صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا تریبلکس زیر قیمت در کمربندی جدید هراز

فروش ویلا تریبلکس زیر قیمت در کمربندی جدید هراز

425
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،700،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 18366
زمین
250 متر مربع
بنا
330 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا تریبلکس زیر قیمت در کمربندی جدید هراز

 

با سلام خدمت شما، خریداران و علاقمندان خرید ویلا در شمال، امیدوارم حالتون خوب باشه، در این آگهی قصد داریم، یکی دیگر از ویلاهای آماده فروش را به شما سروران گرامی معرفی کنیم، اگر قصد خرید ویلا تریبلکس را در شمال دارید، با ما همراه باشید.

 

امکانات و مشخصات این ویلا در شمال

تریبلکس

نما مدرن

سه خواب دو خواب مستر با شاه نشین

۲۵۰ متر زمین

۳۳۰ متر بنا

انشعابات؛ آب، برق، گاز نصب

شهرکی با نگهبانی 24 ساعته

کمربندی امام زاده عبدالله آمل

متریال داخلی؛ کف سرامیک‌، سقف کناف، آشپزخانه ای فول امکانات

کابینت های mdf شیک

 و....

 

در ابتدا باید بدانید، این ویلا در حومه ی شهر آمل، در کمربندی امام زاده عبدالله، در شهرکی با نگهبانی 24 ساعته، طراحی و احداث شده است، یکی از مزایای خوب این ویلا، شهرکی بودن آن است،  این شهرک دارای نگهبانی ۲۴ ساعتی می باشد، با خرید ویلا در شهرک هیچ نگرانی بابت امنیت ویلا نخواهید داشت.

همانطور که گفته شد؛ طراحی ساخت این ویلا به صورت تریبلکس یا همان سه طبقه است، ویلاهای تریبلکس از قیمت بالاتری نسبت به دیگر سازه ها برخوردار می باشد، اما این ویلا با توجه به امکانات منحصر به فرد، از قیمت مناسبی برخوردار می باشد، در واقع زیر قیمت به فروش می رسد، حتی فروشنده برای دریافت مبلغ، شرایط بینظیر اقساطی را ارائه داده است، بنابراین شما می توانید، مبلغ پرداختی این ویلا را به صورت نقد و اقساط پرداخت نمایید، برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

لازم به ذکر است که این ویلا مدرن شهرکی، دارای 250 متر زمین و 330 متر بنای تریبلکس می باشد، که در این بنا 3 خواب تعبیه شده است، که 2 خواب از اتاق خواب های آن، برای راحتی شما عزیزان از مستر استفاده شده است، همچنین حیاط سازی این ویلا جذابیت را دو چندان کرده است، و از همه مهم تر، با وجود شاه نشین، به راحتی به طبیعت زیبای شمال دید کافی و عالی خواهید داشت، که با تماشای آن، نهایت لذت را ببرید، و همانطور که در عکس ها مشاهده کرده اید، حیاط سازی این ویلا و درخت کاری و تزیئن با گل و گیاهان و...، جذابیت خاصی به آن بخشیده است، که توجه ی افراد را به خود جلب می کند.

برای مشاهده و خرید ویلا در آمل  روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلا در سال 1401 با بهترین متریال طراحی و ساخته شده است، از این سوی تمام لوازم و تجهیزات ویلا کاملا نو و دست نخورده است، و نیز تمامی انشعابات لازم همچون؛ آب، برق، گاز  را دریافت نموده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین ویلا البرز ارتباط برقرار کنید.

 کارشناس و مشاور تخصصی این ویلای تریبلکس در آمل؛ با کد 18366، مشاور یگانه می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۸۷۳۸۰۱۷ ارتباط برقرار کنید، تا اطلاعات لازم را کسب نمایید.


محدوده آدرس: کمربندی امامزاده عبدااله
  • جستجو: 18366
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه