مطمعنا بحث خرید ویلا، آن هم در شمال کشور برای بسیاری جذابیت های زیادی دارد، ویلا های شمال بسیار پر طرفدار هستند و تقریبا اکثریت ما علاقه مندیم که پس از فراغت از کار و دغدغه های روزانه خود، برای مدتی به شمال کشور سفر کرده و در یکی از این ویلا ها استراحت نماییم. اما اساسی ترین موضوع در این زمینه، بحث قیمت و اقتصادی بودن یا نبودن این ویلا ها می باشد. بطور کلی ویلاهای شمال در رنج قیمت های متفاوتی، از ارزان تا بسیار گران می باشد، و البته کیفیت ها نیز به همین منوال تغییر خواهد کرد، اما آن چیزی که دارای اهمیت است این است که ما بتوانیم یک ویلای با کیفیت را با قیمتی ارزان، پیدا کنیم. حال مشتریان این ویلا ها نیز متفاوت هستند، عده ای قصد سرمایه گذاری و خرید دارند و عده ای نیز تنها برای مدتی می خواهند اجاره کنند. عده ای از سرمایه گذاران هم هستند که میخواهند با خرید اقساطی ویلاهای ارزان، سرمایه خود را نیز مدیریت نمایند، تمامی این موارد نیازمند تحقیق و اطلاع گسترده و کامل در باب این موضوع می باشد، که این تحقیق نیز خود راهی دارد که بهترین آن مشاورین املاک می باشند.

 

اهمیت ویلای ارزان

در جستجوی گوگل، عبارت خرید ویلای ارزان قیمت، بارها و بارها تکرار شده است، بطوریکه جزو گزینه های پیشنهادی خود گوگل نیز قرار گرفته است، البته بدیهی و منطقی هم است که مشتریان در مورد این موضوع، کسب اطلاع نمایند. باید توجه نمود که قیمت ویلا در شمال یکسان نیست که این موضوع نیز دارای دلایل متفاوتی می باشد از جمله موقعیت و حدود جغرافیایی ویلا، امکانات منحصر به فرد آن، متراژ و ... پس بنگاه معاملات می آید با توجه به این شرایط، قیمتی را برای ویلا تعیین می نماید. شما می توانید با جستجو در سایت ما، نسبت به آگاهی از قیمت های ویلای های مختلف اطلاع پیدا کنید.

 

ویلای ارزان

اگر در جستجوی ویلای ارزان می باشید، انتخاب هایی برای وجود خواهد، ویلاهای جنگلی و یا ویلای های سنتی ساحلی دارای قیمتی مناسب از نظر اقتصادی می باشند که شما می توانید نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید، اگر باز هم میخواهید بودجه اقتصادی کمتری را صرف نمایید، باید ویلاهای شهرکی و یا ویلا هایی که دارای ساختمانی قدیمی تر هستند را در نظر بگیرید. ویلاهای شهرکی به دلیل نوع موقعیتشان و به تبع آن آرامش کمتری که دارند، دارای قیمت به مراتب پایین تری نیز می باشند.

ویلا هایی که در شهرک ها قرار گرفته اند دارای قیمت مناسب تری هستند.ویلا هایی که در شهرک ها قرار گرفته اند دارای قیمت مناسب تری هستند.

 


مشاهده و خرید ویلا شهرکی در البرز ویلا


 

نکات اصلی برای خرید ویلای ارزان

این نکات متاسفانه در میانه خیلی عظیمی از مشتریان ویلاها مورد غفلت قرار گرفته است و مشتریان بیشتر از همه چیز نسبت به قیمت تمام شده ویلا توجه دارند و گویا فراموش می کنند که ویلایی که قرارست در آن زندگی نمایند باید دارای ویژگی های مطلوب آن ها نیز باشد. اما نکات دیگری نیز برای این خرید می باشد و که باید به آن ها توجه نمود.

نمایی از یک ویلای جنگلینمایی از یک ویلای جنگلی

نکته اول، سند

اولین نکته بحث سند می باشد، شاید ویلایی که قصد خرید آن را خواهید داشت، دارای سند نباشد، چون هنوز ساخته نشده است و یا اینکه ساخته شده، سند دارد، اما سند آن شش دانگ بنام یک نفر نیست و بنام دو یا چند نفر می باشد. دقت کنید که در این موارد عجول نباشید، و تنها بدلیل قیمت مناسب و ارزان ویلا نسبت به خرید آن عجله نکنید. در این موارد لازم است قول نامه ای برای حل این مشکلات حتما تنظیم شود که ممکن است شامل رضایت سایر افرادی باشد که سند به نام آن ها نیز خورده است و یا حتی رضایت نامه پیمانکار عهده دار پروژه ویلا باشد.

نمایی از یک ویلای ساحلینمایی از یک ویلای ساحلی

 


مشاهده و خرید ویلا سنددار در البرز ویلا


 

دومین نکته، منطقه ویلا

اگر ویلایی را یافتید که دارای قیمت مناسبی است، باید حتما علت این ارزانی در قیمت را جویا شوید، یکی از عوامل بسیار موثر در قیمت گذاری، منطقه ای می باشد که ویلا در آن واقع است، بنابراین جستجو کنید تا مشخص شود که آیا ویلاهای دیگر آن منطقه نیز در یک رنج قیمت مشابه با ویلای مد نظر شما می باشند، اگر تفاوت قیمت زیاد بود می بایست به این ارزانی قیمت شک کرد، شاید ویلای مورد نظر شما دارای یک مشکل جدی باشد که تاکنون متوجه آن نشده اید. البته دقت کنید، خیلی اوقات این تغییر قیمت در یک منطقه ممکن است عادی باشد و ناشی از این باشد که ویلا های دیگر آن منطقه بسیار لوکس تر و لاکچری تر و تازه ساخت باشند اما ویلای مد نظر شما دارای بافتی قدیمی سنتی می باشد.

 

امکانات، دیگر نکته لازم توجه در خرید ویلا ارزان

همیشه به یاد داشته باشید که شما به سراغ خرید ویلا آمده اید تا در آن زندگی کنید و آرامش داشته باشید، بنابراین این ویلا باید دارای حداقل امکانات لازم باشد. دقت داشته باشید که برخی از ویلا ها، حتی کمترین امکانات لازم برای زندگی را ندارند و شما را می توانند برای زندگی در آن در دردسرهای فراوانی بیاندازند، برخی از این ویلا ها برای آن که در ساخت و ساز هزینه کمتری بشود، انشعاب آب، برق یا گاز ندارند. شاید قیمتی که شما برای خرید این نوع ویلا ها بپردازید ارزان باشد، اما هرگز این ویلا ها برای شما از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نخواهند بود زیرا شما باید هزینه زیادی نیز برای انشعاب ها بپردازید که عملا هزینه صرف شده برای آن ویلا را بسیار بیشتر از آن چه فرض گرفته اید می کند.

 

املاک دارای وام

بصورت عادی و معمول، خانه ها و املاکی که دارای وام می باشند، نسبت به املاک دیگر ارزان تر به فروش می رسند. اما خریدار پس از خرید ملک باید سریعا نسبت به پرداخت وام آن ملک نیز اقدام نماید که در نهایت باعث می شود، هزینه ای که برای آن ملک صرف شده برابر با هزینه واقعی آن ملک شود و در واقع هیچ ارزانی قابل توجهی برای آن ملک وجود نداشته است و تنها هزینه وام از آن کم شده است. قاعدتا باید این موضوع قبل از انعقاد قولنامه به اطلاع خریدار برسد اما گاهی ممکن است یا اتفاق نیفتد. پس لازم است که حتما قبل از عقد قرارداد، سند را بررسی نموده و از این موضوع که وام دارد یا خیر مطلع شوید.

 

قدمت ویلا ها

بدیهی است که ویلایی هایی با سن بیشتر و قدیمی تر نسبت به ویلاهایی که جدیدترن و یا نوسازی شده اند دارای قیمت پایین تری هستند، شما می توانید این ویلاهای مسن و قدیمی را با هزینه مناسبی خریداری نمایید و بعد به همان صورتی که مایلید آن را بازسازی نمایید، اما باید دقت کنید که ویلا کاملا فرسوده و مستهلک نباشد و ساختمان آن هنوز پابرجا باشد، چنان که ویلا دارای ساختمان فرسوده ای باشد دیگر قیمت آن جزو ویلا حساب نمی شود و تنها قیمت زمین ملک است که باید محاسبه گردد.

اما اگر مایلید ویلایی داشته باشید که بر و رویی برای خود داشته باشد و داخل و خارج آن امروزی و شیک باشد، برای اینکه صرفه اقتصادی مناسبی نیز برای شما داشته باشد می توانید از ویلاهای نوساز درون شهرک ها استفاده نمایید.

نمونه ای از یک ویلا با قدمت بالانمونه ای از یک ویلا با قدمت بالا

 

و اما بعد

در نظر داشته باشید که مشاورین املاک و متخصصین املاکِ ما یعنی "البرز ویلا" آماده اند تا شما را برای خریداری یک ویلای ارزان قیمت و مناسب کمک و راهنمایی کنند. شما می توانید با ارائه توضیحات کافی در مورد آن چه مد نظر دارید و موقعیت و شهر مورد نظرتان، از پیشنهادات حرفه ای و دقیق ما بهره مند شوید فقط کافیست کلیک نمایید و یا با شماره 09111272080  مدیریت مجموعه؛ تماس برقرار نمایید.

 

 

 

مقالات پیشنهادی "البرز ویلا" به شما همراهان عزیز:

خرید ارزنده ترین ویلا ها در شمال و چمستان با البرز ویلا

خريد ويلا شهركى در شمال

خرید ویلا در شمال با 100 میلیون؛ دروغ یا حقیقت؟

خرید ویلا شهرکی در چمستان یا خرید ویلا مستقل در شمال؟