صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نور

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نور

669
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،700،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18349
زمین
190 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نور

 

سلام به همراهان همیشگی "ویلاالبرز" حالتون چطوره؟ 

امیدوارم تو این شرایط پرهیجان سرمایه گذاری ها در کشور عزیزمان؛ بهترین سرمایه گذاری رو با علم و شناخت بالا؛ هوشمندانه انجام بدین؛ همواره خرید زمین؛ یک سرمایه گذاری پرسود بوده و هست، بخصوص خرید در مناطق پر طرفداری مثل شمال؛ خرید زمین یا خرید ویلا در شمال همواره از سودآورترین نوع سرمایه گذاری ها بوده حال که بهترین منطقه برای زندگی نیز می باشد در واقع شما با خرید ویلا یا خرید زمین در شمال؛ با یک تیر دو نشان زده اید.

همانطور که در عکس مشاهده میکنید این ویلا دوبلکس بوده و دارای 190 متر زمین با 200 متر بنا در دو طبقه می باشد، این ویلای دوبلکس 3 خواب می باشد که هر 3 خواب آن مستر می باشد. این ویلای دوبلکس در گروه خرید ویلا مدرن قرار می گیرد زیرا طراحی این ویلا بصورت مدرن و کاملا متفاوت نسبت به سایر ویلاهای دوبلکس در منطقه می باشد.

 ویو تماما جنگل؛ واااااو این منظره فوق العادست این ویوی ابدی؛ و از دیگر امتیازات این ویلای دوبلکس باید سند تک برگ بودن آن را عنوان کرد زیرا دغدغه خیلی از مشتریان می باشد و با خیال راحت از نظر سند مالکیت این ویلا می توانید اقدام به خرید کنید.

این ویلای دوبلکس نما مدرن؛ شهرکی نیز می باشد و داخل یک شهرک مجلل با تعدد ویلای کم قرار گرفته است و از نظر امنیت و سرپرستی از فضای سبز حیاط ویلا نیز خیالتان راحت خواهد بود؛ خرید ویلا شهرکی از پر طرفدارترین نوع خرید ویلا در شمال می باشد که این ویلای دوبلکس نیز در این گروه قرار می گیرد.

 

حال این ویلا دوبلکس نما مدرن در کجا واقع است؟

         نور      

شهر زیبای نور، هم ساحل رو دارید هم جنگل در فاصله بسیار نزدیک به هم؛ اگر شما قصد خرید ویلا در مجاورت جنگل و دریا را دارید خرید ویلا در نور؛ گزینه بسایر مناسبی برای خریدتان می باشد.

 

کارشناسان مجرب ما آماده ارائه خدمات رایگان به شما عزیزان می باشند؛ چنانچه نیاز به مشاوره در زمینه خرید ویلا در شمال داشتید، می توانید با پر کردن فرم در خواست مشاوره، منتظر تماس مشاورین ما باشید؛ همچنین می توانید به صورت آنلاین و فوری، با ما در ارتباط باشید.

 کارشناس و مشاور تخصصی این ویلای دوبلکس مدرن در شمال؛ سرکار خانم تهرانی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۹۶۵۸۱۴۸  با این مشاور در ارتباط باشید.

 

 

آشنایی با نحوه سرمایه گذاری از طریق خرید ویلا شهرکی در شمال

آیا خرید زمین در شمال آینده خوبی دارد؟


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18349
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه