صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا جوربند

فروش ویلا جوربند

789
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،800،000،000 تومان
30%نقد الباقی اقساط
جستجو 17208
زمین
500 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

شهر چمستان استان مازندران علاوه‌‌براینکه از لحاظ رونق ویلاسازی و ساخت‌و‌ساز بسیار زبانزد مردم باقی شهر‌هاست، اخیرا به جاذبه‌ای توریستی و مقصد گردشگری مسافران تبدیل شده ‌است. یکی از روستاهای فوق‌العاده زیبای چمستان که احتمالا کمتر نامش را شنیده‌اید، روستای جوربند است که تا دریاچه‌ بسیار معروف الیمالات تنها نیم ساعت فاصله دارد. در نابرو همراهمان باشید تا بیشتر با این روستا از جاهای دیدنی نور آشنا شویم.

معرفی دریاچه جوربند

جوربند دریاچه‌ای مصنوعی در دل جنگلی انبوه به همین نام است. وسعت این دریاچه تقریبا سه هکتار است. به‌خاطر چسبیدن جنگل و دریاچه به هم که حتی گاهی ریشه درختان در آب قرار دارند، همیشه انعکاس تصویر درختان روی آب زیبایی منظره را دوچندان می‌کند.

این دریاچه مثل سایر دریاچه‌های مصنوعی علاوه‌بر ایجاد فضایی مناسب برای گردشگران، باعث ذخیره‌سازی آب برای آبیاری زمین‌های کشاورزی، باغ‌ها و همچنین تقویت سفره‌های زیرزمینی آب می‌شود.

طبیعت زیبای این منطقه به خودی خود آنقدر دلربا و گیرا هست که اگر ساعت ها و بلکه روزها در آن جا زمان بگذرد هر لحظه اش یکی از لحظه های ناب زندگی محسوب شود و تکراری و دل زننده نباشد، با این حال در کنار این طبیعت فوق العاده با آن درختانی که از یک سو آرامش را در جان انسان روانه می کنند و از سوی دیگر راست قامتی و خیره شدن به آسمان زیبا را می آموزد که چه بی خیال از همه چیز در اوج آسمان غرق شده اند و سر به آسمان دوخته اند.

۵۰۰متر زمین ۱۸۰متر بنا سه خواب شهرکی انشعابات نصب دارای اب برق گاز تلفن سند شش دانگ عرصه و عیان پروانه ساختمانی و پایان کار حیاط سازی شده با درختان مرکبات


محدوده آدرس: جوربند
  • جستجو: 17208
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه