صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش اقساطی ویلا دوبلکس جنگلی

فروش اقساطی ویلا دوبلکس جنگلی

774
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18308
زمین
215 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش اقساطی ویلا دوبلکس جنگلی 

 

همراهان همیشگی البرز ویلا سلام؛ امیدوارم که حال دلتون بی‌ نظیر بوده باشه، در ادامه ی این آگهی قصد داریم یک ویلای ارزنده را در چمستان به شما عزیزان معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

 

خرید ویلا در بافت

خرید ویلا در بافت مسکونی در واقع خرید مطمئن را به همراه دارد، زمینی که در بافت مسکونی قرار داشته باشد، مجوز ساخت ویلا و... صادر می گردد، و از این سوی انشعابات لازم همچون؛ آب، برق، گاز و از همه مهم تر اسناد و مدارک رسمی

را نیز دریافت می کند، در واقع ملکی که در بافت قرار گرفته باشد، و ویلایی که در آن ساخته شده است، به صورت قانونی می باشد.

چمستان یکی از شهرهای توریستی شمال کشور می باشد، شمالی که دریا و جنگل اش تنها با فاصله زمانی چند دقیقه ای قابل رسیدن است، شما با خرید ویلا در شمال می توانید، از آب و هوای بینظیر آن و نیز از مناطق گردشگری آن لذت ببرید. 

این ویلایی که در این آگهی قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم، در سازه ی دوبلکس طراحی شده است، همچنین این ویلای دوبلکس در لوکیشن جنگلی حومه شهر چمستان با 215 متر زمین و 220 متر زیر بنا ساخته شده است، سه اتاق خوابی که در این ویلا تعیبه شده است، مستر می باشد، در سال 1400 کلیه انشعابات و الزامات ضروری دریافت نموده است، و آماده بهره برداری می باشد، اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، بازدید از این ویلای ارزنده را در چمستان از دست ندهید.

اگر به ویلا حیاط دار که با گل و درختان دیزاین شده است، علاقمندید؛ این ویلای جنگلی یکی از گزینه های بی نظیر در حال حاضر در شمال می باشد، همانطور که از تصاویر موجود مشهود می باشد، محوطه این ویلای مدرن با گل و درختان دیزاین شده است، که فضای زیبایی را به وجود آورده است، شما با قرار دادن میز و صندلی حصیری و... در حیاط می توانید از هوای شمال و ویلای خود نهایت لذت را ببرید.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

یکی از امتیازات ویژه این ویلا جنگلی شهرکی بودن آن می باشد، پس از لحاظ امنیت می توانید آسوده خاطر باشید، زیرا امنیت ویلا توسط شخص نگهبان تامین می شود، اگر قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، می توانید این ویلای دوبلکس جنگلی را در الویت قرار دهید.

باید بدانید که سند این ویلا شش دانگ می باشد، سند شش دانگ یعنی مالکیت تمام این ویلا به شما تعلق می گردد، خرید ویلا سنددار خیال شما را از بابت یک خرید امن و مطمئن آسوده می سازد، همچنین شما عزیزان می توانید برای مشاهده دیگر ویلاها روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

تیم کارشناسان مجرب البرز ویلا به شما پیشنهاد می کند که بازدید از این ویلا را از دست ندهید، برای ارتباط مستقیم با البرز ویلا به بخش تماس با ما مراجعه کنید، تا با مشاورین مجرب البرز بیشتر آشنا شوید.

ویلا البرز بهترین ها را به شما خریداران عزیز پیشنهاد می دهند.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18308
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه