صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس نماسنگ جنگلی در نور

خرید ویلا دوبلکس نماسنگ جنگلی در نور

838
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،000،000،000 تومان
جستجو 18332
زمین
280 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید ویلا دوبلکس نماسنگ جنگلی در نور 

 با عرض سلام و عرض ادب به هموطنان عزیز و ارجمند، به ویژه همراهان خون گرم سایت تخصصی املاک البرز؛ امیدوارم حال دلتون خوب و جیبتون همیشه پر از پول باشه.

بار دیگر مهمان نگاه گرم شما عزیزان هستیم با معرفی یک ویلای دیگه در شمال کشور؛ آیا قصد خرید ویلا جنگلی را دارید؟ پس این آگهی را به هیچ عنوان از دست ندهید؛ مشاوران و مهندسان املاک البرز در خدمت شما هستند تا یک خرید امن و مطمئن در شمال کشور داشته باشید.

این ویلا، به صورت دوبلکس طراحی و بنا گردیده است؛ خرید ویلا دوبلکس نیازمند توان مالی متوسط رو به بالایی می باشد؛ زیرا این نوع ویلا مانند دو واحد مجزا از هم می باشند که به واسطه راه پله ای که در داخل ویلا تعبیه می شود، به یک دیگر متصل می شوند؛ معمولا ویلاهای دوبلکس برای افرادی که دارای خانواده ی پر جمعیتی می باشد، بهترین انتخاب است.

 امروزه یکی از دغدغه های اصلی مشتریان در زمینه خرید ویلا در شمال، شیوه پرداخت می باشد؛ باید خاطر نشان کنم که این ویلا برای راحتی شما عزیزان، دارای شرایط پرداخت نقد و اقساطی می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر، می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 این ویلای دوبلکس دارای 280 متر زمین می باشد؛ متراژ زیربنای آن هم 200 متر می باشد که در آن، 3 اتاق خواب در نظر گرفته شده است؛ از این تعداد اتاق خواب، 2 اتاق به صورت مستر طراحی شده است و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

ویلا در سال 1400 تمام کار شده و هنوز کسی در آن زندگی نکرده است و به زبان دیگر، کلید نخورده است.

 شهرستان نور یکی از شهرستان های بزرگ و البته توریستی استان مازندران می باشد که با شهرهای چمستان، ایزدشهر، محمودآباد و آمل همسایه است؛ این شهر به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری طبیعی همچون دریا و جنگل، هرساله مقصد مسافران زیادی از اقسا نقاط کشور می باشد؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا ساحلی را دارید، خرید ویلا نور می توانید یکی از بهترین پیشنهادها برای شما باشد.

 تمامی انشعابات ویلا نصب و آماده بهره برداری می باشد.

این ویلای جنگلی دوبلکس، داخل بافت مسکونی پایه گذاری شده و همچنین دارای پروانه ساخت نیز می باشد که خیال شما را از بابت یک خرید امن، آسوده می سازد.

چشم انداز این ویلا، کاملا رو به جنگل های سرسبز شمال کشور می باشد و همچنین اطراف آن نیز باغ مرکبات است.

حیاط کاری این ویلا بسیار زییا بوده و هارمونی خاصی را ایجاد کرده است.

متریال داخلی که در این ویلا مورد استفاده قرار گرفته است، درجه ۱ بوده و زیبایی خاصی برای این ویلا به ارمغان آورده است؛ دیوارهای ویلا از پوستر و کاغذدیواری پوشیده شده اند؛ سقف ویلا کناف و کف آن نیز سرامیک می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان، کافیست با مشاور اختصاصی این ویلا در ارتباط بوده و یا به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 مشاور اختصاصی این ویلای نمامدرن جنگلی، سرکار خانم شاکری می باشد که می توانید از طریق شماره ۰۹۱۱۴۶۶۰۶۴۰ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18332
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه