صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه برند امیرآباد

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه برند امیرآباد

764
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،000،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18329
زمین
320 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه برند امیرآباد

با نام و یاد خدا، سلام و عرض ادب و احترام به همه ی شما عزیزان و همراهان محترم سایت تخصصی البرز ویلا؛ امیدوارم روهای خوبی رو سپری کرده باشید.

امروز بار دیگر با معرفی یک دستگاه ویلا در خدمت شما هسیم؛ این بار ویلای دوبلکس جنگلی در برندترین منطقه چمستان، امیرآباد؛ پس با ما همراه باشید.

 این ویلای دوبلکس، در برندترین منطقه چمستان، یعنی امیرآباد بنا شده است؛ امیرآباد که با روستاهای سعادت آباد، کچلده، ایرکا، میرنا، افراده و انگتارود همسایه می باشد، در جاده آمل به چمستان واقع شده است؛ این روستا به دلایل مختلفی به یکی از روستاهای معروف چمستان و حتی استان مازندران تبدیل شده است و به همین دلیل، توانسته است ویلاهای متعددی را در خود جای دهد؛ یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این روستا، همجواری و نزدیکی به جاده اصلی و همچنین جنگل های سرسبز استان مازندران می باشد؛ اگر شما هم از علاقمندان خرید ویلا جنگلی هستید، یکی از بهترین گزینه ها برای شما عزیزان، خرید ویلا چمستان می باشد.

 این ویلای دوبلکس 320 متر زمین و همچنین 180 متر زیربنای مفید دوبلکس می باشد؛ 3 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که تمامی این خواب ها مستر و دارای سرویس بهداشتی و حمام می باشد.

این ویلا کاملا نوساز بوده و در سال 1399 بنا شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

 دوبلکس به زبان ساده، یعنی ویلاهایی که در 2 طبقه طراحی می شوند؛ ویلاهای دوبلکس دارای قیمت بیشتری نسبت به ویلاهای نیم پیلوت و فلت می باشد؛ خرید ویلا دوبلکس مزایا و معایب خودش را دارد؛ برای مثال، در این آگهی یک مزیت و یک معایب این نوع ویلا را بیان می کنیم:

یکی از مزیت های مهم این نوع ویلا، اختصاص دادن زیربنای زیاد به مالکان می باشد؛ زیرا این نوع ویلا در 2 طبقه مجزا طراحی می شوند؛ همچنین یکی از معایب این نوع ویلا، قیمت بالای آن می باشد؛ زیرا در این نوع ویلا مصالح و ابزارات بیشتری به کار می رود.

با این توضیحات، چنانچه قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، ما برای شما عزیزان، ویلاهای دوبلکس زیادی را در سایت املاک البرز آماده کرده ایم.

 شهرکی بودن، دیگر مزیت خرید این ویلا می باشد؛ زیرا خرید ویلا شهرکی امروزه خواهان و مشتریان زیادی دارد؛ زیرا خرید ویلا شهرکی دارای امنیت بالایی می باشد.

 حیاط سازی و فضای سبز این ویلا بسیار زیبا و دیدنی می باشد.

 

چنانچه به مشاوره بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال نیاز داشتید، می توانید به صورت آنلاین و با پر کردن فرم در خواست مشاوره، با مشاورین حرفه ای و با تجربه البرز ویلا به طور رایگان در ارتباط باشید؛ همچنین اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به مجموعه البرز ویلا بودید، می توانید روی گزینه تماس با ما که در ابتدای صفحه هر بخش قرار دارد کلیک کنید.

مشاور اختصاصی این ویلای نمامدرن جنگلی، سرکار خانم کیان می باشد که می توانید از طریق شماره ۰۹۱۱۹۱۹۳۸۹۱ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18329
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه