صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس جنگلی

فروش ویلا دوبلکس جنگلی

452
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،600،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18250
زمین
160 متر مربع
بنا
240 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس جنگلی 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا البرز، امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببرید.

 

این ویلای جنگلی دارای 160 متر مساحت زمین و 240 متر زیر بنا می باشد، که در سازه ی مدرن دوبلکس در شهرکی برند با بهترین متریال در روستای بهدشت ساخته شده است، اگر بخواهیم از طراحی داخلی این ویلای دوبلکس برای شما عزیزان بگوییم، می توان به معماری داخلی کلاسیک ویلا اشاره نمود، سقف کناف، سالن پذیرای دلباز، کف سرامیک، راه پله ای مدرن که به طبقه ی دوم متصل می شود، آشپزخانه ای شیک با کابینت های با کیفیت چوب بالا، شیرآلات و هود و گاز و... همچنین با وجود پنجره های قدی و بزرگ دوجداره، نور کافی به داخل ویلا می آید، همچنین دید خوبی نسبت به مناظر اطراف دارد و.... اشاره نمود.

بهدشت کجاست؟

این ویلا در یکی از روستاهای زیبای چمستان در بهدشت همیشه سبز قرار دارد، روستای بهدشت با آمل 20 کیلومتر و با مرکز شهر چمستان 15 کیلومتر فاصله دارد، بهدشت برای آن دسته عزیزانی که به منطقه جنگلی علاقه مند هستند، می تواند یکی از منطقه های عالی برای انتخاب باشد، بهدشت به دلیل فاصله ی 200 کیلومتری از دریا، از شرجی و رطوبت دور می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای جنگلی دارای 3 اتاق به صورت مجهز و مجزا می باشد، همچنین این ویلای دوبلکس در سال 1400 تمامی امتیازات لازم و اسناد و مدارک را دریافت نموده است، که شما عزیزان با خرید ویلا در چمستان دیگر نگران اسناد و مدارک رسمی نباشید، بعد از معامله مالکیت به شما خریدار عزیز تعلق می گیرد، خرید ویلا سند دار دغدغه اکثر خریداران و سرمایه گذاران می باشد، پیشنهاد مشاورین ویلا البرز بازدید از این ویلای ارزنده در چمستان می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

باید بدانید که ویلاهای غیر شهرکی برای آن دسته از عزیزانی که امنیت ویلا و محوطه ی اطراف برایشان بسیار مهم می باشد، مناسب نمی باشد، زیرا امنیت ویلا اصولا به عهده ی نگهبان مجموعه می باشد، که این امنیت توسط شخص نگهبان به صورت 24 ساعته در شهرک تامین می شود، پس با خرید ویلا شهرکی امنیت را تضمین کنید.

محوطه و حیاط این ویلا با درختان و گل ها تزیین شده که زیبایی منحصر به فردی به ویلا داده است، و باعث شده بر ذهن خریدار تاثیر مثبت بگذارد و همچنین نقش مهمی بر قیمت گذاری ویلا دوبلکلس جنگلی داشته است، یکی از محاسن این ویلا، شرایط پرداخت مبلغ این ویلا می باشد، که شما می توانید این ویلا به صورت اقساطی خریداری کنید، و این مزیت برای آن دسته عزیزانی که به دنبال خرید ویلا اقساطی هستند گزینه مناسبی می باشد.

چمستان اخیرا در زمینه ی ساخت و ساز و خرید و فروش ویلا پیشرفت بسیاری داشته است، و در ایام تعطیلات و آخر هفته مسافران بسیاری به این منطقه سفر می کنند، اگر نیاز به مشاوره ی در مورد خرید ویلا و ملک در شمال می باشید، کافیست با تیم مجرب ویلا البرز ارتباط برقرار کنید، تا بتوانید یک تصمیم عاقلانه بگیرید، برای تماس با ویلا البرز کلیک کنید.

 


محدوده آدرس: بهدشت
  • جستجو: 18250
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه