ویلا شهرکی در شمال

بارها و بارها از طريق اطرافيان، دوستان، آشنايان و همچنين افراد متخصص در امور املاك، در رابطه با ويلا هاى شهركى، صحبت هايى به ميان آمده است كه قطعا شما هم در مورد اين نوع از ويلا ها كنجكاو شده ايد.

هدف ما، رفع سوالات و ابهاماتى مى باشد، كه در رابطه با اين نوع ويلا در ذهن شما  نقش بسته است.

 

1.منظور از ويلاى شهركى چيست؟

خانه هايى كه در يك مجموعه اى تحت عنوان شهرك، گرد هم آمده اند. اين مجموعه داراى نگهبانى مسئوليت پذير است، كه حافظ امنيت و آسايش ساكنين شهرك مى باشد، چه صاحبان در  ويلاهاى خود حضور داشته باشند و چه نداشته باشند.

بعضى از افراد قصد تغيير مكان زندگى خود به ويلا يا خانه هاى ويلايى در شمال دارند و برخى ديگر تنها به عنوان گذراندن اوقات تعطيل و يا آخر هفته ها ؛

٢.ويلاى شهركى براى كدام دسته از افراد بالا مناسب تر است؟

چنانچه افرادى قصد نقل مكان به ويلايى در شمال براى ادامه ى زندگى خود دارند،  

بهتر است در خانه اى غير شهركى (مستقل) سُكْنا گزينند، چرا كه ممكن است نتوانند تابع يك سرى قوانين شهركى باشند؛ قوانينى مانند كنترل كردن ساعت ورود و خروج، كه البته اين نيز از وظايف نگهبان شهرك است، كه به جهت بالا بردن امنيت ساكنين مى باشد.

اما در مقابل افرادى كه قصدشان از خريد ويلا، بيشتر سرمايه گذارى، مى باشد و تنها در تعطيلات و اوقات بيكارى خود سرى به ويلاى خود مى زنند، ترجيحا بهتر است كه در ويلايى از ويلاهاى شهركى سرمايه گذارى كنند، زيرا در مواقعى كه حضور ندارند نگهبان شهرك، از سرمايه ى آنها محافظت خواهد كرد و ديگر هيچ گونه نگرانى نمى ماند.

با وجود توصيه و  توضيحات ما، باز هم انتخاب اول و آخر  با شماست، كه علاقه منديد در ويلايى شهركى سرمايه گذارى  كنيد و يا غير شهركى.

چنانچه قصد سرمايه گذارى و خريد ويلا فورلکس شهركى در شمال را داريد، كليك كنيد.

 ویلا شهرکی در شمال

٣.آيا ويلا هاى شهركى در شمال، واقع در مناطق خاصى مى باشند؟

در پاسخ به اين سوال بايد خدمت شما عرض كنم؛ كه اگر شما قصد خريد ويلايى شهركى را داريد، بسته به سليقه ى خود مى توانيد، ويلايى در منطقه ى ساحلى، كوهستانى و يا جنگلى را با بهترين مناظر سهم خودكنيد.

منتهى قبل از اين كه تصميم نهايى را بگيريد، بايد شرايط آب و هوايى هر يك از مناطق را نيز در نظر بگيريد. 

براى مثال؛ ويلاى ساحلى به علت نزديكى با دريا، از آب و هوايى شرجى و رطوبت بيشترى برخورد دار است. البته ناگفته نماند ويلاهاى تازه ساخت به قدرى پيشرفته و مجهز مى باشند، كه حتى به وسيله يك عايقى، از نفوذ كوچكترين رطوبت به داخل ويلا جلوگيرى مى كنند. اما به هر حال محيط بيرون از ويلا شرجى مى باشد و لازم است كه با آن كنار بياييد. 

يا براى درك بيشتر، منطقه ى كوهستانى، منطقه اى خشك و با آفتابى سوزان مى باشد، كه به همراه بالا رفتن ارتفاع، فشار هوا نيز بيشتر مى شود. بنابر اين بايد همه ى جوانب را در نظر بگيريد، تا علاوه بر رضايت از سود و مزاياى سرمايه گذارى خود، از موقعيت مكانى آن نيز  قلباً راضى باشيد؛ چرا كه قصد گذران اوقات، هر چند كوتاه را در آنجا داريد.

مشاهده و خريد ويلا جنگلى در شمال|خريد ويلا ساحلى|مشاهده و خريد ويلا در شمال كشور

٤.آيا قيمت ويلا هاى شهركى در مقايسه با ويلا هاى غير شهركى بيشتر است؟ يا كمتر است؟ 

در واقع ارزش هر شهرك، به سبك و سياق ويلاهاى آن بستگى دارد. 

براى مثال برخى از شهرك ها از ويلاهايى با امكانات بسيار فوق العاده نظير؛ هوشمند بودن ويلا، استخردار بودن، به همراه جكوزى و سونا خشك و از اين دسته امتيازات، قطعا از ارزش و قيمت بالايى نيز برخوردار است. از طرفى قيمت يك ويلا بسته به فلت، دوبلكس، تريبلكس و فورلكس بودن آن،با منظره اى رو به دريا، جنگل و يا كوهستان، همچنين نزديك بر جاده بودن و دسترسى آسان به امكانات رفاهى، متغير است. چرا كه ويلاهايى كه بهره مند از چنين آبشن هايى هستند، در مقابل بر قيمت آنها نيز تأثير گذار خواهد بود. 

خواه اين ويلا داخل شهركى باشد، خواه مستقل.

مشاهده و خريد ويلا تريبلكس در شمال|خريد ويلا استخردار|مشاهده و خريد ويلا فلت شهركى|خريد ويلا جكوزى دار در شمال

در كنار اين مسائل برخى شهرك ها نيز از امكانات رفاهى و تفريحى بسيارى برخوردارند، نظير؛ پارك، پيست اسكيت، زمين واليبال، فوتبال، بسكتبال و همچنين تنيس، فروشگاه، رستوران و همچنين دوچرخه و موتورهايى كه به صورت ساعتى در اختيار شما عزيزان قرار خواهد گرفت.

اين هم به نوعى از مزايا و امكانات شهرك و خريد ويلاهاى شهركى به شمار مى رود، كه تأثير به سزايى بر ويلاهاى اين شهرك فول امكانات خواهد داشت.

پس چنانچه قصد سرمايه گذارى داريد؛ علاوه بر اينكه پيشنهاد ما به شما سروران گرانقدر، بازار املاك به ويژه ويلا مى باشد، همچنين اگر مايل باشيد، شما را به خريد ويلا در شهركى از مناطق سرسبز و بكر شمال دعوت مى كنيم. 

هم فال و هم تماشا 🤩.

هم از سرمايه گذارى خود، در دراز مدت، سود كلانى عايدتان خواهد شد و هم از اين خريد و بهره مندى از امكانات ويژه ى آن، خرسند خواهيد شد.

ویلا شهرکی در شمال

چنانچه قصد خريد ويلا شهركى در شمال را داريد، كليك كنيد.

مشاهده و خريد ويلا دوبلكس شهركى

دوستان خوبم، ضمن تشكر از همراهى گرم و صميمى شما؛

تيم حرفه اى و كاردان املاك البرز مشتاق ارائه ى هر گونه خدمات به تمامى شما سروران گرامى، در زمينه ى املاك، مى باشد.