صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش زیرقیمت ویلا چوبی جنگلی در شمال

فروش زیرقیمت ویلا چوبی جنگلی در شمال

552
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،600،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 18382
زمین
330 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش زیرقیمت ویلا چوبی جنگلی در شمال

 

همراهان ویلا البرز سلام، معرفی یک دستگاه ویلای کاملا متفاوت!

یک دستگاه ویلا چوبی در دل جنگل *🎪 کلبه چوبی پلاک یک جنگل 🎪* یکی از آرزوهای همه ما بوده و هست.

کلبه های جنگلی در برنامه های کودک خود زمینه ساز گرایشات انسانی برای زندگی در جنگل بوده و می باشد! در سالهای اخیر؛ تغییراتی در نوع ساخت ویلاها بوجود آمده؛ اما به چه دلیل؟
چند سالیست که ساخت ویلاها و عمارتهای شهرکی در شمال از رشد و هیجان بالایی برخوردار شده و افردای زیادی از جای جای مختلف کشور برای سرمایه گذاری و سکونت موقت و حتی دایم به شمال ایران کوچ کرده اند و در مناطق مختلف شمال؛ سکونت گرفته اند. اما این نوع ساخت نیاز به دگرگونی داشته چونکه رفتار و علایق مردم طی زمان تغییر یافته و سبک جدید در ساخت ویلاها پدید آمد بنام ویلاهای چوبی.

ویلایی که در عکس مشاهده می کنید یک ویلای چوبی در منطقه جنگلی شهر زیبای آمل می باشد با شماتیک نیم پیلوتِ چوبی که در زمین 330 متری با بنای 140 متری ساخته شده که در این بنای 140 متری دو اتاق خواب تعبیه شده است؛ نمای خاص این ویلا؛ وجه تمایزی نسبت به سایر ساختها بوجود آورده و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

کلیه انشعابات و الزاماتِ این ویلای چوبی وصل می باشد و لازم به ذکر است که این ویلای چوبی در داخل بافت محلی در کوچه خصوصی و بن بستی آرام بدور از شلوغی و دغدغه بنا شده است.

دو تراسِ دلباز در این ویلای چوبی به زیبایی های جنگلی این عمارت نقلی زیبا، اضافه کرده که همانطور در عکس ها مشاهده می کنید آلاچیق-باربیکیو و آبنما با یک حیاط سازی عالی و شکیل با درختان بید و کاج آماده سکونت و خرید شما مشتری عزیز می باشد.


دسترسی های عالی منطقه ای این ویلای چوبی:
🚲 فاصله با شهر آمل کمتر از ۱۰ دقیقه
🏎 فاصله با دریا کمتر از ۱۵ دقیقه
🚙 فاصله با جنگل ۰ دقیقه

 

قیمت اعلامی این ویلای چوبی زیبا دومیلیاردو ششصد میلیون تومان از سمت مالک می باشد که تیم "ویلا البرز" با سابقه چندین ساله خود در شمال ایران بخصوص در آمل و ارتباطاتی که با سازنده های این مناطق دارد؛ خرید این ویلا را با اخذ بیشترین تخفیف از سمت مالک را برای شما مشتری عزیز؛ تضمین می دهد.

برای مشاوره تخصصی این آگهی با کد ۱۸۳۸۳، (یگانه) با شماره ۰۹۱۹۸۷۳۸۰۱۷ تماس بگیرید.

همچنین برای آگاهی بیشتر در خصوص سایر آگهی ها و دریافت مشاوره در حوزه خرید و فروش ویلا می توانید با مجموعه املاک البرز تماس برقرار کنید.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • جستجو: 18382
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه