همراهان البرز ویلا سلام؛ سفری را در پیش داریم کوله بار تان را ببندید و آماده سفری مهیج باشیدkisscool

امروز قصد داریم تا به نقطه ای از بهشت زیبای ایران یعنی مازندران سفر کنیم سفر به مرکز مناطق جنگلی در شمال.

زیبایی های شمال

مسیر رو با آهنگ هایده و مهستی شروع میکنیمlaughingwink تا حس و حال بی نظیر جاده هراز با مناظر فوق العاده از درختان تنومند و کوه های استوارش از عمق وجود؛ لمس کنیم آهنگ "خاطرات شمال محاله یادم بره" رو تو ماشینتون پلی کنید و شیشه رو بدید پایین و خنکایِ هوای کوهستانی جاده هراز؛ به عمق مغز و وجودتان رسوخ کند در انتظار رسیدن به بهشتی می باشیم که مسیر رسیدن به آن نیز فوق العاده لذت بخش است.

جاده هراز شمال البرز ویلا

با عبور از جاده هراز و زنده شدن روح و روان آدمی؛ حال به اولین شهر شمالی میرسیم این شهر آمل نام دارد، شهری که دارای قدمت دیرینه ای در دوره های باستانی بزرگ، ریشه دارد؛ در قدیم آمارد نام داشته است.

وارد مرکز شهر آمل نمی‌شویم زیرا با ایجاد کمربندی جدیدی در نزدیکی دانشگاه بین المللی شمال وارد منطقه‌ای به اسم هلومسر می‌شوید که این مسیر به واسطه کمربندی جدیدی به نام کمربندی امامزاده عبدالله مسیر پیمایش شما را به کمترین زمان ممکن تبدیل نموده است وقتی وارد این کمربندی شوید؛ جاده دست نخورده و بکر را خواهید دید که حتی پستی بلندی های قبل از ساخت جاده نیز به طور کامل مشهود است که از یک سمت خطرناک در رانندگی و سمت دیگر مفید برای عدم تغییر زیست بومِ منطقه جنگلی می باشد شما در این کمربندی به خصوص در ابتدای این جاده بایستی با سرعت مطمئنه و کمی رانندگی کنید و از وجود درختان سرسبز و تنومند در حاشیه این جاده و هوای ملایم و خنکی که به وزیدن می پردازد؛ بیشترین استفاده و لذت را ببرید همواره در حاشیه این جاده؛ توریست و مسافران زیادی توقف می‌کنند و لحظات بی نظیری را در این مسیر به ثبت و خاطره سازی تبدیل می کند.

حال پس از عبور از این کمربندی جدید؛ شما به کمربندی و یا جاده آمل -چمستان می‌رسید این کمربندی دارای قدمت دیرینه می باشد و حتی قرنها پیش؛ این مسیر وجود داشته و بعنوانِ خط ارتباطی بین آمل و نور مورد استفاده قرار می گرفت.
خرید ویلا شمال
اگر بخواهیم مسافت آمل تا چمستان را بگویم از مرکز این دو شهر حدوداً ۱۵ دقیقه زمان برای پیمایش نیاز است و حدوداً ۱۸ کیلومتر مسافتِ بین این دو شهر می باشد.

حال که از کمربندی آمل-چمستان به منطقه جنگلی چمستان رسیدید وارد مجموعه‌ای از روستاهای جنگلی خواهید شد روستاهایی در فواصل کوتاه و نزدیک هم؛ زیرا به دلیل خوش آب و هوا بودن منطقه چمستان؛ میزان سکونت و ایجاد روستاها و مجموعه‌های دهستانی برای زندگی؛ روز به روز افزایش یافته است.

منطقه چمستان به جنگل های انبوه و چشمه های طبیعی اش معروف است و هر ساله گردشگران زیادی را از داخل کشور و چه از خارج کشور به خود اختصاص می‌دهد.

شهر چمستان دارای وسعت به نسبت کمی می باشد و عموماً وسعت این شهر به وسعت روستاهای اطرافش متکی می باشد شهر چمستان از روی نقشه به حالت نعل مانندی شکل گرفته و دارای یک مسیر ارتباطی بین آمل و نور است که در این مسیر نعل مانند؛ کلیه مرکز خرید - داروخانه - بانکها-  پمپ بنزین و کلیه نیاز های یک مجموعه شهری را برای روستاهای اطرافش به وجود آورده است.

چمستان از زبان بومیان و روستاهای اطرافش به اشکال مختلفی نام برده می شود همچون چَماسِّن یا چَمِسْتون؛ که این نوع نام بردن به گویش های محلی مربوط می باشد و همچنین چمنستان که نام دیرینه و قدیمی این شهر تاریخی میباشد.

شهر چمستان دارای پتانسیل و خاک حاصلخیز؛ زمین مرغوب که هر گونه گیاه و پوشش گیاهیِ خاصی را که بخواهید می توانید در این منطقه به باروری برسانید در همین مسیر کوتاه نعل مانند چمستان نهالستان و باغ‌های خدمات کاشت و گلخانه های مدرن وجود دارد که شما به راحتی می توانید اطلاعات کامل در رابطه با پوشش های گیاهی این مناطق را کسب نمایید.

شهر چمستان در فاصله ۱۸۵ کیلومتری از مرکز شهر تهران قرار دارد.
چمستان کجاست

چمستان از روی گوگل مپ


به دلیل آب و هوای بی نظیر و پوشش گیاهی سرشارِ این منطقه؛ تفریحگاه های طبیعی و بی نظیری در چمستان و روستاهای اطراف به وجود آمده است که امروزه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده تا به خرید ویلا یا خرید زمین در این مناطق تصمیم گیری نمایند که این امر چند سالی می باشد بسیار داغ و پر تلاطم شده است.

خرید ویلا در چمستان به یک بازار سرمایه گذاری با سود بی نظیر تبدیل شده است است شما با خرید یک دستگاه ویلا یا زمین در چمستان علاوه بر اینکه از ویلا یا مجموعه خود طی سالیان سال بهره مند می شوید و از مناظر بی نظیر منطقه استفاده می کنید؛ در هر زمانی که بخواهید می توانید ویلا یا خرید خود را با سودی چندین برابری به فروش برسانید زیرا در این منطقه خوش آب و هوا روز به روز شاهد محدودیت در فضای ساخت خاکم بود و به دلیل محدودیت هایی که از نظر مساحت به وجود می آید به تبع قیمت زمین و ویلاهای موجود در منطقه روز به روز افزایش خواهد یافت cry تورم و کاهش ارزش پول ملی کشورمان عامل تشدید دهنده دیگر برای افزایش قیمت ویلا و زمین در این منطقه بی نظیر می باشد.
نقشه چمستان
چمستان دارای مناطق زیبا و دیدنی طبیعی بسیاری است که از مهم ترین های آن می‌توان به آبگرم لاویج - دریاچه بین المللی و متل الیمالات - پارک جنگلی و چندین هکتاری کشپل؛ اشاره کرد.

بسیاری از از کشاورزان معتقد بر اینند که چمستان مهد پرورش برنج و مرکباتِ کل کشور می باشد و مرغوبترین نوع برنج در این نقطه از شمال برداشت و تامین می گردد.

همان طور که اشاره شد خرید ویلا در چمستان یکی از پرطرفدارترین خریدهای هموطنانمان در شمال می باشد زیرا خرید ویلا در چمستان دارای قیمت پایین تری نسبت به سایر مناطق شمالی می باشد که دلیل های آن را در مقالات قبلی وب سایت البرز ویلا با هم به بررسی پرداخته ایم که یکی از مهمترین دلایل ارزان قیمت بودن آن ها به دلیل به وجود آمدن بازار رقابتی در امر خرید و فروش زمین و ویلا و همچنین سرمایه گذاری در این مناطق بوده است که کارشناسان و دفاتر املاک زیادی به سر و سامان دادن قیمت ها در این مناطق پرداختند تا شاهد افزایش قیمت چند برابری نباشیم و قیمتهای منصفانه ای در این مناطق و ارزان تر از سایر مناطق را همچنان در این خطه از شمال شاهد باشیم.
مشاهده و خرید ویلا ارزان قیمت در شمال ، کلیک نمایید.

اگر قصد خرید ویلا در شمال و یا خرید ویلا در چمستان را دارید با تیم قدرتمند و چندین ساله البرز ویلا تماس برقرار نمایید تا مشاوره رایگان در رابطه با پتانسیل سرمایه گذاری و همچنین شرایط جغرافیایی منطقه بهره مند و بیشتر آشنا شوید.

جهت تماس با البرز ویلا، کلیک نمایید.

تیم ۱۵ ساله البرز ویلا با شناخت و اعتباری که در منطقه چمستان - آمل - محمودآبادنور و سایر مناطق شمالی به دست آورده است با اطمینان به شما خواهد گفت که ارزنده‌ترین ویلا را با بهترین شرایط خرید به شما هم وطنان ارائه خواهد داد، همین حالا با ما تماس بگیرید و با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید تا بهترین خرید تان را از نظر سرمایه گذاری و مالکیت قانونی در یک مکانی بکر و جنگلی به قطعیت برسند.

 

 

مشاهده مقالات پیشنهادی:

 

خرید ویلا شهرکی در چمستان یا خرید ویلا مستقل در شمال؟

مراحل انتخاب و خرید ویلا در شمال با وب سایت البرز ویلا

خرید ویلا ارزان قیمت در روستاهای شمالی