صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا دوبلکس لاکچری هوشمند جنگلی با جکوزی

ویلا دوبلکس لاکچری هوشمند جنگلی با جکوزی

862
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،900،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10282
زمین
600 متر مربع
بنا
325 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا دوبلکس لاکچری هوشمند جنگلی با جکوزی

 

smileدرود و خدا قوت خدمت یکایک سروران و همراهان همیشگی املاک البرزwink؛

با تموم وجودم، از خداوند بلند مرتبه، بهترین لحظه ها را برایتان آرزومندم.

دوستان خوبم؟ آیا شما هم در این روز ها قصد سرمایه گذاری دارید؟ 

شما هم فکرتون درگیر اینه که رو چه چیزی سرمایه گذاری کنید؟

 بین طلا و سکه و دلار و خودرو و ... دو به شکید، که کدوم رو انتخاب کنید؟

اگر شما دوستان عزیز تر از جانم قصد سرمایه گذاری دارید، پس اجازه دهید، من به همراه تیم املاک البرز، کالایی پر سود را به شما پیشنهاد دهیم.

خرید زمین، ویلا و یا مسکن؛ به طور کلی املاک. 

توصیه ی بنده ی حقیر و تیم املاک البرز به شما، خرید ویلا در خطه ی سرسبز شمال کشور می باشد. 

و اینک وقت آن رسیده که ویلایی را معرف حضور محترمتان کنیم، که با بنای 325 متر در زمینی به مساحت 600 متر مربع، جزو آن دسته از ویلا های جنگلی محسوب می شود، که از امکانات بسیار ویژه ای برخوردار می باشد. این بنای دو طبقه در بر دارنده ی 4 اتاق خواب به صورت مستر، می باشد. ویلای دوبلکس جنگلی، واقع در شهرکی در روستای خوش آب و هوا و بکر استان مازندران، که در همین سال جاری، سال 1399، به مرحله ی پایان کار در آمده است، با تمامی امکانات آن، نظیر؛ درب حیاط جک اتومات، دوربین مدار بسته، درب ضد سرقت و درب های چوبی دست ساز، سیستم هشدار حریق و دزدگیر، دارای جواز ساخت می باشد و به همراه سند تک برگ در اختیار شما قرار می گیرد. تراسی فراخ، هر دو طرف این ملک زیبا و با ارزش را در بر گرفته است، که منظره ی آن، رو به کوهپایه و جنگل می باشد. 

*** توجه توجه ***

این بنای کاملا مدرن و هوشمند، دارای استخری می باشد، با سیستم تصفیه و کلر پاشی استرالیایی، و همچنین امکاناتی دیگر نظیر؛ سونا و جکوزی. 

در این ملک ارزشمند، دیوارها از بیرون ضد رطوبت شده اند؛ پس بدون نگرانی از شرجی بودن و رطوبت شمال کشور، میتوانید به گذران اوقات بپردازید.

در طبقه ی پایین این ویلای دو طبقه، جنس کف از سنگ دهبید و در طبقه ی بالا نیز، از جنس پارکت ترکی می باشد. در دو ورودی حیاط، علاوه بر باربیکیو و آتشکده ،آلاچیق و  باغچه سازی و درختکاری بسیار شیک و زیبایی نیز  قرار دارد.

 داخل ویلا؛ با آیینه کاری در دیوار و همچنین نصب لوستری لاکچری جهت نورپردازی، بر زیبایی فضای داخل افزوده شده است. این ملک ارزشمند، با تمامی امکانات آن، به دو صورت نقد و اقساط در اختیار شما قرار می گیرد. در صورت نیز، تنها با خودرو قابل معاوضه می باشد.

بنده و تیم محترم و کوشا املاک البرز همواره در خدمت شما خواهیم بود.

 چنانچه قصد خرید ویلا جکوزی دار در شمال را دارید، کلیک کنید.|خرید ویلا فلت در مازندران

سروران گرانقدر و همراهان همیشگی املاک البرز؛ چنانچه قصد خرید ویلا دوبلکس استخردار در شمال کشور و یا خرید هر گونه ویلا در چنین مناطق سرسبز را دارید، کافیست با ما تماس بگیرید. تیم فعال املاک البرز آماده ی خدمت رسانی به همه شما دوستان و عزیزان دل می باشند. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در  سمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان کاردان و پر تلاش املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. مشاور اختصاصی این ویلای دوبلکس استخردار جنگلی، در مکانی این چنین  سرسبز و آرام، سرکار خانم صوفی می باشد، که میتوانید به صورت مستقیم، با شماره  09119217892 تماس حاصل فرمائید. 

  مشاهده و خرید ویلا از دم قسط در شمال کشور                                                                    مشاهده و خرید ویلا تریبلکس  

 کد ویلا: 141


محدوده آدرس:
  • جستجو: 10282
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه