سعادت آباد روستایی است زیبا و توریستی که از توابع بخش چمستان شهرستان نور استان مازندران محسوب می­شود. این روستا در دهستان میانرود(نور) قرار گرفته است. گفتنی است که مسجد جامع سعادت آباد نور در این روستا واقع گردیده است.

طبیعت روستای سعادت آباد نورطبیعت روستای سعادت آباد نور

 

خرید ویلا در سعادت آباد نور

عواملی از جمله شلوغی، آلودگی هوا، فشارهای زندگی، استرس و ازدحام در شهرهای بزرگ سبب شده است تا افراد زیادی برای فرار از دست این عوامل به فکر خرید ویلا در شمال کشور بیفتند. روستای سعادت آباد که یکی از روستاهای شهرستان نور مازندران محسوب می­شود یکی از روستاهای توریستی است که خرید ویلا در آنجا را به شما پیشنهاد می­کنیم چرا که می­توانید به دور از هیجان در آرامش و آسایش در هوایی پاک اوقاتی را به خوبی سپری کنید و لحظات خاطره انگیزی را برای خود و خانواده­اتان رقم بزنید. شهرهایی که در استان­های شمالی کشور قرار دارند مملو از جاذبه­های گردشگری و تفریحی می­باشند. در بین این شهرهای شمالی، شهر نور و بالطبع روستاهایی مانند سعادت آباد که در آن واقع شده است به علت  دارا بودن موقعیت عالی و جاده کنار گذر ساحل و جنگل از نظر خرید و فروش ویلا از اولویت بالایی در بین شهرهای شمالی برخوردار می­­باشند. علاوه بر این، ویلایی و توریستی بودن آن موجب شده است یکی از زیباترین و معروف­ترین شهرهای ویلایی کشور و از بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا باشد. بنابراین سعادت آباد نور منطقه مناسبی برای خرید ویلا می­باشد اما بهتر است قبل از اقدام به خرید ویلا نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید دست به خریدی آگاهانه بزنید و از سکونت خود در شمال بهره کافی را ببرید.

ویلا در سعادت آباد نور مازندرانویلا در سعادت آباد نور مازندران

چنانچه به دنبال منطقه­ای در شمال هستید که میزان شرجی بودن هوا در آن کم­تر باشد، سعادت آباد می­تواند گزینه مناسبی باشد چرا که به دلیل افزایش ارتفاع از درصد شرجی بودن هوا در آن کاسته می­شود. از این رو اگر تصمیم قطعی برای خرید ویلا در سعادت آباد نور را دارید حتما از صحت سند و رسمیت آن اطمینان حاصل کنید تا بعدها با مشکل مواجه نشوید. اگر هم تصمیم دارید در شمال سرمایه­گذاری کنید خرید ویلا در سعادت آباد نور می­تواند منطقه­ای مناسب و پررقابتی باشد.

 

نکات مهم در خرید ویلا در سعادت آباد نور

برای این­که بتوانید ویلایی مناسب چه در سعادت آباد نور و چه در دیگر شهرهای شمالی کشور خریداری کنید لازم است که نکاتی همچون نکات زیر را رعایت کنید تا از این طریق بتوانید دست به خریدی مطمئن بزنید تا بعدها با مشکلاتی رو به رو نشوید.

یکی از نکات مهم و اصلی که برای خرید ویلا باید به آن توجه داشته باشید این است که مشاور املاک معتمد و باتجربه­ای انتخاب کنید تا با مشاوره گرفتن از وی گیر افراد سودجویی که سعی در فریب افراد دارند نیفتید. پس لازم است که در انتخاب مشاور املاک دقت کافی داشته باشید.

نکته بعدی که هنگام خرید ویلا ملزم هستید به آن توجه کنید این است که مکان آن را مشخص کنید. خرید ویلا در شهرستان نور و روستاهای آن از جمله سعادت آباد می­تواند انتخاب درستی باشد چرا که شهرستان نور منطقه­­ای است که دارای موقعیتی عالی است.

توجه به سند ملکی ویلایی که تصمیم به خرید آن را دارید دیگر نکته­ای است که هنگام خرید ویلا باید به آن توجه کنید. برای اطمینان از این امر بهتر است که از مشاور املاکی که مورد اعتمادتان می­باشد و مطمئن هستید که در این زمینه تجربه کافی را دارد بخواهید که در خصوص داشتن سند ملکی تحقیق کرده و نتیجه را به شما اطلاع دهد. چرا که امکان دارد افراد سودجویی باشند که بخواهند از ناآگاهی شما سوء استفاده کنند و ویلایی را که به منابع طبیعی تعلق دارد به شما بفروشند که همین مسئله با گذشت زمان می­تواند مشکلات فراوانی برایتان ایجاد نماید.

نکته دیگری که لازم است هنگام خرید ویلا به آن توجه نشان دهید مصالح و موادی است که در ساخت ویلای مورد نظرتان مورد استفاده قرار گرفته است. چرا که اگر مصالح و مواد بی­کیفیتی در ساخت ویلا به کار رفته باشد بعدها مجبور به تعمیر بخش­های زیادی از ویلا خواهید شد. پس به شما توصیه می­کنیم هنگام خرید ویلا در هریک از شهرهای شمالی کشور عجله نکنید زیرا تامل و صبر در خرید همواره می­تواند با موفقیت همراه باشد.

افزون بر تمامی مواردی که در بالا به آن اشاره شد، باید از نظر جغرافیایی هم ویلای مورد نظر خود را مورد سنجش قرار دهید تا در مکانی مطمئن و کم­خطر واقع شده باشد چرا که اگر ویلا در زمین­هایی که سست هستند بنا شود، احتمال آسیب دیدگی آن بالا بوده و می­تواند خسارات جبران­ناپذیری را برایتان به وجود آورد.

نکته بعدی در خصوص خرید ویلا توجه به نورگیر بودن آن است. به این معنا که زاویه تابش به ویلا مناسب بوده و از روشنایی مطلوبی برخوردار باشد. به عنوان مثال ویلاهایی که جنوبی می­باشند از هر دو سمت نور دریافت می­نمایند از این رو نور بهتری دارند اما ویلاهایی که شمالی هستند تنها از طرف جنوب نور مستقیم دریافت می­کنند و معمولا نیاز به ساختن نورگیر و پاسیو دارند. از این رو ویلاهای جنوبی در مقایسه با ویلاهای شمالی قیمت بیشتری دارند.

 

خلاصه

خرید ویلا در شهرستان نور مازندران و در روستاهای آن همچون سعادت آباد می­تواند انتخابی مناسب برای افرادی باشد که قصد خریداری ویلا در شمال را دارند. چرا که شهرستان نور به جاده­های دسترسی تهران همچون کندوان و هراز نزدیک می­باشد. از این رو شهروندان تهرانی می­توانند در این منطقه ویلای جنگلی و یا ویلای ساحلی خریداری کنند و به رفاه و لذت بیشتری دست یابند. طبیعت بکر و زیبا و همچنین توریستی بودن روستای سعادت آباد نور موجب شده است که افراد زیادی به فکر خرید در این منطقه باشند. اما پیش از خرید ویلا در هر منطقه­ای نه تنها سعادت آباد نور بهتر است به مواردی همچون داشتن سند ملکی، کیفیت ساخت، رعایت اصول مهندسی، میزان بودجه­ای که دارید و ... توجه داشته باشید تا با گذشت زمان با هیچ مشکلی مواجه نشوید و با خیالی آسوده بتوانید از ویلای خود برای گذران اوقات فراغت بهره ببرید.

 

مقالات مرتبط ویلاالبرز:

 

نوشهر کجاست؟مناطق برند برای خرید ویلا در نوشهر

محمودآباد کجاست؟خرید ویلا در محمودآباد

چمستان کجاست؟ اسامی روستاهای چمستان همراه با نقشه