صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس نما رومی شهرکی در نور

خرید ویلا دوبلکس نما رومی شهرکی در نور

2548
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18343
زمین
210 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما رومی شهرکی در نور

سلام عرض ادب و احترام به یکایک شما هم میهنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم در این روزهای زمستانی حال دلتون خوب باشه.

در این آگهی قرار است به شما عزیزان یک دستگاه ویلای دوبلکس نما رومی شهرکی در شهرستان نور را معرفی کنیم؛ پس چنانچه به دنبال خرید ویلا نما‌رومی هستید، این آگهی را از دست ندهید.

 این ویلا همانطور که از عنوانش مشخص است، به صورت دوبلکس طراحی و ساخته شده است؛ ویلاهای دوبلکس جزو ویلاهای لاکچری محسوب می‌شوند و به همین دلیل قیمت بالایی در برابر ویلاهای فلت و نیم پیلوت دارند؛ البته این را هم به یاد داشته باشید که به دلیل داشتن زیر بنا و همچنین امکانات بیشتر، قیمت آن هم بیشتر از سایر ویلاها است؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، ما برای شما عزیزان ویلاهای دوبلکس زیادی را در سایت البرز ویلا قرار داده ایم که می توانید آن ها را مشاهده و یا اقدام به خرید آن نمایید.

انشعابات آب، برق و گاز این ویلا متصل می باشد و شما پس از خرید ویلا دچار مشکل خاصی در زمینه انشعابات آن نخواهید شد؛ همچنین این ویلای جنگلی در سال ۱۴۰۰ بنا شده و کاملاً نوساز می باشد.

 متراژ کل زمین ویلا ۲۱۰ متر و زیربنای آن هم ۲۰۰ متر می باشد؛ در این ویلا، 3 اتاق خواب در نظر گرفته شده است که تمامی اتاق خواب ها مستر بوده و مجهز به حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

 نمای بسیار جذاب این ویلا از جنس سنگ و طرح آن هم رومی می باشد؛ سنگ به دلیل مقاومت بالا در سال های طولانی، می تواند زیبایی خود را حفظ کند؛ این مقاومت بالا و زیبایی خاص، در کنار یک طرح شیک، ترکیب فوق العاده لاکچری به وجود آورده است؛ شما می توانید برای مشاهده یا خرید ویلا نماسنگ، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 در جلوی ویلا، یک تراس بزرگ با چشم انداز زیبای جنگل و کوهپایه طراحی شده است.

 شهرک این ویلا، یکی از بزرگ ترین و برند ترین شهرک های منطقه می باشد؛ این شهرک دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین دوربین مداربسته می باشد؛ شما با خرید ویلا شهرکی، دیگر نگران امنیت ویلای خود نخواهید بود.

 کف ویلا سرامیک می باشد و سقف آن کناف کاری شده است و به واسطه لوسترهای زیبا، تزئین شده است؛ دیوار ها هم با گچ و کاغذدیواری تزئین شده است.

 آشپزخانه ویلا دارای کابینت های درجه ۱ ممبران، هود و گاز رو میزی می باشد.

 

کارشناسان مجرب ما آماده ارائه خدمات رایگان به شما عزیزان می باشند؛ چنانچه نیاز به مشاوره در زمینه خرید ویلا در شمال داشتید، می توانید با پر کردن فرم در خواست مشاوره، منتظر تماس مشاورین ما باشید؛ همچنین می توانید به صورت آنلاین و فوری، با ما در ارتباط باشید.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این ویلای دوبلکس نما روی شهرکی در نور، سرکار خانم سلطانی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۹۸۰۱۵۱۳ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18343
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه