صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس کلاسیک ارزان در چمستان

خرید ویلا دوبلکس کلاسیک ارزان در چمستان

620
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،700،000،000 تومان
نقد اقساط
جستجو 18271
زمین
220 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس کلاسیک ارزان در چمستان

 

چمستان یکی از منطقه های توریستی و زیبای شمال محسوب می شود، و سالیانه افراد زیادی به این منطقه سفر می کنند، همچنین خرید و فروش ویلا و ساخت و ساز ویلا، در چمستان در سالهای اخیر، پیشرفت کرده است، این ویلا در سازه ی دوبلکس با نمای سنگ، با متراژ زمینی به مساحت 220 متر مربع آماده فروش می باشد، با ما همراه باشید تا بیشتر با این ویلای ارزنده در چمستان آشنا شوید.

همانطور که می دانید، آب و هوای شمال کشور دارای رطوبت بسیاری بالایی می باشد، از این سوی در طراحی نمای ویلا در شمال، از سنگ استفاده می شود، زیرا سنگ مقاوم ترین نوع مواد ساختمانی در برابر رطوبت می باشد، شما با خرید ویلا نماسنگ، خیالتان را از بابت رطوبت می توان راحت باشد.

اگر بخواهیم از امکانات این ویلای کلاسیک اشاره کنیم، این ویلا دارای متراژ زمین به مساحت 220 متر مربع و زیربنای 170 متر مربع می باشد، برای این ویلا 3 اتاق خواب در نظر گرفته شده است، امکانات داخلی ویلا می توان به انشعابات لازم نصب و آماده بهره برداری، آشپزخانه ای با کابینت های مدرن، هود و شیرآلات شیک و کاغذ دیواری، نور پردازی، کف سرامیک و... اشاره نمود، تراسی رو به طبیعت زیبای چمستان و حیاط دلباز که با درختان و گیاهان زیبا دیزاین شده می باشد، و... اشاره نمود.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

لازم به ذکر می باشد، این ویلا در شهرک قرار دارد، ویلاهای شهرکی اغلب در یک مجموعه با ساختار یکسانی قرار دارند، اگر شما جزء افرادی هستید که بطور دائم در ویلا حضور ندارید، خرید ویلا در شهرک بهترین گزینه برای شما می باشد، زیرا در هنگام غیبت شما، امنیت ویلا توسط شخص نگهبان تامین و تضمین می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

خرید ویلا با این ویژگی ها می تواند فرصت خوبی برای شما باشد، هم چنین این دستگاه ویلای دوبلکس در سال 1400 بنا شده است، تمامی انشعابات لازم و اسناد و مدارک را دریافت نموده است، و قیمت این ویلا با توجه به لوکیشن، امکانات داخلی ویلا، شرایط پرداخت، نوع سازه و متریال بکار رفته شده بسیار مناسب می باشد، هم چنین این ویلای جنگلی دارای شرایط پرداخت بسیار عالی می باشد، که شما خریداران عزیز می توانید این ویلای دوبلکس جنگلی را به صورت اقساط خریداری کنید، خرید ویلا اقساطی با توجه به شرایط اقتصادی کشور بهترین فرصت برای استفاده می باشد، علاوه بر شرایط اقساطی، حتی می توانید از گزینه ی معاوضه نیز برای پرداخت مبلغ این ویلا استفاده کنید.

اگر با توجه به مطالب گفته شده در این متن، علاقمند به خرید ویلا در چمستان را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین مجرب ویلا البرز، از طریق در خواست مشاوره، کمک بگیرید، و مشاوره بگیرید، برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

از اینکه سایت ویلا البرز را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کرده اید، از شما سپاس گذاریم.

 

 


محدوده آدرس: چمستان
  • جستجو: 18271
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه