صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / ویلای مدرن روف گاردن

ویلای مدرن روف گاردن

830
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،800،000،000 تومان
شش ماه
جستجو 17188
زمین
300 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
3
اتاق
5
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

تعریف ویلای روف :  ویلایی که بجای سقف شیروانی، دارای سقف آزاد و بدون هیچ سربندی ای می باشند و یا اصطلاحا دارای حیاط خلوت می باشند ویلای روف گاردن گفته می شود.

مزایای ویلای روف گاردن

سطح ارتفاع زیاد 

این نوع ویلاها بد لیل نداشتن سقف شیروانی، حداقل 3 متر ارتفاع بیشتری نسبت به ویلاهای دوبلکس با سقف شیروانی دارند.

دید عالی به جنگل و دریا 

ارتفاع زیاد از سطح زمین در این ویلاها دید به جنگل و دریای بسیار زیبا و عالی را بوجود می آورد. بویژه در منطقه نوشهر تا رویان و رامسر، که جنگل و دریا نسبت به بقیه جاهای شما نزدیکتر به هم می باشند.

جذب نور خورشید و اکسیژن بهتر

به دلیل وزش باد های ملایم و تابش مستقیم نور آفتاب، دارای مزایای بهتری نسبت به سایر ویلاها جهت جذب نور خورشید (برنزه نمودن) و اکسیژن بیشتر می باشد.

ایجاد فضای بیشتر جهت فضای سبز و گل کاری و غیره

یک فضای مناسب جهت پرورش گل و گیاه و ایجاد فضای سبز نشاط بخش در ویلاهای روف گاردن وجود دارد.

در این مقاله یک نمونه از ویلای روف گاردن به همراه تصاویر آن توضیح داده خواهد شد :

خرید ویلا در نوشهر

نوع اسکلت بنا در ویلای روف گاردن چیست ؟

 

پی این نوع ساختمان از میله­ گرد و بتن ساخته شده و ستون­ های آن نیز از میله­ گرد و بتن طراحی شده است. سقف اول آن نیز از تیرچه و یونولیت و بتن آماده بدست آمده است. سقف روف یا همان سقف دوم نیز برخلاف ویلاهایی که بصورت شیروانی هستند، از تیرچه، یونولیت و بتن ساخته شده است.

 

مشخصات طبقه اول ویلا چیست؟

 

بقه اول این ویلاها شامل یک اتاق خواب و سالن و آشپزخانه می­ باشد. قسمت آشپزخانه در سقف آن، کناف­ کاری شده و نور پردازی عالی در آن تعبیه شده است. در سقف سالن این ویلا نیز کناف کار شده و نورپردازی، بویژه نور مخفی، زیبایی خاصی به آن داده است.

سرویس بهداشتی پایین قابلیت دسترسی از سالن و اتاق خواب را داشته و کف ویلا نیز معمولاً از سرامیک می­باشد و گاهی اوقات پارکت، سنگ، لمینت و… می­باشد. برای رفتن به طبقه دوم این ویلا باید از یک راه­ پله چوبی بسیار زیبا با اسکلت آهنی عبور کنید و به سالن طبقه دوم برسید.

مشخصات طبقه دوم ویلا چه چیز هایی می باشد؟

طبقه دوم شامل یک سالن کوچک و یک آشپزخانه کوچک می­باشد و دو اتاق خواب نیز در طبقه دوم تعبیه شده است. بعضی ویلاها در طبقه دوم شامل 3 اتاق خواب می ­باشند. سرویس بهداشتی طبقه دوم این ویلا بصورت مستر بوده و مصرف­ کننده براحتی می­تواند از داخل ویلا، از آن استفاده نماید. در واقع یعنی هر اتاق خواب در داخل خود دارای یک سرویس بهداشتی می­ باشد که این سرویس ­ها نیز مجهز به دوش، توالت فرنگی و فن جهت تهویه هوا می­ باشد.

طراحی نمای ویلا به چه صورت می باشد؟

در نمای بیرونی ویلای روف گاردن مدرن، معمولاً دیوار بصورت سفید یا مشکی و خاکستری طراحی می ­شود. بعضی ویلاها ترکیبی از ورق آهنی در قسمت پیشانی تراس و قسمت جان پناه روف، دیوار سفید، چوب­کاری و یا سنگ مشکی استفاده می کنند.

کرسی ویلاها هم اکثرا از سنگ میگون مشکی استفاده می­ شود و در ویلاهای مدل روف، معمولاً ارتفاع کرسی کوتاه­تر، نسبت به سایر ویلاها می ­باشد.

 

حیاط سازی ویلا به چه صورت می باشد؟

حیاط­ سازی این ویلا بسیار زیبا بوده و با گل­های مختلف فصلی، کاج لاوسون و غیره آذین ­بندی می شود. کف حیاط آن نیز با سنگ طراحی شده و درب ورودی ویلا نیز با درب ضدسرقت می ­باشد.

همچنین ترکیبی از دیوار سفید و ورق مشکی روی آن، برای دیوارکشی حیاط و ترکیب آهن با چوب برای دروازه وروی حیاط، نمای بسیار زیبایی به این ویلاها می­ دهد.

در این مدل ویلاها نورپردازی محوطه، روی دیوار، داخل باغچه­ ها و سقف روف یا حیاط خلوت آن به همراه آلاچیق بالا و داخل حیاط، می­ تواند زیبایی خاصی به آن ببخشد و از لذت­ های داشتن یک ویلای خوب در شمال کشور شما را بهره­ مند سازد.


محدوده آدرس: امیرآباد
  • جستجو: 17188
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه