صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه برند سعادت آباد

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه برند سعادت آباد

1389
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،900،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 14582
زمین
330 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه برند سعادت آباد

سلام عرض می کنم خدمت دوستان خون گرم و مهربان، به ویژه البرز ویلایی های عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حالتون خوب باشه؛ لطفا تو این وضعیت بیماری کرونا که دوباره اوج گرفته است، از خود و خانواده خود مراقبت کنید.
امروز قصد داریم که یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی در منطقه برند سعادت آباد نور را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ آیا قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید؟ پس این آگهی را از دست ندهید.
منطقه سعادت آباد نور، از مناطق توریستی شهرستان نور محسوب می شود که در آن ویلاهای بسیار زیادی ساخته شده است؛ به همین دلیل این منطقه به یک منطقه برند تبدیل شده است که معروفیت زیادی نیز دارد؛ ویلاهایی که در این منطقه بنا شده اند؛ به دلیل دسترسی آسان به جنگل، ویلای جنگلی نامیده می شوند.

این ویلای دوبلکس جنگلی، دارای 330 متر زمین می باشد که 220 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاقی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد.

 سند این ویلا تک برگ بوده و همچنین دارای پایان کار نیز می باشد؛ اگر به دنبال خرید ویلا سنددار هستید و این ویلا توجه شما را به خود جلب نکرده است، می توانید سایر ویلاهای سایت البرز ویلا را نیز مشاهده نمایید.

 از امکانات مهم ویلا، استخردار بودن آن می باشد؛ خرید ویلا استخردار با اینکه نیازمند صرف هزینه بیشتری در مقابل خرید ویلاهای معمولی می باشد، اما همواره طرفداران زیادی دارد.

 علاوه بر اینکه این ویلا در یک منطقه برند قرار دارد، در یک شهرک برند نیز بنا شده است که ساکنان آن را مسافرانی که از اقسا نقاط کشور به ویلای خود سفر می کنند، تشکیل داده است.

 چشم انداز زیبای این ویلای دوبلکس سنددار، رو به جنگل می باشد.

فروش این ویلا، به صورت نقد و اقساطی است.

نمای چشم نواز و لاکچری این ویلا، سنگی می باشد که جلوه گر زیبایی و شکوه ویلا است.

سقف آن کناف کاری شده است و همچنین آشپزخانه هم دارای کابینت است.

 

مشاورین املاک البرز ویلا مفتخر است که شما را در خرید ویلا در شمال یاری کند.

برای دریافت مشاوره رایگان، فرم درخواست مشاوره را پر کنید و منتظر پاسخ هوشمندانه کارشناسان مجرب ما باشید؛ همچنین می توانید با شروع چت آنلاین با مشاوران، اقدام به دریافت مشاوره رایگان کنید.

از اینکه ما را همراهی می کنید از شما سپاس گذاریم.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی، سرکار خانم شاکری می باشند که می توانید با شماره تماس 09114660640 با این مشاور در ارتباط باشید.

 

برای مشاهده سایر ویلاهای مشابه کلیک نمایید:

خرید ویلا نور

خرید ویلا شهرکی


محدوده آدرس: سعادت اباد
  • جستجو: 14582
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه