صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا دوبلکس اقساطی در شمال

فروش ویلا دوبلکس اقساطی در شمال

618
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18292
زمین
200 متر مربع
بنا
240 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس اقساطی در شمال

 

صیقل روح سفر به شمال کشور!

امروز قصد داریم ویلای ارزنده ایی را به شما معرفی کنیم، که این ویلا در گروه خرید ویلا لاکچری قرار دارد، زیرا این ویلا در سازه ی مدرن دوبلکس، و دارای نمای کلاسیک و امکانات گسترده می باشد، متراژ زمین این ویلای جنگلی 200 متر مربع می باشد، همچنین زیربنای آن 240 متر مربع می باشد، 3 اتاق خواب برای این ویلا در نظر گرفته شده است، که دو اتاق آن به صورت مستر می باشد، تعداد زیاد اتاق خواب و سازه ی دوبلکس این ویلا، برای آن دسته از عزیزانی که جمعیت خانواده شان زیاد می باشد، گزینه ی مناسبی می باشد، خرید ویلا دوبلکس برای این عزیزان گزینه ی عالی می باشد.

این ویلای دوبلکس دارای موقعیت جغرافیایی بی نظیری می باشد، این ویلا در حومه شهر نور واقع شده است، نور منطقه ایی کاملا جنگلی می باشد، که شما عزیزان به جنگل و دریای خزر دسترسی سریع و راحتی دارید، که می توانید خاطرات خوبی در کنار خانواده و دوستان خود بسازید.

برای مشاهده و خرید ویلا در نور روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ساختمان دارای سند پایان کار و دارای مجوز ساخت می باشد، که این امتیاز می‌ تواند یک امتیاز عالی برای این ویلای ارزنده می باشد، با خرید ویلا سند دار در شمال یک خرید مطمئن را می توانید معامله کنید.

همچنین فروش این ویلا بصورت نقد و اقساط می باشد، به طوری که شما با پرداخت بخشی از مبلغ اعلام شده، می توانید الباقی مبلغ را به صورت اقساط چند ماهه پرداخت نمایید، برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر کلیک کنید.

امکانات و مشخصات این ویلای جنگلی

۲00 متر زمین

240 متر زیربنا

3 خواب و 2 اتاق خواب مستر

دارای مجوز ساخت و سند پایان کار

درب ضد سرقت و پنجره های دوجداره

 سقف کناف و نور پردازی کامل

کابینت های سفید برند

 ویو عالی به جنگل و کوهستان

و....

موقعیت جغرافیای این شهر فوق العاده و منحصر بفرد است، شما با خرید ویلا در شمال می توانید یک سرمایه گذاری هوشمند را ایجاد نمایید، موقعیت این ویلا در شهرکی برند می باشد، اگر شما عزیزان به دنبال ویلا و محیطی با امنیت بالا هستید، ما به شما خرید ویلا شهرکی با چنین امکاناتی را پیشنهاد می دهیم، امنیت ویلا توسط نگهبان مجموعه تامین و تضمین می شود.

این ویلا در سال 1400 در شهرکی با امنیت بالا ساخته شده است، از این سوی تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

 این ویلا گزینه مناسبی برای خرید و سرمایه گذاری می باشد، ویلایی دلباز با حیاطی بزرگ که با درختان و گل و گیاه دیزاین شده است، محیطی زیبای را به وجود آورده است و 200 متر مساحت زمین و 240 متر بنا، در دو طبقه و ساختار دوبلکس، برای شما عزیزان کاندید شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب البرز ویلا ارتباط برقرار کنید، برای تماس با مجموعه البرز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 از اینکه ما را در این آگهی همراهی کرده اید، از شما عزیزان سپاس گذاریم.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18292
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه