صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا دوبلکس در شهرک

فروش ویلا دوبلکس در شهرک

665
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،600،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18259
زمین
210 متر مربع
بنا
320 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش ویلا دوبلکس در شهرک

 

امروز با معرفی یک ویلای دوبلکس مدرن در نور در خدمت شما عزیزان هستیم، اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، ما را تا انتهای آگهی همراهی کنید.

این ویلا در شهرستان نور، که جزو یکی از شهرهای توریستی و پرطرفدار می باشد، قرار دارد، شهرستان نور به سواحل نیلگون خزر و جنگل های سرسبز دسترسی راحتی دارد، که شما در این شهر، به طبیعت زیبای شمال دسترسی راحتی می توانید داشته باشید، اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید؛ خرید ویلا در نور با بهترین لوکیشن و... یک انتخاب هوشمندانه می باشد. 

این ویلای دوبلکس دارای متراژ زمینی به مساحت 210 متر و 320 متر مربع زیربنای کلی این ساختمان می باشد، این ویلا در شهرکی برند در سال 1400 ساخته شده و انشعابات لازم را دریافت نموده است، همان طور که گفته شد، این ویلا در شهرک احداث شده است، که امنیت ویلا توسط نگهبان مجموعه به صورت 24 ساعته تامین و تضمین می شود.

برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک روی لینک مشخص شده کلیک کنید، تا سایر ویلا های مشابه را دیدن فرمایید.

نمای این ویلا از سنگ می باشد، سنگ بکار رفته شده از بهترین جنس می باشد، که در برابر شرایط جوی، رطوبت و... بسیار مستحکم و مقاوم می باشد، خرید ویلا نماسنگ امروزه متقاضی بسیاری دارد، همچنین در ساخت این ویلا از مصالح مرغوب استفاده است که در برابر حوادث طبیعی و... مقاوم می باشد، و ناگفته نماند؛ زمانی که شما عزیزان اقدام به خرید ویلا نوساز می کنید، از هزینه های جانبی برای بازسازی ویلا و...  در امان خواهید بود.

برخی از طراحی‌ داخلی این ویلای لوکس شامل؛ پنجره‌ های بزرگ دوجداره، راه پله‌ های زیبا، آشپزخانه ای مدرن با کابینت های لوکس سفید، سقف کناف، ویو رو به طبیعت زیبای شمال، سند تک برگ، 3 اتاق خواب و 2 اتاق خواب آن به صورت مستر به همراه کمد دیورای و... می باشد، که شما عزیزان با خرید این ویلا دیگر نیاز به تهیه امکانات اولیه نخواهید بود.

در ساخت این ویلای دوبلکس از بهترین متریال استفاده شده است، پیشنهاد مشاورین البرز بازدید از این ویلای ارزنده در شهرستان نور می باشد.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا دوبلکس در نور:

دوبلکس

210 متر زمین

32۰ متر بنا

دارای 3 اتاق خواب و 2 اتاق خواب به صورت مستر

نزدیک جاده اصلی

نما سنگ

انشعابات آب، برق، گاز نصب و آماده ی بهره برداری می باشد.

سند تک برگ

کمد و کابینت نصب شده

سقف نورپردازی و کناف با لوستر های زیبا و کاغذ دیواری

و....

 

خرید ویلا در شمال به افرادی توصیه می شود که می خواهند، صاحب یکی از ویلاها در شمال شوند، قطعا این ویلا بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، حتما قبل از معامله و خرید ویلا و ملک و... با فرد متخصص و با تجربه ی یک مشاور املاک، مورد اعتماد، مشورت کنید و راهنمایی های لازم را در این زمینه از آن ها دریافت کنید، برای این کار کافیست با مشاورین مجرب ویلا البرز ارتباط برقرار کنید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی البرز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18259
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه