بی شک منطقه شمال ایران به ویژه مازندران و گیلان از جمله مهمترین مناطق گردشگری ایران محسوب می شوند که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران و مسافران به آنجا سفر می کنند. بسیاری نیز اقدام به سرمایه گذاری در شمال و خرید ویلا در شمال می نمایند. اما یکی از بخش های منحصر بفرد و خاص این منطقه، چمستان است که دارای طبیعت بی نظیر و بکر می باشد و توجه گردشگران را به خود جلب می کند. چمستان بخشی از استان مازندران و در شهرستان نور قرار دارد. این منطقه زیبا از تعدادی روستا و شهر تشکیل شده که روستای رمشی یکی از آن روستاهاست و در دهستان میان رود واقع شده است. در این مقاله می خواهیم شما را با بخش چمستان و  روستای رمشی آشنا کنیم.

 خرید ویلا در شمال روستای چمستانخرید ویلا در شمال روستای چمستان

 

چمستان و سرمایه گذاری در شمال

چمستان از توابع استان مازندران و دارای طبیعتی همیشه چشم نواز و سرسبز است و در طول سال گردشگران بسیاری از سراسر ایران به آنجا سفر می کنند. چمستان حتی در پاییز و زمستان هم جذاب است و منظره ای خارق العاده دارد. این منطقه در ۱۵ کیلومتری شهر نور واقع شده و پوشش جنگلی دارد. چمستان حدود ۷۰ متر بالاتر از سطح دریاست و به همین دلیل از آب و هوای ویژه برخوردار است. افرادی که قصد سرمایه گذاری در شمال را دارند، چمستان را به عنوان یکی از گزینه هایی که برای خرید ویلا در شمال مناسب است، در فهرست خود قرار می دهند.

 

از تهران تا چمستان راهی نیست و در حدود دو ساعت فاصله است. به همین جهت در تعطیلات پایان هفته یا تعطیلات رسمی، ساکنان شهرهای اطراف به ویژه تهران به این منطقه می آیند تا به دور از شلوغی و هیاهوی شهر، کمی در جنگل های هیرکانی و فضای سرسبز آن، به آرامش برسند. به طور حتم خرید ویلا در شمال چمستان می تواند این آرامش را به صورت دائمی برایتان فراهم کند. همچنین افرادی که می خواهند، ویلایی طبق نظر و سلیقه خود داشته باشند، اقدام به خرید زمین در شمال چمستان می کنند.

 

 


خرید ویلا شهرکی بهتر است یا خرید ویلا مستقل یا شخصی ساز


 

 

امکانات چمستان و خرید زمین در شمال

چمستان مساحتی در حدود ۱۵۵۰ کیلومتر مربع دارد و دارای تعدادی معادن زغال سنگ، شن و ماسه می باشد. به همین جهت افرادی که قصد خرید زمین در شمال چمستان را دارند، لازم نیست برای ساخت ویلای خود، از جای دیگری شن و ماسه بیاورند و هزینه زیادی صرف کنند. اهالی چمستان به خونگرمی و مهمان نوازی شهرت دارند. اگر به چمستان سفر کردید حتما از محصولات محلی این شهر که در بازارهای محلی آن عرضه می شود، خرید کنید. این محصولات حاصل دسترنج افرادی است که تلاش زیادی برای تولید این محصولات نموده اند. همچنین معاشرت با ساکنان محلی چمستان، باعث آشنایی هرچه بیشتر شما با سبک زندگی و فرهنگ این مردمان بی ریا می شود. سرمایه گذاری در شمال چمستان می تواند باعث رونق اقتصادی این منطقه شود.

 سرمایه گذاری در شمال چمستانسرمایه گذاری در شمال چمستان

 

معرفی روستای رمشی و خرید ویلا در شمال

همانطور که گفتیم روستای رمشی یکی از روستاهای دهستان میانرود از توابع چمستان است. در سرشماری که در سال ۱۳۸۵ انجام شده، نشان می دهد تعداد ساکنان روستا ۲۱۰ نفر می باشند که ۵۵ خانوار را تشکیل می دهند. روستای رمشی مانند دیگر مناطق شمالی، طبیعتی سرسبز دارد. این روستا به دلیل نزدیکی به جنگل های هیرکانی و رشته کوه البرز و از طرفی نزدیکی به دریا، موقعیت ویژه ای دارد. در فصل تابستان، روستای رمشی هوایی مطلوب دارد و اثری از آب و هوای گرم و شرجی نیست. خرید ویلا در شمال در رمشی چمستان می تواند یک فرصت استثنایی برای بهره مندی از این ویژگی های منحصر بفرد باشد. آنهایی که از شهرهایی بزرگ به سمت شمال می آیند به طور حتم قدر این آب و هوای تمیز و دلپذیر را می دانند و اگر باران هم بیاید، احساس می کنند در بهشت قدم گذاشته اند. اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، روستای رمشی یک تکه از بهشت است. زیرا با اینکه در بخش جنگلی واقع شده، فاصله خیلی کمی با دریا دارد.

 

 

جاذبه های گردشگری چمستان کجاست؟

وقتی وارد مناطق شمالی ایران می شوید، وجب به وجب آن می تواند یک جاذبه گردشگری و طبیعی باشد. دیدن این جاذبه ها، روح خسته انسان های شهرنشین را تازه می کند. زیرا بیشتر مناطق ایران آب و هوایی گرم و خشک دارد و دیدن چنین مناطق سرسبز و مرطوب، همیشه برای گردشگران لذت بخش و خوشایند است. برای همین است که بسیاری از آن ها تصمیم به خرید ویلا در شمال چمستان می گیرند تا بتوانند تکه ای از این زیبایی را برای همیشه از آن خود کنند. بهتر است قبل از خرید ویلا در شمال نسبت به موقعیت یابی منطقه ای که قصد خرید ویلا در آن را دارید اقدام کنید. این کار می تواند در انتخاب ویلاهایی که در نزدیکی جاذبه های گردشگری هستند، به شما کمک نماید. برای آشنایی با جاذبه های گردشگری چمستان با ما همراه باشید.

 خرید ویلا در شمال چمستانخرید ویلا در شمال چمستان

 


آشنایی با نحوه سرمایه گذاری از طریق خرید ویلا شهرکی در شمال


 

 

دریاچه الیمالات چمستان

در دل جنگل های هیرکانی، دریاچه ای طبیعی وجود دارد که چشم هر گردشگری را به خود خیره می کند. دریاچه الیمالات یکی از مکان های دیدنی و تفریحی چمستان است که هر ساله تعداد زیادی گردشگر را به سوی خود می کشاند. اگر می خواهید دریاچه الیمالات را ببینید باید در مسیر جاده نور به چمستان حرکت کنید با گذشت ۹ کیلومتر وارد جاده فرعی شوید و پس از طی کردن ۳ کیلومتر راه در دل جنگل به دریاچه زیبای الیمالات خواهید رسید. با خرید ویلا در شمال چمستان، هر وقت که اراده کنید، در کنار این دریاچه خواهید بود.

 

 

پارک کشپل چمستان

در مسیر بین لاویج و شهر چمستان یک پارک جنگلی نگاه شما را به سوی خود جلب خواهد کرد. این پارک جنگلی کشپل نام دارد که می تواند تمام روز شما را مشغول زیبایی های خود کند. با قدم زدن در این پارک با چشمه های متعددی برخورد خواهید کرد. می توانید ساعاتی را در کنار یکی از این چشمه ها بنشینید و از صدای آب و آواز پرندگان لذت ببرید. خرید ویلا در شمال چمستان، چنین فضای آرام بخش و روح نوازی را برای شما فراهم می کند.

 

 

خلاصه مقاله

روستای رمشی یکی از روستاهای دهستان میانرود از توابع چمستان است. این روستا مانند دیگر مناطق شمالی، طبیعتی سرسبز دارد. روستای رمشی به دلیل نزدیکی به جنگل های هیرکانی و رشته کوه البرز و از طرفی نزدیکی به دریا، موقعیت ویژه ای دارد. در فصل تابستان، روستای رمشی هوایی مطلوب دارد و اثری از آب و هوای گرم و شرجی نیست. خرید ویلا در شمال در رمشی چمستان می تواند یک فرصت استثنایی برای بهره مندی از این ویژگی های منحصر بفرد باشد. آنهایی که از شهرهایی بزرگ به سمت شمال می آیند به طور حتم قدر این آب و هوای تمیز و دلپذیر را می دانند و اگر باران هم بیاید، احساس می کنند در بهشت قدم گذاشته اند. اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، روستای رمشی یک تکه از بهشت است. زیرا با اینکه در بخش جنگلی واقع شده، فاصله خیلی کمی با دریا دارد.