صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا شهرکی دوبلکس در نور

فروش ویلا شهرکی دوبلکس در نور

429
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 18374
زمین
280 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

«« فروش ویلا شهرکی دوبلکس در نور »»

 با عرض سلام و وقت بخیر دوباره خدمت کاربران همیشه همراه مجموعه املاک البرز، اینبار با یک آگهی دیگر در محضر شما بزرگواران قرار گرفته ایم، تا بتوانیم از این طریق راهنمائی ها، کمک رسان شما در انجام یک معامله سودمند و امن باشیم، بنابراین با ما همراه باشید.

با توجه به آمار خرید و فروش ویلا در شمال، بسیاری از خریدارانی که قصد معامله دارند گاها به دنبال خرید ویلا دوبلکس می باشند، تا بتوانند تجهیزات بیشتری را اعمال نمایند و محیط و فضای بیشتری برای اسکان و پذیرایی مهمان را داشته باشند، از این رو مجموعه املاک البرز همواره به سبب موقعیت شغلی خود می کوشد تا برای بهترین راه را به مشتریان خود ارائه دهد، به همین دلیل امروز قصد داریم تا به  معرفی یک ویلا دوبلکس بپردازیم، برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه متن زیر بپردازید. 

 قابل ذکر است این ویلای مذکور بر اساس موقعیت مکانی در محیطی جنگلی و همچنین بصورت شهرکی اجرا شده است، که معمولا این ویلاها به سبب اینکه در منطقه نور واقع شده اند معمولا در همجواری و یا در محدوده های نزدیک به محیط بومی اجرا شده اند، به همین سبب علاوه بر چشم انداز بکر و ابدی جنگلی، به محیط روستایی هم مشرف می باشند، و قابل ذکر است می توانند به سبب همین همجواری با فرهنگ و محصولات بومی منطقه آشنا شوند و همچنین به افزایش گردش اقتصادی آن منطقه کمک کنند.  

چنانچه از مبحث آگهی خود فاصله نگیریم و در خصوص مشخصات این ویلا باید اشاره داشت، این ساختمان ۱۸۰ متری در محیطی به مساحت ۲۸۰ متر واقع گشته که، بصورت سند تک‌ برگ معامله می گردد، همچنین باید اشاره داشت خرید ویلا سند دار یکی از مهمترین ویژگی های مثبت یک معامله سودمند می باشد، در ادامه باید متذکر شد پلان داخلی این ساختمان بصورت طراحی و متریال امروزی اجرا شده که می توان این مدرن بودن را در نوع انتخاب کابینت، درب ها، سرامیک، تزئیات سقف، شبکه بندی های اطراف آشپزخانه، شیرآلات و همچنین در طراحی خارجی و نمای ساختمان مشاهده کرد.

بنابراین چنانچه قصد معامله در حوزه خرید ویلا شهرکی یا خرید ویلا مدرن و ... هستید توصیه می کنم حضوری از این ویلا دیدن نمائید، زیرا علاوه بر معامله می توانید ناظر محیط و مردمان روستا باشید و همچنین یک سفر تفریحی محسوب می شود، و همچنین سنجش تمام جوانب و نکات می تواند در یک انتخاب سهم بسزایی داشته باشد، همچنین باید بیان داشت این ویلا از یک ویژگی مثبت برخوردار است که می توان معامله را به صورت اقساطی به ثبت برسانید، و‌ همچنین دارنده پروانه و مجوز ساخت می باشد، و از هر جهت مورد اطمینان می باشد.

از این رو برای انجام معامله و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ارائه کد مربوطه ۱۸۳۷۴ به مشاور شاکری با شماره ۰۹۱۱۴۶۶۰۶۴۰ تماس برقرار کنید.

همچنین برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص سایر معاملات درج شده در سایت، می توانید علاوه بر تماس با مجموعه، می توانید فرم موجود در سمت راست سایت را انتخاب کرده و منتظر باشید تا مشاوران مجرب املاک در اسرع وقت با شما تماس برقرار کنند.

با شادکامی و زندگی سرشار از برکت.


محدوده آدرس: مسیر چمستان به نور
  • جستجو: 18374
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه