صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا باغ مدرن جنگی در نور

فروش ویلا باغ مدرن جنگی در نور

561
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،000،000،000 تومان
جستجو 18353
زمین
320 متر مربع
بنا
210 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش ویلا باغ مدرن جنگی در نور

 

سلام خدمت همراهان همیشگی ویلا البرز امیدوارم که حال دلتون بی‌نظیر باشه امروز قصد داریم تا شما را با یک ویلا باغ مدرن لوکس در منطقه جنگلی شمال معرفی کنیم این ویلا باغ مدرن در منطقه جنگلی و بکر  شهرستان نور  واقع شده است.

 همانطور که می دانید شهر نور یکی از شهرهای توریستی استان مازندران می باشد از نظر موقعیت جغرافیایی دارای بی نظیری بوده از طرفی به دریا و از طرف دیگر به جنگل دسترسی دارد.

 اگر شما هم از آن دسته از هستید که دسترسی به جنگل و دریا هر دو را آنی انتظار دارید؛ خرید ویلا در نور یک انتخاب منطقی برای شما می باشد زیرا شما با خرید ویلا در نور به راحتی میتوانید با طی کردن مسافت اندک خود را به ساحل دریای خزر و از طرفی پارک جنگلی نور یا جنگل های نور همچون جنگل مغانده برسانید.

 خوب همراهان عزیز ویلا البرز بعد از اینکه شمال و شهر نور را منطقه انتخابی خود برای فونت یا سپری کردن اوقات فراغت در نظر گرفته اید حال ویلایی را برای شما در نظر گرفتیم که این ویلا دارای ۳۲۰ متر زمین و ۲۱۰ متر بنا می باشد این ویلا دارای حیاط در متراژ ۳۲۰  می باشد حیاط سازی بی نظیری را توسط طراح این ویلا تدارک دیده شده است این ویلای زیبا را همانطور که در عکس مشاهده میکنید می توان لقب ویلاباغ را نسبت داد.

 ویلا باغ در منطقه جنگلی نور طراحی بی نظیری که دارد در دسته و گروه خرید ویلای مدرن قرار می گیرد در واقع باید اینطور گفت که ویلای مورد نظر یک ویلا باغ مدرن جنگلی است که لوکیشن جنگلی بی نظیر و با دسترسی آسان به نوار ساحلی دریای خزر از پتانسیل های بی نظیر جهت سرمایه گذاری و سکونت به صورت دائم و موقت برخوردار است  دلیل مناسب بودن برای سکونت دائمی شهرک ای بودن آن است می دانید خرید ویلا شهرکی به دلیل دارا بودن گیت نگهبانی و سرایدار کلیه نگرانی شما را نبودتان برطرف خواهد کرد  و علاوه بر  حفظ امنیت بالا در شهری مسئولیت نگهداری از فضای سبز  و گل و گیاه حیاط سازی  ویلای شما توسط سرایدار انجام خواهد شد.

 این ویلا باغ مدرن جنگلی شهرکی در منطقه زیبای نور ۲۱۰ متر بنای ساخت دارای ۴ خواب مستر می باشد که جغرافیای بینظیر این ویلا در بالادست جاده می باشد.

 قیمت اعلامی این ویلا از سمت مالک ۳ میلیارد  تومان میباشد که  تیم با سابقه ویلا البرز این اعتماد را به شما می دهد با ارتباط سازی چند ساله در منطقه می تواند بیشترین تخفیف ممکنه را از سمت مالک برای شما یه خریدار محترم اعلام کند.

 اگر قصد خرید این ویلای مدرن جنگلی تریبلکس را در نور دارید می توانید از منوی سمت راست همین صفحه دکمه درخواست مشاوره را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند مشاور اختصاصی این ویلا خانم یگانه با شماره تماس 09198738017  میباشد.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18353
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه