صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا مدرن سند دار

خرید ویلا مدرن سند دار

736
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،700،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18276
زمین
230 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا مدرن سند دار

 

با سلام خدمت همراهان عزیز ویلا البرز، اگر قصد خرید ویلا در شمال  را کشور دارید، در این آگهی با نگاه گرمتان با ما همراه باشید، تا با این ویلای دوبلکس مدرن زیبا در نور آشنا شوید. 

قبل از اقدام به خرید ویلا در شمال باید از خود بپرسید؛

در کدام منطقه قصد سکونت دارید؟

به دنبال خرید ویلا شهرکی هستید یا مستقل؟

اسناد و مدارک قانونی ویلا برای شما در الویت قرار دارد یا خیر؟

در ادامه به مشخصات این ویلا اشاره می شود....

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای لاکچری؛

ویلا مدرن

دوبلکس

سند دار، تک برگ

۲3۰ متر زمین

18۰ متر زیربنا

سه خواب، دو اتاق آن به صورت مستر

 موتور خانه با لوله کشی و تاسیسات آماده نصب 

دارای 3 تراس

نما سنگ

شهرکی با نگهبانی 24 ساعته

طراحی مدرن و خوش ساخت

و....

لازم به ذکر است که، این ویلا دارای متراژ زمینی به مساحت 230 متر مربع و 180 متر مربع زیربنا می باشد، همچنین دارای 3 اتاق خواب می باشد، که دو تا اتاق خواب آن به صورت مستر می باشد، و فضای داخلی ویلای اکازیون دیزاین شده است، از امکانات دیگر این ویلا جنگلی می توان به آشپزخانه ای با کابینت های مدرن، هود و شیرآلات شیک، نور پردازی، کف سرامیک و حیاط سازی شیک با درختان و گیاهان و 3 تراس رو به ویوی همیشگی شمال و... اشاره نمود، همچنین این ویلا در سال 1400 در شهرستان نور توسط مهندسین مجرب با بهترین متریال طراحی و ساخته شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

ویلاهای جنگلی اغلب دارای ویو عالی به جنگل های سرسبز شمال دارد، که تماشای این منظره آرامش و سکوت بینظری را به ارمغان می آورد، یکی از مزیت های مهم ویلاهای جنگلی، قیمت مناسب آن می باشد، که برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال ویلا با قیمت مناسب هستند،  خرید ویلا جنگلی می تواند یک گزینه عالی برای انتخاب باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا ارزان روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلا در شهرکی با امنیت بالا و بهترین متریال در سازه دوبلکس توسط مهندسین مجرب شمال در سال 1400 ساخته شده است، افرادی که دنبال محیطی با امنیت بالا می باشند، خرید ویلا شهرکی می تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد، ویلاهای شهرکی با وجود نگهبان از ورود افراد متفرقه به داخل شهرک جلوگیری می کند، از این سوی امنیت فضای شهرک تامین می شود.

این ویلا دارای شرایط پرداخت بسیار عالی می باشد، که شما خریداران عزیز می توانید این ویلای دوبلکس جنگلی را به صورت اقساط خریداری کنید، خرید ویلا اقساطی با توجه به شرایط اقتصادی کشور بهترین فرصت برای استفاده می باشد، بازدید از این ویلای ارزنده را توسط مشاورین مجرب البرز از دست ندهید.

 این ویلا برای افرادی که به منطقه ی جنگلی علاقمند هستند، مناسب می باشد، برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین مجرب ویلا البرز ارتباط برقرار کنید، برای تماس با مجموعه البرز روی لینک مشخص شده کلیک نمایید.

با تشکر از همراهی شما سروران گرامی، ویلا البرز همراه همیشگی شما.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18276
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه