ویژگی های خرید ویلا شهرکی

با گسترش روز افزون ویلا سازی در شمال توجه سرمایه گذاران به فروش ویلاهایی با قیمت مناسب برای اقشار متوسط جامعه بیش از حد گسترش یافته است . ویلاها در شکل های گوناگون وجود دارند. مانند ویلای مستقل که می تواند در مرکز شهر ساخته شود و از تمامی امکانات رفاهی و تفریحی شهری برخوردار باشد و یا ویلا رو به جنگل و یا رو به ساحل دریا باشد که با توجه به نوع متراژ و نوع مصالح آن قیمت های رو به بالایی خواهد داشت. اما در کنار این دست از ویلا ها ، ویلاهای شهرکی هم ساخته شده اند که در زمین هایی با وسعت و متراژ بالا که عموماً خارج از محدوده شهری می باشد ، ساخته و طراحی می شوند. خرید ویلا شهرکی دارای مزایای بسیاری می باشد. از جمله ویژگی ها و برتری خرید این نوع ویلاها این است که نسبت به سایر ویلاهای مستقل، ارزان تر می باشند. همچنین از نگهبانان 24 ساعته که تمام وقت مسئول حفاظت و نگهداری از تک تک ویلاها در داخل شهرک می باشند، بهره مند است. بنابراین در این بین نیازمند این که هزینه ای بابت خرید دوربین های مدار بسته حرفه ای و یا مجهز نمودن ویلا به نگهبان شخصی، احتیاجی نخواهد بود. همچنین می بایست توجه نمود که خرید ویلا شهرکی نیازمند رعایت یک سری قوانین و قواعد قانونمند باشد که تمامی ساکنین شهرک موظف به رعایت و اعمال آن می باشند. از این رو قبل از اقدام به خرید ویلاهای شهرکی می بایست به این نکات توجه نمود.

 

 ویلاهای شهرکی تماماً یک شکل و با یک مصالح ساخته و طراحی می شوند . اگرچه در یک محدوده بسته قرار دارند اما ویلاها کاملاً از یکدیگر مستقل می باشند. همچنین سازنده ی این نوع شهرک ها ، آنها را از امکانات رفاهی چون برخورداری از پارک و تفریحات برای کودکان و بزرگسالان و همچنین مجهز بودن به سوپر مارکت و یا فروشگاه های مواد اولیه مجهز نموده اند.

خرید ویلا شهرکیخرید ویلا شهرکی

 

سرمایه گذاری هدفمند از طریق خرید ویلا شهرکی در منطقه شمال

از گذشته تا به امروز خرید و یا داشتن ملک و یا حتی قطعه زمینی در هر جایی، یک نوع سرمایه گذاری بلند مدت به حساب می آمده است. حال داشتن ملک و یا ویلا در یک منطقه با اقلیم و آب و هوایی بسیار مطبوع و باب پسند همگان می تواند چشم اندازی بلند به آینده جهت سرمایه گذاری باشد.

داشتن ویلا و یا خرید ویلا در شهرک می تواند یک تیر با دو هدف به حساب آید. شما می توانید با خرید ویلا شهرکی ( به علت مزایا و ویژگی هایی که در بالا ذکر گردید ) علاوه بر آنکه از امتیاز داشتن ویلا در شمال کشور برای ایام فراغت و گذراندن تعطیلات بهره و لذت کافی را ببرید ، به عنوان یک سرمایه گذاری سودمند و هدفمند برای آینده تان نیز به حساب آید. ویلا شهرکی در شمال متقاضیان بسیاری دارد. از این رو با خرید ویلا شهرکی در شمال نگران فروش آن نباشید. از این رو می توانید بدون دغدغه ای از آینده اقدام به خرید این نوع ویلاها نمایید.

اما مهمترین نکته در انتخاب و خرید ویلا شهرکی جهت سرمایه گذاری برای آینده، توجه به شهری می باشد که آن را برای خرید و داشتن ویلا انتخاب نموده اید. دسترسی آسان به شهر از طریق جاده های منتهی به شمال کشور می تواند یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید ویلا باشد. استان مازندران در چند سال اخیر نسبت به سایر استان های همجوارش به علت نزدیک بودن به استان تهران بیشتر مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است. همچنین بهره مندی این استان از امکانات رفاهی و تفریحی و وجود مکان های بسیار زیبا همچون جنگل ها ، آبشارها ، دهکده های توریستی و .... بر جاذبه های دیدنی این استان افزوده است. بنابراین استان مازندران می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری از طریق خرید ویلا چه به صورت شهرک و یا مستقل باشد.

سرمایه گذاری با خرید ویلاهای شهرکی در شمال

سرمایه گذاری با خرید ویلاهای شهرکی در شمال


نکات مهم خرید زمین در شمال و چالش های ساخت ویلا برای مشتریان


 

 

شرایط لازم برای برخورداری از یک سرمایه گذاری عالی

جهت سرمایه گذاری مناسب و هدفمند در شمال نیازمند توجه به یک سری از المان های قبل از سرمایه گذاری می باشد. وقتی اقدام به سرمایه گذاری بخشی از بودجه خود جهت خرید ویلا می نمایید ، می بایست با یک فرد با تجربه و خبره و آشنا به محیط و منطقه مد نظر شما، وارد شور و مشورت شوید. در حقیقت برخورداری از یک مشاور املاک امین و مطمئن که سال ها در این زمینه و در همان محدوده مورد نظر شما فعالیت داشته است ، می تواند بهترین گزینه جهت راهنمایی گرفتن باشد. اگر شما اطلاعات کمی از منطقه ای که قصد خرید ویلا در آن را دارید ، داشته باشد ، سودجویان می توانند نهایت استفاده از بی تجربگی و بی اطلاعی شما را در این زمینه ببرند و در این میان بودجه و سرمایه چندین ساله شما به راحتی می تواند از دستتان برود. پس حتماً نیازمند یک مشاور املاک با تجربه و کار بلد در این زمینه می باشید.

همچنین توجه اکید و مهم به برخورداری ملک و یا ویلا از امتیاز سند می باشد . در حقیقت داشتن سند یکی از برگ های برنده برای اعتماد و اطمینان شما از خرید تان می باشد. در صورت برخورداری ملک و یا ویلا به سند ، وارد معامله و بستن قرارداد شوید.

از امتیازات دیگر سرمایه گذاری از طریق خرید ویلا شهرکی در شمال، در کنار موقعیت و جغرافیای منطقه می توان به نوع معماری و نوع مصالح به کار رفته در ساخت ویلا اشاره نمود. چرا که سرمایه گذاری در بخش مسکن، بلند مدت می باشد . بنابراین نیازمند استفاده از بهترین و مرغوب ترین مصالح در ساخت و ساز ملک و یا ویلا می باشد.

همچنین مهمترین نکته در سرمایه گذاری ویلا شهرکی ، نزدیکی شهرک به جنگل و یا ساحل دریا می باشد. این دو طیف از موقعیت، می تواند در قیمت گذاری و افزایش سرمایه برای آینده تان بسیار مهم و با اهمیت باشد.

در خرید ویلا شهرکی می بایست به برخورداری و کیفیت شهرک به مجهز بودن فروشگاه ، امکانات رفاهی و تفریحی آن بسیار توجه نمود. این موضوع برای خانواده ها بسیار مهم و با اهمیت می باشد.

امتیازات داشتن ویلا شهرکی در شمالامتیازات داشتن ویلا شهرکی در شمال

 

همچنین توجه به نوع تامین امنیت ویلا ، بسیار مهم می باشد. برخی از شهرک ها علاوه بر مجهز بودن به نگهبانان 24 ساعته ، داخل محوطه شهرک نیز از سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته برخوردار می باشد که این می تواند یک امتیاز مهم امنیتی برای خرید ویلاهای شهرکی به حساب آید.