صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا دوبلکس استخر دار

فروش ویلا دوبلکس استخر دار

708
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،700،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18286
زمین
320 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس استخر دار

 

با سلام و احترام خدمت همراهان محترم سایت البرز ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه، اگر به دنبال ویلا سلطنتی مدرن هستید، پس با ما تا انتهای این آگهی همراه باشید، زیرا امروز قصد دارم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلای دوبلکس مدرن شهرکی را که در شهر زیبای آمل بنا شده است، معرفی کنم‌.

مشخصات و امکانات ویلا دوبلکس استخر دار

دوبلکس با تراس عالی ویو ابدی به طبیعت زیبای شمال

در منطقه ی جنگلی آمل

320 متر زمین

220 متر زیربنا

3 خواب مستر

نمای مدرن و سلطنتی

مبله

استخر دار

فضای سبز

سه کنتور آب و برق و گاز نصب

دسترسی اسان به جنگل و دریا

شهرکی

سند تک برگ

و...

در ادامه ی این آگهی به صورت مفصل در مورد این ویلای ارزنده در آمل صحبت خواهیم کرد.

از مهم ترین امتیازات این ویلا که باید به آن توجه کنید، سند دار بودن آن می باشد، اگر شما هم به دنبال خرید مطمئن هستید، ما به شما خرید ویلا سنددار  در آمل را پیشنهاد می کنیم، سند این ویلا به صورت تک برگ می باشد، که شما عزیزان پیش از معامله می توانید برای انتقال سند اقدام کنید.

از دیگر امکانات مهم این ویلای جنگلی، شهرکی بودن آن می باشد؛ خرید ویلا شهرکی از آن جهت که دارای امنیت بالایی می باشد، قابل توجه بسیاری از خریداران قرار می گیرد، امنیت این ویلا توسط شخص نگهبان به صورت 24 ساعته تضمین و تامین می شود.

این ویلای دوبلکس سنددار، دارای استخر در محوطه ی حیاط نیز می باشد؛ آیا به دنبال خرید ویلا استخردار هستید؟ این ویلای شهرکی می تواند گزینه مناسبی برای خرید شما باشد، استخر این ویلا در حیاط با امکانات عالی تعبیه شده است، شما با خرید این ویلای استخر دار از شنا کردن در استخر شهری بی نیاز خواهید شد.

این ویلا در سال 1399 ساخته شده است، همچنین تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد، همچنین آشپزخانه ویلا کاملا مدرن بوده و دارای کابینت های درجه یک ام دی اف، هود و گاز رومیزی می باشد، درب ضد سرقت، مبلمان شیک، پنجره های دوجداره، حیاط سازی شیک، کف سرامیک، نما کلاسیک، ویو به جنگل های شمال و... نمونه ایی از امکانات این ویلا در آمل می باشد.

یکی از آپشن های منحصربه فرد این ویلا، مبله بودن آن می باشد، تمامی وسایل و تجهیزات داخلی این ویلا به روز و با بهترین کیفیت برای این ویلا در نظر گرفته شده است، شما با خرید این ویلا دیگر نیاز به تهیه هیچ گونه امکانات نخواهید داشت، بازدید از این ویلای فوق العاده را از دست ندهید.

 اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، این ویلا می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب شما عزیزان باشد؛ زیرا که شرایط فروش آن به صورت نقدی و اقساطی بدون بهره می باشد.

همراهان همیشگی املاک البرز؛ چنانچه قصد خرید ویلا دوبلکس شهرکی در شمال کشور در این مناطق دنج و سرسبز را دارید، کافیست با ما تماس بگیرید، تیم پر تلاش  املاک البرز آماده ی خدمت رسانی به همه شما دوستان می باشند.

لینک پیشنهادی؛

خرید ویلا مبله

خرید ویلا نوساز


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18286
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه