صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / ویلا شهرکی ارزان قیمت سنددار در آمل

ویلا شهرکی ارزان قیمت سنددار در آمل

460
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،900،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 18375
زمین
280 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

«« ویلا شهرکی ارزان قیمت سنددار در آمل »»

 

 با عرض سلام و وقت بخیر خدمت بزرگواران همیشه همراه مجموعه املاک البرز، از اینکه سایت ما را برای انجام معاملات در حوزه خرید و فروش ویلا، زمین و سایر مستغلات انتخاب کرده اید بسیار سپاسگزاریم، از این رو این مجموعه، برای آشنایی بهتر و همچنین سرعت بخشیدن به روند انتخاب، لازم دانسته به معرفی چند نمونه از آگهی ها بپردازد، و از این جهت، امروزه به معرفی یک ویلا شهرکی با قیمت مناسب در یکی از شهرهای زیبای استان مازندران پرداخته ایم، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 شهر آمل به سبب دسترسی آسان به مسیر ارتباطی هراز و پایتخت، بسیار شهری مهم به حساب می آید و به جهت همین ویژگی ها به یک منطقه صنعتی هم لقب گرفته است، و همچنین وجود طبیعت بکر، خدمات رفاهی، موقعیت جغرافیایی، وجود مشاغل بسیار و ... موجب شده انبوه سازی در مناطق روستایی و همچنین حومه شهر بسیار پر رونق گردد، و از این رو این ویلای مذکور در شهر آمل و در یک محیط شهرکی واقع شده که بطور کلی این ویلا یک ساختمان ۱۸۰ متری است که مساحتی به متراژ ۲۸۰ مترمربع قرار گرفته است، چنانچه از فضای خارجی به این بنا نگاه می کنید، همواره شاهد ساختمانی با متریال مناسب که هماهنگ‌ با سایر عناصر تشکیل شده است می باشیم، که اطراف این بنا را درختچه و آب نمای سنگی و همچنین باربیکیو نقلی و‌ کوچک احاطه کرده است، که فضایی دنج را ایجاد کرده، و باعث زیبایی دو چندان ساختمان شده است.

حال چنانچه بخواهید از محیط داخلی ساختمان اطلاع داشته باشید باید متذکر شد این ویلای دوبلکس از ۳ خواب با تجهیزات مناسب تشکیل شده که از طریق یک راه پله با نرده هایی چوبی از سایر فضاهای دیگر جدا گشته است، همچنین وجود کابیت های مدرن با شیرآلات مناسب و همچنین کناف کاری های موجود می تواند این ویلا را به توجه به قیمت مناسبی که ارائه شده فرصتی مناسب به شمار می آید، همچنین‌ وجود پنجره های مناسب طراحی شده باعث شده نور آفتاب و‌ طبیعی به طور کامل به داخل ساختمان راه پیدا کند و محیطی دنج برای گپ و گفت و همنشینی باشد.

از دیگر ویژگی های مثبت این ویلا نما سنگی، رعایت قوانین و اصول شهرداری است که این ویلا را علاوه بر مجوز ساخت، دارنده سند تک برگ کرده است، و چنانچه قصد، ویلا با سند شش دانگ را دارید این ویلا با قیمتی حدود ۲۹۰۰۰۰۰۰۰۰، بهترین گزینه می باشد.

در ادامه باید اشاره کنم این سایت از فایل های دیگری هم برخوردار است که می تواند با توجه به سلایق هر مشتری مناسب باشد. همچنین برای مشاوره رایگان می توانید به فرم های موجود مراجعه کنید و منتظر تماس مشاوران مجموعه باشید تا بتوانید با راهنمایی های لازم یک سرمایه گذاری مطمئن را تجربه کنید.

همچنین برای مشاوره تخصصی نسبت به این آگهی ثبت شده با کد ۱۸۳۷۵ در آمل می توانید با سرکار خانم تهرانی با شماره ۰۹۱۹۹۶۵۸۱۴۸ تماس برقرار کنید.

با  آرزوی سلامتی و زندگی سرشار از آرامش.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18375
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه