صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ جنگلی

خرید ویلا باغ جنگلی

647
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،900،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18244
زمین
450 متر مربع
بنا
190 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید ویلا باغ جنگلی 

 

با سلام خدمت شما همراهان عزیز ویلا البرز، امیدوارم حالتون خوب باشه، در این قصد معرفی یک ویلا باغ جنگلی در منطقه ی زیبای بهدشت را به شما عزیزان داریم، از شما خواهشمندم ما را تا انتهای آگهی با نگاه گرمتان همراهی کنید.

 

مشخصات جزئی ویلا باغ 

× مساحت زمین ۴۵۰ متر 

× مساحت بنا 190 متر

× ۳ اتاق خواب

× فول امکانات

× داخل شهرک با نگهبانی 24 ساعته

× دارای سند پایان کار و پروانه ساخت

× انشعابات و کنتور لازم همچون آب، برق و گاز  نیز نصب می باشد.

× و....

 

این ویلای جنگلی که امروز قصد بررسی آن را داریم، در منطقه ی سرسبز بهدشت در سازه ی نیم پیلوت طراحی و ساخته شده است، این ویلا دارای 450 متر مساحت زمین و 190 متر مربع مساحت زیربنای این ساختمان می باشد، همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، این ویلا داخل شهرک قرار دارد، که دارای نگهبانی 24 ساعته باشد، از این سوی امنیت ویلا و محیط اطراف توسط شخص نگهبان مجموعه تامین می شود، اگر قصد خرید ویلا در شهرک دارید، می توانید این ویلا را یکی از گزینه ها برای خرید ویلا نیم پیلوت در شمال در نظر بگیرید. 

این ویلا دارای حیاط سازی بسیار زیبا و دلنشین می باشد، که از گل و درختان و گیاهان زینتی و... برای حیاط سازی استفاده شده است، که توجه ی افراد را به خود جلب می کند.

در ادامه می خواهیم به دکوراسیون و طراحی داخلی ویلا اشاره کنیم، زمانی که وارد سالن می شوید، در یک سمت آشپزخانه ای با کابینت های لوکس و مدرن با بهترین تجهیزات اعم از شیرآلات و هود و... مشاهده خواهید کرد، این ویلای نیم پیلوت دارای 3 اتاق خواب به صورت مستر می باشد، که در طبقه ی دوم قرار دارند، و برای دسترسی به طبقه دوم می توانید از طریق راه پله ایی که در سالن قرار دارد، استفاده کنید، این ویلا دارای ویویی عالی به چشم انداز زیبای جنگل های شمال می باشد، این ویلا فول امکانات می باشد، تمامی انشعابات لازم همچون آب، برق، گاز را دریافت نموده است، وهمچنین آماده ی بهره برداری می باشد، و لازم به ذکر می باشد که این ویلای نیم پیلوت تمامی تاسیسات سرمایی و گرمایی را نیز دریافت نموده است، که در فصول سرما و گرما دیگر نیاز به تهیه این امکانات اولیه نمی باشید، اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی هستید، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید.

خرید ویلا سند دار دغدغه ی اکثر افراد می باشد، زمانی که برای خرید ویلا در چمستان اقدام می کنید، باید اسناد و مدارک ویلا را مورد بررسی قرار دهید، خوشبختانه این ویلا دارای پروانه ساخت و سند پایان کار می باشد، که میتوانید با خرید این ویلا یک خرید مطمئن را تجربه نمائید.


پیشنهاد مشاورین ویلا البرز به شما عزیزان بازدید از این ویلای نیم پیلوت 190 متری در بهدشت می باشد، اگر به مشاوره نیازمندید، جای نگرانی نیست، کافیست فقط با مشاورین مجرب ویلا البرز ارتباط برقرار کنید، برای تماس و ارتباط مستقیم با تیم البرز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 


محدوده آدرس: بهدشت
  • جستجو: 18244
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه