صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا شهرکی با روف گاردن در آپادانا

فروش ویلا شهرکی با روف گاردن در آپادانا

452
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 18391
زمین
250 متر مربع
بنا
270 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا شهرکی با روف گاردن در آپادانا

 

معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس در منطقه جنگلی آپادانای چمستان؛ همانطور که در عکس مشاهده می کنید این ویلا در گروه خرید ویلا دوبلکس قرار می گیرد با 250 متر زمین و 270 متر بنای دوبلکس؛ کلیه انشعابات و الزامات متصل و اختصاصی با 3 خواب در یک منطقه جنگلی در حومه شهر چمستان قرار گرفته است.

شهر چمستان از جمله شهرهای کوچک نور محسوب می شود که از روستاهای متعددی تشکیل شده است یکی از روستاهای پر رونق از حیثِ ساخت و ساز ویلا و شهرک؛ منطقه آپادانا می باشد و این ویلا در آپادانا قرار دارد.

خرید ویلا شهرکی یکی از انتخاب های پر تکرارِ مشتریان در شمال می باشد تا در زمان نبودشان؛ کسی مسئولیت مراقبت از محوطه حیات و آبیاری گیاهان و همچنین سرپرستی خانه را برعهده گیرد و از نظر نگهبانی ویلا و وسایل داخلش نیز جمع باشد.

این ویلا دارای روف زیبا با یک دیدِ بینظیر به کوه و جنگل های اطراف است، شما با خرید این ویلا می توانید یک روف گاردن رویایی با سلیقه خود طراحی کنید و بهترین اوقاتِ فراغت و تعطیلاتتان را در آن تجربه کنید.

این ویلای دوبلکس با روف گاردن زیبا که در یک شهرکِ مجلل با تعدد ویلای کم و نگهبانی 24 ساعته قرار گرفته در سال 1401 ساخته شده و نوساز می باشد اگر به دنبالِ خریدِ یک ویلای بی دردسر از نظر سند و مستندات ساخت می باشید پیشنهاد ما به شما مشتریِ عزیز انتخاب این ویلاست زیرا آنچه را که همگان دارند این ویلا بتنهایی در خود دارد.

 اما سوالِ اصلی خیلی از مشتریان در رابطه با مسافت ویلای خریداری شده تا مرکزِ کشور یعنی تهران است؛ این ویلای دوبلکس که در چمستان و منطقه آپادانا واقع شده است تا تهران حدودا 230 کیلیومتر فاصله دارد برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مسافت تهران تا چمستان این مقاله را مطالعه کنید: فاصله تهران تا چمستان چقدر است؟

قیمت اعلامی این ویلای دوبلکسِ ارزنده 3.800.000.000 تومان می باشد و شما می توانید بصورت اقصادی نیز اقدام به خرید این ویلا کنید؛ تیم املاک البرز با سابقه 20 ساله در کنار شماست تا بهترین خریدتان را مطابق با بودجه و سلایق شما به انجام برساند و این اطمینان را به شما می دهیم که بهترین شرایط اقساط با اعمالِ بیشترین تخفیف را برای خرید این ویلای زیبا لحاظ کند.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این ویلای ارزنده در آپادانا، مشاور سرکار خانم رونما می باشد که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۷۰۷۴۸۹۳  با این مشاور در ارتباط باشید.

 

برای شناخت بیشترِ نور و شهر چمستان و روستاهای اطرافش این مقاله را مطالعه کنید  نور کجاست؟خرید ویلا در نور


محدوده آدرس: منطقه جنگلی آپادانا
  • جستجو: 18391
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه