید فرم موجود در پایین صفحه را پر کنید،تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس گیرند.همچنین می توانید با مراجعه به بخش تماس با ما ، با مشاوران املاک البرز سریعا ارتباط برقرار کنید.

روز و روزگارتان خوش،باتشکر املاک البرز