صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا سند دار جنگلی

فروش ویلا سند دار جنگلی

725
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،000،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18319
زمین
250 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

  فروش ویلا دوبلکس سند دار جنگلی 

 

با سلام خدمت همراهان عزیز ویلا البرز، امیدوارم حالتون خوب باشه.

شمال کشور بهترین موقعیت جغرافیایی برای خرید ویلا دوبلکس می باشد، قرار است در این آگهی به معرفی یک ویلای نمای مدرن سفید در توریستی ترین شهر استان مازندران، در چمستان سرسبز بپردازیم.

 

 بررسی ویلا

 طراحی این ویلا همانطور که در عنوان آگهی مشاهده کردید، به صورت دوبلکس است، این ویلای شهرکی دارای 250 متر زمین و 300 متر زیربنا مفید می باشد، و نیز این ویلای ارزنده دارای 4 اتاق می باشد، که برای راحتی شما عزیزان 2 اتاق خواب آن به صورت مستر در نظر گرفته شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک روی لینک مشخص شده کلیک کنید، تا سایر ویلاهای مشابه را مشاهده کنید.

 تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و شما پس از خرید ویلا می ‌توانید آن را به نام خود تغییر دهید، ناگفته نماند که این ویلا در داخل بافت مسکونی واقع شده است، از این سوی ساخت این ویلا به صورت قانونی می باشد، در این صورت اسناد و مدارک این ویلا کامل می باشد، خرید ویلا سند دار یک خرید مطمئن را به ارمغان می آورد، سند این ویلا به صورت تک برگ می باشد، و شما پس از خرید ویلا جنگلی می توانید برای انتقال سند اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

این ویلا با بهترین متریال و طراحی مدرن در سال 1400 با نمای سفید در چمستان احداث شده است، نمای آن توجه ی افراد را به خود جلب می کند، همچنین یکی از مزایای خرید این ویلا، حیاط سازی آن می باشد، حیاط کاملا سنگ فرش شده و با گل و گیاه و درختان زینت داده شده است، بازدید از این ویلای دوبلکس را از دست ندهید، با بازدید این ویلا بی شک اقدام به خرید آن می کنید، زیرا این ویلا یکی از بهترین ویلاهای موجود در چمستان می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلا که در یک منطقه جنگلی بنا شده است، دارای رئوف گاردن با چشم‌ انداز آزاد جنگل می باشد که فضای بسیار دلنشین و زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.

معماری داخلی این ویلا کلاسیک می باشد، سقف کناف، کف سرامیک شده، نور پردازی، آشپزخانه ایی با امکانات کامل، کابینت های ام دی اف، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اتاق خواب های مستر و... جزئی از امکانات این ویلا می باشد، شما با خرید این ویلا به راحتی می توانید برای سکونت اقدام کنید.

این ویلا دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد، و همچنین شرایط فروش ویلا بصورت نقد و اقساطی می باشد، شما می توانید برای پرداخت هزینه ی این ویلا، به صورت نقد و اقساط اقدام کنید، با خرید ویلا اقساطی در شمال صاحب یکی از ویلای زیبا در شمال می شوید.

برای بهره مندی از مشاوره رایگان کارشناسان ما، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر می ‌توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18319
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه