صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید اقساطی ویلا دوبلکس جنگلی

خرید اقساطی ویلا دوبلکس جنگلی

690
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،600،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18307
زمین
270 متر مربع
بنا
240 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید اقساطی ویلا دوبلکس جنگلی 

 

با سلام خدمت همراهان عزیز ویلا البرز، با آرزوی لحظاتی سرشار از حس و حال خوب برای شما عزیزان، در این آگهی می خواهیم به بررسی و معرفی یک ویلای مدرن و نوساز در چمستان بپردازیم، اگر قصد خرید ویلا در شمال دارید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

این ویلا در شهرکی برند در شهرستان چمستان قرار دارد، این شهرستان به دلیل موقعیت مکانی خاص و ویژه و همچنین داشتن امکانات و امتیازات عالی، دارای متقاضی بسیای می باشد، زیرا در این شهرستان انواع سازه ویلاها، از لحاظ قیمت، معماری، سبک و... وجود دارد، اگر قصد خرید ویلا در چمستان را دارید، این ویلا بهترین گزینه برای خرید می باشد.

این ویلای دوبلکس در سال 1400 در زمینی به مساحت 270 متر مربع به مرحله ی پایان کار رسیده است، و دارای زیر بنای 240 متر مربع می باشد، و نیز این ملک دارای کنتور اختصاصی و انشعابات آب و برق و گاز می باشد، که آماده ی بهره برداری می باشد، بارزترین امتیاز این ویلای جنگلی، بهره مندی از استخر می باشد، با خرید ویلا استخر دار می توانید هر زمانی که بخواهید در استخر شخصی خود شنا کنید.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

اگر علاقمند به طبیعت و جنگل هستید، ما به شما خرید ویلا جنگلی را پیشنهاد می کنیم؛ زیرا این نوع ویلا با قابلیت دسترسی آسان به جنگل بنا می شود، همچنین لازم به ذکر می باشد که این ویلا، شهرکی می باشد؛ این نوع ویلا به دلیل داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته، دارای امنیت بالایی می باشد؛ اگر امنیت ویلا برایتان مهم است، خرید ویلا شهرکی برای شما بسیار مناسب است.
ناگفته نماند شرایط فروش ویلا، به صورت اقساطی می شود؛ خرید ویلا اقساطی برای افرادی به دنبال شرایط اقساطی هستند، گزینه ی مناسبی برای خرید می باشد.

اگر قصد خرید ویلا نوساز را در شمال دارید، می توانید این ویلا را در الویت قرار دهید، زیرا این ویلا در سال 1400 با 3 اتاق خواب به صورت مستر و در سازه ی دوبلکس با بهترین متریال طراحی و ساخته شده است.

چشم انداز ویلا به واسطه تراس آن، رو به کوهپایه و جنگل می باشد، نمای این ویلا از سنگ می باشد، ویلاهای نماسنگ بسیار ویلاهای مقاوم می باشند، زیرا در برابر شرایط جوی هوای آسیب ناپذیر و مقاوم می باشد.

خرید ویلا نماسنگ امروزه متقاضی بسیاری دارد.

اگر بخواهیم به امکانات دیگر این ویلای جنگلی اشاره کنیم، می توان به؛ محوطه سازی شیک و مدرن با گل و گیاه، نمای مدرن و... که توجه ی اکثر افراد را به خود جلب می کند، اشاره نمود، ویلاهایی که در شمال دارای حیاط می باشند، طرفداران بسیاری دارند، زیرا مکانی برای گذراندن اوقات فراغت می باشد، که می توان نهایت لذت را از این موقعیت عالی بدست آورد، پیشنهاد مشاورین البرز، بازدید از این ویلای مدرن در  چمستان می باشد.

 

اگر علاوه بر توضیحات فوق به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، کافیست به پر کردن فرم در خواست مشاوره اقدام نمایید، و
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18307
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه