امیرآباد کجاست و خرید ویلا در امیرآباد نور

در این نوشتار به موقعیت جغرافیایی امیرآباد و مزایای آن جهت خرید ویلا پرداخته می­شود. کسانی که خواهان کسب اطلاعات در این زمینه هستند می­توانند تا انتهای این نوشتار ما را همراهی نمایند.

موقعیت جغرافیایی امیرآباد

 

موقعیت جغرافیایی امیرآباد

امیرآباد روستایی از توابع بخش چمستان واقع در شهرستان نورِ استان مازندران است. این روستای زیبا که طبق آخرین سرشماری ( سال 1395) جمعیتی حدود 392 نفر دارد، در نزدیکی شهر آمل واقع شده و از نظر نزدیکی به جنگل و دریا در موقعیت ویژه­ای قرار دارد.

 

موقعیت اقتصادی امیرآباد

همانطور که پیشتر نیز بیان شد، امیرآباد در نزدیکی شهر آمل واقع شده است. شهر آمل یکی از مهمترین شهرهای صنعتی و خدماتی استان مازندران است. لذا امیرآباد به جهت نزدیکی به این شهرِ مهم و صنعتی، جایگاه بسیار ویژه­ای یافته است. از طرفی نزدیکی بسیار زیاد امیرآباد به نور امکان دسترسی به مراکز بهداشتی، مراکز خدماتی و مراکز خرید در کمترین زمان ممکن را فراهم آورده است. فاصله تهران تا امیرآباد نیز حدود 5/3 ساعت است. بدین معنا که خیلی راحت می­توان با چند ساعت رانندگی خود را از تهران به امیرآباد رساند و از آب و هوای خوب و طبیعت زیبای آن بهره برد. پتانسیل بالای امیرآباد نور برای تولید محصولات زراعی و نزدیکی آن به مراکز تولید و کارخانه­ های فراوری محصولات غذایی از دیگر مزایای اقتصادی این منطقه است که آن را از سایر مناطق دیگر متفاوت­ تر و متمایزتر کرده است.

خرید ویلا

 

ویلا سازی در امیرآباد نور

از آنجایی که امیرآباد نور منطقه­ای بسیار زیبا و نزدیک به دریا  و بخصوص جنگل است دسترسی به راه­های ارتباطی آن نیز راحت و آسان است، شرایط بسیار خوبی برای خرید زمین و ویلا سازی در این منطقه فراهم شده است. رشد سریع قیمت زمین در این منطقه سرمایه گذاران بسیاری را که قصد سرمایه گذاری در شمال و خرید زمین در شمال را دارند، به سوی خود جلب کرده است. هر روزه ویلاهای بسیاری در این منطقه ساخته می­شوند و به فروش می­رسند، لذا امکان افزایش قیمت زمین و ویلا در این منطقه در سال­های آتی وجود دارد. کسانی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند بهتر است قبل از خرید حتماً شرایط خرید ویلا در امیرآباد نور را نیز در کنار سایر گزینه­ها بررسی نمایند.

خرید ویلا در امیرآباد نور چه مزیت­هایی دارد؟

 

خرید ویلا در امیرآباد نور چه مزیت­هایی دارد؟

در کنار مزیت­هایی که در بالا به آنها اشاره شد خرید ویلا در امیرآباد نور مزیت­هایی دیگری نیز دارد که برخی از آنها به شرح زیر هستند:

موقعیت جغرافیایی امیرآباد به گونه­ای است که باعث شده در بیشتر روزهای سال این منطقه آب و هوایی مطبوع، معتدل و دلپذیر داشته باشد. بنابراین برای کسانی که می­خواهند از آلودگی­ها فرار کرده و به یک جای خوش آب و هوا پناه ببرند بهترین گزینه است به خصوص برای  بیماران قلبی و عروقی و بیمارانی که دارای مشکل تنفسی هستند و به ناچار باید در یک منطقه خوش آب و هوا زندگی کنند.

از مزیت دیگر خرید ویلا در امیرآباد نور مسئله قیمت زمین­ها و فروش ویلاهاست. از آنجایی که این منطقه هنوز دچار افزایش قیمت ناگهانی نشده است بنابراین می­تواند بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در شمال باشد. سرمایه گذاران می­توانند با یک سرمایه گذاری مناسب در این منطقه از سود ناشی از آن که طی سال­های آینده بر اثر رشد قیمت­ها نصیبشان خواهد شد بهره برند.

ویلا امیرآباد

 

امیرآباد نور به علت فاصله کمی که با دریا و بخصوص جنگل دارد، می­تواند بهترین انتخاب برای خریدارانی باشد که می­خواهند با خرید ویلا در شمال هر روز و در هر لحظه از زمان که بخواهند درجنگل و ساحل قدم زده و از زیبایی­های طبیعت لذت ببرند. از طرفی از آنجایی که امیرآباد در نزدیکی سایر نقاط گردشگری استان زیبای مازندران واقع شده است، می­توان با خرید ویلا و اقامت در این منطقه، فقط با چند ساعت رانندگی در جاده­های زیبا و در خط ساحلی، خود را به مناطق گردشگری شهر آمل رساند و از آنها بهره برد. بازارچه­ های محلی که صنایع دستی هنرمندان خطه شمال را با کیفیت عالی و با قیمت مناسب به فروش می­رسانند نمونه­ای از این فرصت­ها و امتیاز ویژه برای خریداران ویلا در شمال و علاقه­مندان به خرید صنایع دستی است. در ضمن امیرآباد نیز همچون سایر مناطق استان مازندران در اطراف خود روستاهای بسیار زیبایی دارد که پیاده روی چند ساعته و استفاده از طبیعت بکر آنها هم چندان خالی از لطف نیست. ساحل نور که یکی از بکرترین سواحل شمالی دریای خزر محسوب می­شود هنوز جاهای زیادی برای ساختن ویلا دارد. فرصتی که هر چه زودتر باید از آن استفاده کرد.

فروش ویلا امیرآباد

 

نکات مورد توجه هنگام خرید ویلا در امیرآباد نور

کسانی که مایل به خرید ویلا در شمال هستند و می­خواهند هر از چند گاهی با اقامت چند روزه در آن از آب و هوای خوش و معتدل و ساحل زیبا بهره ببرند و یا کسانی که خواهان سرمایه گذاری در شمال هستند و می­خواهند بعد از چند سال به سودهای کلانی دست یابند بهتر است قبل از هر اقدامی برای خرید، به شرایط خرید ویلا در امیرآباد نور هم توجه نمایند و آن را مانند سایر گزینه­های پیش رو بررسی نمایند. امیرآباد نور مزیت­های فراوانی دارد و می­شود با یک اقدام آگاهانه و تصمیم درست از تک تک آنها بهره برد. مشورت با یک مشاور املاک معتبر می­تواند در این زمینه کمک شایانی به خریداران ویلا و یا سرمایه گذاران نماید. از طرفی برای خرید ویلا در شمال حتماً باید قبل از خرید به موارد زیر دقت کرد و با ریزبینی مورد توجه قرار داد:

اصالت زمین، قانونی بودن ساخت، درست بودن سند ملک، داشتن مجوزهای قانونی و مرتبط با ساخت، پایان کار، مواد و مصالحی که در ساخت ویلا به کار رفته است، مدرن و استاندارد بودن ویلاها و مواردی از این دست.

در ضمن با مراجعه به سایت­های معتبر که در زمینه­ی خرید و فروش ویلا در شمال فعالیت می­کنند می­توان از قیمت­ها و شرایط پیش فروش ویلا در شمال نیز آگاهی یافت و سپس اقدام به خرید کرد. این سایت­ها با ارائه گزینه­ های مختلف امکان مقایسه قیمت­ها را برای خریداران ویلا در شمال فراهم می­آورند و آنها را در زمینه خرید ویلا در شمال یاری می­رسانند.

 

 

مقالات پیشنهادی " ویلا البرز " :

 

امتیازات شهر آمل برای خرید ویلا یا خرید زمین جهت سرمایه گذاری

نقش مدیریت یک دفتر برای انجام معاملات خرید و فروش ویلا یا زمین در شمال

نوشهر کجاست؟مناطق برند برای خرید ویلا در نوشهر

محمودآباد کجاست؟خرید ویلا در محمودآباد

معرفی کامل انواع ویلا از نظر ساخت در شمال

چمستان کجاست؟ اسامی روستاهای چمستان همراه با نقشه

خرید ویلا جنگلی در شمال یا خرید ویلا ساحلی در شمال؟شما طرفدار کدامید؟