صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس نماسنگ شهرکی در نور

خرید ویلا دوبلکس نماسنگ شهرکی در نور

991
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18342
زمین
210 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نماسنگ شهرکی در نور

سلام مجدد به همه ی هم وطنان عزیز؛ حالتون چطوره؟ امیدوارم ایام به کامتون باشه و لبتون همیشه ی خدا خندون.

 در این آگهی قصد داریم تا به شما همراهان مهربان سایت البرز ویلا، یک دستگاه ویلای دوبلکس نماسنگ شهرکی  را که در شهر نور بنا شده است، معرفی کنیم؛ کارشناسان و مشاوران حرفه ای البرز ویلا در کنار شما هستند تا در زمینه خرید ویلا در شمال شما دوستان محترام را راهنمایی کنند.

 این ویلای دوبلکس همانطور که گفته شد، در شهر زیبای نور بنا شده است؛ این شهر زیبا، از شهرستان های ساحلی و جنگلی استان مازندران محسوب می شود.

 این ویلا در یک شهرک برند بنا شده است؛ شهرکی که این ویلا در آن واقع شده است، دارای گیت نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین دوربین مداربسته می باشد که امنیت این ویلا را کاملا تضمین می کند؛ خرید ویلا شهرکی برای افرادی که کم به ویلایشان سر میزنند یا امنیت ویلا برایشان مهم است، گزینه مناسبی می باشد.

 ویلای دوبلکس دارای ۲ طبقه است؛ هر کدام از این طبقات، مانند یک واحد مجزا عمل می کنند؛ زیرا در هر طبقه، اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و سرویس بهداشتی وجود دارد؛ خرید ویلا دوبلکس، به دلیل داشتن امکانات زیاد این نوع ویلا، نیازمند توان مالی بالایی می باشد که تنها افراد کمی قادر به خرید آن هستند.

 متراژ کل زمین این ویلای شهرکی ۲۱۰ متر و زیربنای آن هم ۲۰۰ متر می باشد؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که تمامی آن ها مستر و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند.

 تمامی انشعابات و امتیازات ویلا نصب می باشد؛ همچنین این ویلای زیبا، کاملا نوساز بوده و در سال ۱۴۰۰ بنا شده است.

 شما عزیزان تنها با پرداخت بخشی از مبلغ کل این ویلا، صاحب آن خواهید شد و ما بقی آن را می توانید طی چندین قسط بپردازید؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 نمای سنگی طرح رومی این ویلا، چهره ی بسیار زیبایی را به ارمغان آورده است؛ حتما با شنیدن اسم نما رومی، با خود فکر می کنید که این نوع نما مختص روم باستان بوده است؛ اما اینطور نیست؛ این نوع نماها در ابتدا در کشور عزیزمان ایران استفاده می شد؛ مشخصه این نوع نماها، ستون های بلند و تراسی است که در جلوی ویلا قرار دارد.

 اگر علاقمند به این نوع نما هستید و قصد خرید ویلا نما رومی را دارید، ما در سایت البرز ویلا، ویلاهای نما رومی زیادی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

در حیاط ویلا، باغچه های زیبا همراه انواع گیاهان زینتی در نظر گرفته شده است.

متریال داخلی این ویلا درجه ۱ می باشد.

 

از اینکه سایت طهران ویلا را برای خرید ویلا برگزیدید، از شما بسیار سپاس گزاریم.

برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید فرم در خواست مشاوره را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین می توانید از طریق منوی سایت، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

  کارشناس و مشاور تخصصی این ویلای دوبلکس نماسنگ شهرکی در نور، سرکار خانم سلطانی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۹۸۰۱۵۱۳ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18342
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه