صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا باغ مبله اکازیون استخردار جاده دریا

فروش ویلا باغ مبله اکازیون استخردار جاده دریا

629
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،900،000،000 تومان
نقدو اقساط
جستجو 12250
زمین
500 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا باغ مبله اکازیون استخردار جاده دریا

 

امروز با یک دستگاه ویلا باغ فول مبله تمام عیار آشنا خواهید شد با ما همراه باشید تا از مشخصات و امکانات این ویلای خارق العاده آشنا شوید.

همانطور که در عکس مشاهده میکنید طراحی بی نظیر این ویلا یکی از از وجه تمایزات فاحش ساختمان نسبت به سایر ویلاهای موجود در منطقه می‌باشد معماری و طراحی بیرونی این ویلا به سبکی کاملاً مدرن در اوج سادگی به خلق زیبایی خاصی رسیده است.

این ویلای زیبا در دو طبقه یعنی به صورت دوبلکس بنا شده است است و دارای ۲۲۰ متر بنای ساخت در گروه خرید ویلا دوبلکس میباشد مساحت زمین این ویلای زیبا ۵۰۰ متر می باشد که ساکنین و اعضای ویلا می‌توانند اوقات خوشی را در حیاط به این متراژ و محوطه سازی بی نظیر آن تجربه کنند در بنای ۲۲۰ متری این ویلای زیبا ۳ اتاق خواب مستر با چیدمان و سبکی کاملاً هوشمندانه معماری و طراحی شده است.

و بارزترین امتیاز این ویلای لوکس و کلاسیک استخردار بودن آن می باشد و همانطور که می‌دانید خرید ویلا استخردار یکی از از پرطرفدارترین نوع خرید ویلا در شمال می باشد که این ویلای کلاسیک مدرن با اجرای اصول مهندسی ویژه برای یک استخر بزرگ در حیاط این مجموعه طراحی شده؛ خلاقیت به کار رفته طراح در کل این پکیج قابل شهود است زیرا از طراحی حیاط آن گرفته تا طراحی بیرونی و همچنین المان های گرافیکی ویژه‌ای که در در داخل ساختمان دوبلکس به کار رفته است؛ اینها همگی بگونه ای؛ زیبایی و خلاقیت تمامی عواملی که در مجموعه فعالیت نموده اند را قابل دیدن و تحسین می نماید.

این ویلا دارای قیمت به نسبت پایین تری به سایر ویلاهای همرنج در منطقه می باشد که دلیل آن به به خاطر سال ساخت می باشد که این ویلای دوبلکس استخر دار زیبا در سال ۹۸ با کلیه انشعابات و الزامات لازم بنا گردیده و توانست کلیه مجوزات و سند قطعیت برای مالکیت را دریافت نماید.

خالی از لطف می باشد که مبله بودن این ویلا را به عنوان یکی از بزرگترین امتیازات اقتصادی این ویلا معرفی نکرد همانطور که می دانید در شرایط کنونی مبله کردن یک ساختمان یا ویلا هزینه بسیار سنگینی را در بر خواهد داشت ولی این ویلای دوبلکس زیبای تماما فول مبله می باشد و کلیه تجهیزات لازمه این ویلا برای فروش مجموعه را به شما عزیزان تحویل و تدارک دیده شده است.

از موقعیت جغرافیایی این ویلا باید بدانید که این ویلا در جاده بنام و معروف خط دریا قرار گرفته است که به آن جاده ولیسده نیز می نامند همانطور که میدانید کلیه ویلاها و روستاهایی که در این مسیر ارتباطی قرار دارند دسترسی بسیار مناسبی به جنگل و کوه را دارد و در فاصله زمانی اندکی خود را میتوانید در دل جنگلهای آمل و چمستان و از سمتی به سواحل نیلگون محمودآباد برسانید.

اگر اطلاعات بیشتری در رابطه با این ویلای اکازیون زیبا را می خواهید می توانید همین حالا با کارشناس اختصاصی این ویلا خانم شاکری با شماره ۰۹۱۱۴۶۶۰۶۴۰  تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره همین بلا را در سمت راست و یا اگر با گوشی خود در حال چک کردن فایل ها می باشید در پایین همین صفحه بفشارید تا کارشناسان مجموعه در اسرع  وقت با  شما تماس برقرار نمایند

 

#کد۳۲۵


محدوده آدرس: جاده دریا
  • جستجو: 12250
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه