ویلا شهرکی در شمال با ویلا مستقل یا همان شخصی ساز تفاوت قابل توجهی باهمدیگر دارند. 

ویلاهای شخصی ساز عموما به صورت یک ملک مستقل و مجزا ساخته شده اند و هیچ گونه ارتباط و یا حتی شباهت ساختاری با ویلا یا خانه های مجاور خود ندارد. پس طبیعتا قیمت این ویلاهای مستقل نسب به ویلاهای شهرکی بیشتر است. 

اما ویلاهای شهرکی در اصل ویلاهایی هستند که در یک مجموعه قرار دارند، و از لحاظ ساختار ظاهری آن با ویلاهای دیگر از مجموعه شهرک، یکسان است و برای اقامت در این ویلاها قانون خاصی برای حفظ امنیت و حریم شخصی افراد ساکن در آن وضع می شود. و همه افراد برای حفظ حقوق خود و دیگران ملزم به پایبند بودن آن هستند. 

 ویلا شهرکی در شمال

 مقاله پیشنهادی سایت ویلا البرز:نکات مهم خرید زمین در شمال و چالش های ساخت ویلا برای مشتریان

 

برای ساخت ویلا شهرکی در شمال به زمین های بزرگ و وسیعی نیاز است. به همین خاطر اکثر این ویلا در مناطق خارج از شهر و در زمین های جنگلی یا ساحلی در شمال کشور ساخته می شود. اکثر ویلاهای شهرکی دارای حیاط بزرگ، آلاچیق، استخر و... می باشد.

 

ویژگی های ویلا شهرکی مقایسه آن با ویلا مستقل

امنیت‌

زمانی که شما یک ویلای کاملا مستقل خریداری می کنید باید تمام مسائل مربوط به امنیت و نگهداری از ویلا مانند آبیاری باغچه، بازید از کنتور برق و... در صورت عدم حضورتان را به تنهایی و با هزینه بالا انجام دهید و همچنین مشکلاتی را هم برایتان ایجاد می‌کند. اما در ویلای شهرکی شما با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه و یا سالیانه برای نگهبانی بیست و چهار ساعته، نگهداری و پاکسازی محوطه ویلا، دیگر دغدغه و نگرانی بابت این گونه مسائل نخواهید داشت.

اگر شما جزء افرادی هستید که بطور دائم در ویلا حضور ندارید، خرید ویلا شهرکی در شمال، بهترین گزینه برای شما می باشد.

گیت نگهبانی ویلا

 

 مقاله پیشنهادی سایت ویلا البرز:بهترین راه سرمایه گذاری در شمال چیست؟خرید ویلا یا خرید زمین؟

قیمت 

بدلیل اینکه ویلاهای شهرکی با متراژ بهینه و مهندسی،توسط انبوه سازان و به صورت طراحی های داخلی و بیرونی یک شکل در زمین هایی با متراژ بالا ساخته می شوند. بخاطر حجم مصرف بالا مصالح ساختمانی و اولیه خود را به صورت عمده تهیه می کنند و هزینه کمتری برای خرید زمین و دستمزد کارگران پرداخت می شود، همین عامل سبب کمتر شدن قیمت تمام شده ویلاهای شهرکی نسبت به ویلاهای شخصی ساز شده است. پس می توانید طبق بودجه و سلیقه خودتان انواع ویلاهای شهرکی را با قیمت مناسب و اقتصادی خریداری کنید.

برای مشاهده ویلا شهرکی ارزان قیمت،روی نوشته رنگی کلیک کنید.

ویلا فلت ارزان قیمت

 مقاله پیشنهادی سایت ویلا البرز:بهترین شهر گیلان برای زندگی و سرمایه گذاری چه شهری است؟

 

 

وضع قوانین

در ویلای مستقل، خراب یا سالم ماندن تجهیزات تنها به خودمان مربوط است و در صورت خراب شدن وسایل، هیچکس دیگری مسولیت آنرا برعهده ندارد. و اگر بخواهیم کاری را انجام دهیم، باتوجه به زمان و بودجه خود تصمیم میگیریم. اما در ویلا شهرکی اعمال هر گونه تغییری در موضاعاتی که مشترکند، بدون اجازه از تک تک ساکنان، هرگز انجام پذیر نخواهد بود.

باتوجه به اینکه شاید قوانین و مقرراتی برای رعایت سکوت و عدم ایجاد مزاحمت و سروصدا پس از ساعاتی خاص در ویلا شهرکی وضع شده اند، با این حال شلوغی احتمالا پای ثابت ویلا شهرکی می باشد. قبل از خرید ویلا شهرکی، باید براساس روحیه و خلقیاتتان خصوصا در انجام کارهای گروهی و مشترک، تصمیم بگیرید. 

 ویلا شهرکی حصارکشی شده

  مقاله پیشنهادی سایت ویلا البرز:نحوه قیمت گذاری و عواملی که بر قیمت ملک تأثیر می گذارند

 

در شمال شهرک های ویلایی متنوعی وجود دارد. برای مثال شما می توانید شهرک با مجموعه ویلا دوبلکس یا ویلا نیم پیلوت یا ویلا فلت پیدا کنید. و هرکدام از پیمانکارها با توجه به اهداف و بودجه خود، با امکانات مختلفی مثلا داشتن استخر،آلاچیق، حیاط بزرگ، یا وسایل تفریحی مشترک و... در شهرک بنا می کنند.

 ویلا شهرکی دوبلکس استخردار

  مقاله پیشنهادی سایت ویلا البرز:سند تک برگ، تبدیل سند منگوله‌دار به سند تک برگ

کارشناسان و مشاوران حرفه ای املاک البرز، آماده خدمت رسانی در زمینه مشاوره رایگان برای خرید ویلا شهرکی در شمال، برای شما هستند.

چنانچه هر سوالی در زمینه خرید ویلا شهرکی یا خرید زمین شهرکی در شمال را دارید، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.یا با فشردن گزینه مشاوره رایگان ، سریعا با ما ارتباط برقرار کنید.

          با تشکر،مشاور املاک البرز