صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش زیر قیمت ویلا فلت استخردار در جاده کلوده

فروش زیر قیمت ویلا فلت استخردار در جاده کلوده

418
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،600،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 18358
زمین
280 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش زیر قیمت ویلا فلت استخردار در جاده کلوده

 

با سلام خدمت شما همراهان ویلا البرز، امیدوارم حالتون خوب باشه، امروز در خدمت شما عزیزان هستیم، یک ویلای بسیار مناسب را به شما عزیزان را معرفی کنیم، اگر قصد خرید ویلا ارزان قیمت را در شمال دارید، با ما همراه باشید.

 

مشخصات و امکانات این ویلای ارزنده

۲۸۰ متر زمین
۱۵۰ متر بنا
۲ خواب مستر
کابینت درجه ۱
کاغذ دیواری
نما سنگ
استخردار
محوطه سازی و ایجاد فضا سبز
تراس
ویو دلنشین جنگلی
سند دار
انشعابات آب و برق گاز؛ نصب

جاده کلوده محموداباد

 

 مشخصات ذکر شده در متن فوق، جزئی از امکانات این ویلای فلت در جاده کلوده می باشد، شما عزیزان در ابتدا باید بدانید که جاده کلوده کدام بخش از استان مازندران می باشد، از این سوی باید بدانید که،  روستای کلوده مرکز بخش اهلم، رستای جنوبی شهرستان محمودآباد محسوب می شود، و نیز روستای کلوده در حد فاصل بین شهر آمل و محمودآباد واقع شده است، به طوری­که فاصله آن تا دریا حدود ده کیلومتر است، زیرا فاصله این روستا تا محمودآباد حدود هفت کیلومتر می ­باشد، علاوه بر آن که این روستا در بین آمل و محمودآباد قرار دارد، با چمستان نیز، همسایه می باشد، حتی جاده کلوده جزو شهرستان جنگلی چمستان نیز محسوب می شود، اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، می توانید خرید ویلا در جاده کلوده را در الویت قرار دهید.

همانطور که به آن اشاره شده است، این ویلا در سازه فلت، با متراژ زمینی به مساحت 280 متر مربع و زیربنای 150 متر مربع، با بهترین متریال، در چمستان آماده فروش می باشد، این ویلای نوساز دارای امکانات بینظیری همچون؛ استخر، اتاق خواب های مستر، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کابینت های مدرن و شیک، کف سرامیک، محوطه سازی سرسبز و... می باشد، خرید ویلا فلت با چنین امکاناتی، قطعا یک انتخاب هوشمند و عالی محسوب می شود، با تعبیه استخر در محوطه ی ویلا، می توانید در هر زمان از استخر شخصی خود، بهره ببرید، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید.

برای مشاهده و خرید ویلا نوساز روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

فروش این ویلا در جاده کلوده، به صورت اقساطی می باشد، در واقع شما می توانید نصف مبلغ را به صورت نقد و مابقی را طی اقساط، به فروشنده پرداخت نمایید، خرید ویلا اقساطی در شمال، می توانند، به شما کمک کنند تا هر چه زودتر صاحب یکی از ویلاهای مدرن در بهترین منطقه در کشور شوید.

کارشناسان مجرب ما آماده ارائه خدمات رایگان به شما عزیزان می باشند؛ چنانچه نیاز به مشاوره در زمینه خرید ویلا در شمال داشتید، می توانید با پر کردن فرم در خواست مشاوره، منتظر تماس مشاورین ما باشید؛ همچنین می توانید به صورت آنلاین و فوری، با ما در ارتباط باشید، برای ارتباط مستقیم با ویلا البرز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این ویلای فلت ارزان قیمت در شمال با کد 18358، مشاور توکلی می باشند که می توانید با شماره تماس  ۰۹۱۹۷۰۷۴۸۹۳ با این مشاور در ارتباط باشید.

 


محدوده آدرس: جاده کلوده
  • جستجو: 18358
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه