صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا مدرن شهرکی در شمال بهدشت نور

خرید ویلا مدرن شهرکی در شمال بهدشت نور

851
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،900،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 12390
زمین
400 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا مدرن شهرکی در شمال بهدشت نور

 

همراهان البرز ویلا؛ سلام

امیدوارم که حال دلتون بی‌نظیر بوده باشه و امروز قصد داریم تا شما را با یک دستگاه فوق مدرن شهرکی در منطقه‌ای برند ازشمال آشنا کنیم با ما همراه باشید تا اطلاعات کلی و مشخصات این ویلای زیبا را با هم بررسی نماییم.

همانطور که در عکس مشاهده میکنید این ویلای زیبا در دو طبقه به صورت دوبلکس بنا شده است دارای ۴۰۰ متر زمین و ۳۵۰ متر بنای ساخت با سه اتاق خواب مستر.

طراحی این ویلای زیبا توسط مهندس معمارِ خلاق به گونه ای صورت گرفته که مکان جایگیری اتاق خواب ها نیز به صورت کاملا هوشمندانه و نورگیری بسیار عالی همراه با منظره زیبا از پنجره تعبیه شده است رعایت نکات ریز در ساخت و استفاده کامل از کلیه فضای ۳۵۰ متری؛ به گونه‌ای کاملاً متبحرانه همگی منجر به این شده تا ویلای زیبا و منحصر به فردی را مشاهده نماییم.

این ویلای لاکچری زیبا در حومه شهر نور منطقه های کاملاً جنگلی و زیبا به نام بهداشت قرار گرفته است موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر و دسترسی آسان به کوه و جنگل؛ مناطقی همچون واز و مناطق کوهستانی اطراف همگی؛ پتانسیل رشد فزاینده منطقه بهدشت را تایید می نماید و در سالهای اخیر رشد قیمتی و افزایش ارزش کلیه ویلاها و زمین های موجود در این منطقه کاملاً مشهود بوده است و پیشنهاد تیم مجرب و کارآزموده البرز ویلا به شما عزیزان این است که اگر قصدِ خرید ویلایی اختصاصی و زیبا با بکارگیری از نوین ترین متریال های ساخت و طراحی منحصر به فرد را در شمال دارید ویلای پیشرو یکی از گزینه‌های مورد تایید تیم مجرب ویلا البرز می باشد و در قبال انتخاب شما مدیریت مجموعه ویلا البرز این اطمینان را به شما می دهد که ویلای مد نظر را با اعمال بیشترین تخفیف از سمت مالک برای خرید شما عزیزان به سرانجام برساند و با رعایت کلیه مسائل حقوقی و قانونی مالکیت مالک رسمی و تام این ویلای مدرن در شمال شوید.

خرید ویلا شهرکی برای این ویلای مجلل امتیاز مناسبی می باشد تا در زمان نبودنتان و یا عدم سکونت در ویلا محافظت و نگهداری از محوطه شهرکی و ساختمان تان را یک نگهبانی و سرایداری برعهده داشته باشد.


از دیگر امتیازات و وجه تمایزات این ویلای مدرن استخردار بودن آن است و همان طور که می‌دانید خرید ویلا استخردار در این منطقه بکر و زیبایی در دل جنگل یک امر حیاتی برای شما عزیزان می باشد تا در اوقات تعطیلات و فراغت تان زمانی که به شمال سفر می‌کنید آبی به تن زدن حس و حالِ گشت و گذار در شمال را برایتان زنده خواهد کرد.

اگر اطلاعات بیشتری در رابطه با این ویلای زیبا می خواهید می توانید همه حالا با شماره  ۰۹۱۱۴۶۶۰۶۴۰ خانم شاکری که مشاور اختصاصی این ویلای مدرن شهرکی می باشد تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره همین ویلا را در همین صفحه بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

 

کد۳۴۳


محدوده آدرس: بهدشت

ویلاهای مشابه