صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس مدرن جنگلی

فروش ویلا دوبلکس مدرن جنگلی

695
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،800،000،000 تومان
جستجو 18284
زمین
290 متر مربع
بنا
190 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس مدرن جنگلی 

 

ضمن عرض سلام خدمت همه ی همراهان محترم سایت تخصصی ویلا البرز، امیدوارم در این روزهای بارانی و سرد پاییزی، حال دلتون خوش باشه.

خرید ویلا مدرن

برای ساخت ویلا، موضوعات مختلفی در نظر گرفته می شود، یکی از موضاعات مهم نوع سازه ویلا می باشد، که چه نوع سازه ایی و چه نمایی و... برای ساخت ویلا در نظر بگیریم، طراحی مدرن برای ویلاها، علاوه بر سادگی، دارای طراحی منحصر به فردی می باشد، که بسیار دلنشین می باشد، شما با مشاهده تصاویر موجود، می توانید طراحی این ویلای زیبا را مشاهده کنید.

خرید ویلا دوبلکس 

این دستگاه ویلای نوساز که در سال 1400 بنا شده است، به صورت دوبلکس و دارای 290 متر زمین می باشد، که 190 متر آن را، زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلا دوبلکس، 3 اتاق خواب تعبیه شده است، و به صورت مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد، طراحی داخلی متفاوت این ویلا، توجه اکثر افراد را به خود جلب می کند، بازدید از این ویلا ارزنده را در چمستان از دست ندهید.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

همچنین باید بدانید که انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

لازم به ذکر است که فروش این ویلا به صورت اقساطی می باشد، شما می توانید این ویلا را به صورت نقد و اقساط خریداری کنید، زیرا فروشنده برای فروش این ویلا شرایط پرداخت بینظیری اعم از اقساطی و نقد در نظر گرفته شده است، اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی مدرن در شمال هستید، بی شک این ویلا در چمستان بهترین گزینه برای خرید می باشد.

شهرستان چمستان به دلیل مجاورت با جنگل و همچنین برخورداری از مراکز تفریحی و گردشگری متعدد، سالانه میزبان تعداد زیادی از مسافران و توریست می باشد؛ شما با خرید ویلا در چمستان می توانید هم به دریا و هم به جنگل دسترسی داشته باشید؛ همچنین اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، می توانید سایر ویلاهای مشابه را نیز مشاهده کنید.

از امکانات این ویلا می توان به، درب ضد سرقت، کف سرامیک، آشپزخانه ای مدرن، پنجره های دوجداره، نمای شیک و مدرن، تجهیزات ساختمانی با بهترین کیفیت، حیاطی با پوشش گیاهی سرسبز و گل و درخت، امتیازات و انشعابات نصب، سند دار، فروش اقساطی، پارکینگ اختصاصی، و.... جزئی از امکانات این ویلای ارزنده می باشد، اشاره نمود، همچنین چشم انداز زیبای این ویلا در چمستان به سمت کوهستان و جنگلی می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

مشاوران و کارشناسان مجرب ویلا البرز، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، چنانچه به راهنمایی و مشاوره رایگان نیاز داشتید، کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما عزیزان ارتباط برقرار نمایید، برای تماس مستقیم با ویلا البرز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

از اینکه ویلا البرز را برای خرید ویلا در شمال انتخاب نموده اید، از شما سپاس گذاریم.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18284
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه