صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نما کلاسیک در چمستان

خرید ویلا نما کلاسیک در چمستان

581
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18278
زمین
250 متر مربع
بنا
240 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید ویلا نما کلاسیک در چمستان

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای تریبلکس مدرن جنگلی؛

250 متر زمین 

240 متر بنا 

دارای 3 اتاق خواب و 2 اتاق خواب مستر 

سند شورائی

شهرکی با نگهبانی 24 ساعته

نما سنگ

در منطقه ی جنگلی چمستان

و....

 

با درود فراوان و عرض ادب خدمت همراهان عزیز در سایت تخصصی املاک البرز ویلا، امیدوارم حال دلتون عالی باشه.

امروز به معرفی یک دستگاه ویلای تریبلکس در یک شهرک می پردازیم؛ این ویلا در یکی از روستاهای چمستان در نعمت آباد بنا شده است، این روستا یکی از روستاهای زیبا در چمستان می باشد، اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی هستید، این ویلای تریبلکس در چمستان بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، با ما همراه باشید تا با این ویلای ارزنده بیشتر آشنا شوید.

این ویلای لاکچری دارای 250 متر زمین می باشد، که 240 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است، 3  اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، بزرگ و دلباز با امکانات کامل می باشد، لازم به ذکر است که 2 اتاق خواب این ویلا به صورت مستر طراحی شده است، این ویلا با طراحی خاص و مدرن توسط مهندسین با بهترین متریال ساخته شده است، بازدید از این ویلای ارزنده را توسط مشاورین البرز از دست ندهید.

برای مشاهده و خرید ویلا تریبلکس روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

نمای این ویلای تریبلکس به صورت مدرن و از سنگ می باشد، که امروزه طرفداران بیشتری نسبت نماهای کلاسیک دارد؛ در نمای این ویلا، ترکیبی از سنگ و شیشه استفاده شده که زیبایی خاصی را برای این ویلا به ارمغان آورده است، نمای سنگ نسبت به تغییرات جوی مقاوم می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن و خرید ویلا نماسنگ کلیک کنید. 

از دیگر ویژگی این ویلای جنگلی، تراس های بزرگ در جلو ویلا با ویو به شهرک و طبیعت زیبای چمستان به کوهستان و جنگل می باشد، با تماشای این مناظر می توانید نهایت لذت را ببرید، همچنین این ویلا تریبلکس لاکچری، داخل یک شهرک با نگهبانی 24 ساعته قرار دارد، که از نظر امنیت، خیال هر خریداری را جمع می کند، برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

فروش این ویلا بصورت نقد و اقساط می باشد، به طوری که شما با پرداخت بخشی از مبلغ اعلام شده، می توانید الباقی مبلغ را به صورت اقساط چند ماهه پرداخت نمایید، برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر کلیک کنید.

 نکته مهمی که باید به آن توجه نمود، اسناد و مدارک این ویلا می باشد، این ویلا در سال 1400 ساخته شده است، و سند آن در حال حاضر به صورت شورائی می باشد، سند شورائی بدین معناست که، این سند به صورت یک قولنامه که تمام مشخصات و اطلاعات ملک و ویلای مورد نظر در آن ثبت شده است، و توسط شورای محل مهر و تایید شده است، سند شورائی یک سند توافقی و قولنامه ایی می باشد.

برای دریافت مشاوره بیشتر، کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی البرز، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید، تا با مشاورین مجرب البرز ارتباط برقرار کنید.

 


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18278
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه