صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس جنگلی در شمال

فروش ویلا دوبلکس جنگلی در شمال

674
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،900،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18246
زمین
240 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش ویلا دوبلکس جنگلی در شمال

 

زمانی که برای خرید ویلا در شمال اقدام می کنید، باید عوامل بسیاری را مورد توجه قرار دهید، همچنین برای یک خرید مطمئن، باید از مشاورین املاک در شهر مورد نظر مشورت و نکات مهم را استعلام بگیرید، اسناد و مدارک یکی از رکن های مهم در هنگام خرید و یا سرمایه گذاری محسوب میشود، خوشبختانه این ویلای ارزنده در جلیکان دارای اسناد رسمی می باشد، که پس از معامله مالکیت به خریدار عزیز انتقال داده می شود، با خرید ویلا سند دار در شمال میتوانید یک معامله بدون دردسر و مطمئن را تجربه کنید.

این ویلای مدرن که در این آگهی قصد معرفی آن را داریم، پلاک یک جنگل در سازه دوبلکس با متراژ زمینی به مساحت ۲۴۰ متر مربع می باشد، همانطور که گفته شد، این ویلا در سازه دوبلکس و بسیار مدرن می باشد، ویلا دوبلکس همانطور که از اسمش پیداست؛ یعنی دو طبقه! که توسط راه پله ایی که در داخل ساختمان طراحی و قرار گذاشته شده است، می توان به طبقه ی بعدی دسترسی داشت، ویلاهای دوبلکس اخیرا به دلیل مدرن و کلاسیک بودن و.... طرفداران بسیاری دارد، از این سوی خریداران امروزه به دنبال خرید ویلا دوبلکس در شمال می باشند.

این ویلای جنگلی با زیربنای ۱۸۰ متری دارای امکانات فوق العاده ایی می باشد، که شما با خرید این ویلا، دیگر نیاز به تهیه امکانات و تجهیزات اولیه نخواهید بود، این ویلای دوبلکس دارای نمای سنگ با مرغوب ترین جنس، حیاط سازی شده با سنگ و چمن کاری شیک، که فضای دلنشینی را ایجاد نموده است، از امکانات دیگر این ویلا میتوان به تجهیزات زیر اشاره نمود؛

* ۳ اتاق خواب به صورت مستر

* سیستم صوتی هوشمند

* دارای حیاط خلوت

* انشعابات لازم نصب و آماده بهره برداری

* آشپزخانه ای با کابینت های مدرن به همراه جزیره، هود و شیرآلات شیک و...

* کاغذ دیواری، نورپردازی و لوسترهای شیک

 * دوربین مدار بسته و درب ضد سرقت

* و....

این ویلا در شهرکی با امنیت بالا و بهترین متریال در سازه دوبلکس توسط مهندسین مجرب شمال در سال 1400 ساخته شده است، افرادی که دنبال محیطی محصوره شده می باشند، خرید ویلا شهرکی می تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد، ویلاهای شهرکی با وجود نگهبان از ورود افراد متفرقه به داخل شهرک جلوگیری می کند، از این سوی امنیت فضای شهرک تامین می شود.

این ویلا دارای شرایط پرداخت بسیار عالی می باشد، که شما خریداران عزیز می توانید این ویلای دوبلکس جنگلی را به صورت اقساط خریداری کنید، خرید ویلا اقساطی با توجه به شرایط اقتصادی کشور بهترین فرصت برای استفاده می باشد، با خرید ویلا در چمستان در روستای جلیکان می توانید، آخر هفته و تعطیلات خوبی سپری کنید.

در کلام آخر

اگر قصد خرید و فروش ملک، ویلا در شمال دارید، قبل از خرید باید از مشاورین املاک اطلاعات لازم را کسب کنید، تا بتوانید یک خرید مطمئن و بدون دردسر را معامله کنید، برای این کار کافیست با مشاورین مجرب ویلا البرز که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، ارتباط برقرار کنید، و از تجربه آنها استفاده کنید، برای ارتباط مستقیم با تیم البرز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: جاده جنگلی
  • جستجو: 18246
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه