با ویلای 35 میلیون دلاری در هالیود آشنا شوید

 

این ویلا در هالیود، در دو طبقه به صورت شیشه ای، با بهترین متریال، یکی از متفاوت ترین ویلا در هالیود می باشد، از تصاویر موجود می توانید تمامی امکانات و زیبایی این ویلا را مشاهده کنید.

این خانه ی فوق العاده دارای 6 اتاق خواب با بهترین امکانات، 8 حمام، اتاق بازی، بار، انبار شراب، استخر، سونا، اتاق یوگای گرم، غوطه وری سرد، سالن سینمای سفارشی، اتاق سیروتراپی و... می باشد، همانطور که از تصاویر می توانید مشاهده کنید، این ویلا کاملا مجهز به سیستم هوشمند می باشد، که توسط سیستم های هوشمند کنترل می شود، بنابراین امنیت این ویلا بسیار بالا می باشد.

 

با ویلای 35 میلیون دلاری در هالیود آشنا شوید

با ویلای 35 میلیون دلاری در هالیود آشنا شوید

با ویلای 35 میلیون دلاری در هالیود آشنا شوید

 

استخر این ویلا مشرف به شهر لس انجلس می باشد، که زیبایی این شهرها را هنگام شنا کردن در استخر، به دلیل لوکشین استخر، ویو عالی به این شهر زیبا خواهید داشت، که حس و حال وصف نشدنی را به ارمغان می آورد، باید بدانید که شهر لس آنجلس، در جنوب ایالت کالیفرنیا واقع شده است، لس آنجلس، بزرگ‌ ترین شهر، در کرانه‌ ی غربی ایالات متحد آمریکا است.

چنین ملک و املاکی، همیشه موردی جذاب برای سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران بزرگ جهانی بوده است، و مورد توجه اکثر سرمایه گذاران به دلیل امکانات و زیبایی منحصر به فرد و... قرار گرفته است، این ویلا دارای اتاق های مخصوص برای انجام هر کاری می باشد، که در ادامه به معرفی هر یک از این اتاق ها می پردازیم.

 

اتاق نشیمن؛ این ویلا دارای نمای شیشه ای می باشد، در واقع به شهر لس آنجس از هر سوی دید کافی دارد، اتاق نشیمن دارای مبلمان و دکوراسیون مدرن و کلاسیک می باشد، که فضای زیبایی را به وجود آورده است، و همچنین محیط مناسبی برای دورهمی و... می باشد، نور پردازی این قسمت بسیار متفاوت می باشد، که می تواند توجه را به خود جلب کند.

 

آشپزخانه مدرن؛ این ویلا دارای آشپرخانه ای مدرن می باشد، که با بهترین امکانات دیزاین شده است، تمامی کابینت آن به رنگ سیاه می باشد، که هارمونی زیبایی با کف آشپزخانه که با سرامیک تیره، به وجود آورده است، شیر آلات طلایی، زیبایی این محوطه را دو برابر نموده است، جزیزه ایی که در این آشپزخانه تعبیه شده است، باعث جذابیت بیشتر این آشپزخانه شده است.

 

دفتر کار؛ دفتر کار این ویلا، با توجه به محیط کاری، به صورت کلاسیک دیزاین شده است، که با میز و مبلمان، تابلو، کتابخانه و.... با بهترین متریال طراحی و دیزاین شده است.

 

سینمای خانگی؛ اغلب خانه های لوکس دارای، سینمای خانگی می باشد، در واقع سینمای خانگی، کامل کننده یک خانه ی مدرن و لوکس می باشد، این اتاق، به صورت فوق العاده زیبا دیزاین شده است، که می توان با تماشای فیلم و.. دلخواه در کنار دوستان و... زمان فوق العاده ایی را سپری کرد.

 

اتاق سلامت؛ این ویلا بی شک فول امکانات ترین ویلا در لس آنجلس می باشد، زیرا هر امکاناتی در خود جای داده است، همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، این ویلا دارای سالن یوگا، سالن ورزش با امکانات کامل ورزشی، استخر، سونا و... می باشد، که دیگر نیاز به باشگاه شهر لس آنجلس نمی باشد، که مناسب افرادی که ورزش کردن علاقمند هستند، این ویلا بهترین گزینه می باشد.

 

با ویلای 35 میلیون دلاری در هالیود آشنا شوید

با ویلای 35 میلیون دلاری در هالیود آشنا شوید

با ویلای 35 میلیون دلاری در هالیود آشنا شوید

 

لازم به ذکر می باشد، هر یک از این طبقات این ویلا با میز و صندلی های اسپرت، دیزاین شده است، همچنین روف گاردنی مدرن، زیبایی این ویلا را چندین برابر نموده است، باید بدانید که هر طبقه دارای کلوزت روم می باشد، که با آیینه و کمد دیواری های جذاب و.... دیزاین شده است، و حتی این ویلا، در هنگام شب، با توجه به نور پردازی عالی، فضای فوق العاده دلنشینی را به وجود آورده است.

 

با ویلای 35 میلیون دلاری در هالیود آشنا شوید

با ویلای 35 میلیون دلاری در هالیود آشنا شوید

 

شمال کشور ویلاهای متفاوتی با امکانات کامل وجود دارد، که شما می توانید طبق خواسته ی خود ویلای مورد نظر را در یکی از شهرهای شمال انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید ویلا در چمستان، خرید ویلا در نور و خرید ویلا در محمودآباد و...  می باشد، تا بتوانید، زندگی در یک ویلای ارزنده و در منطقه ی فوق العاده زیبا در شمال کشور را تجربه کنید، برای تماس با ویلا البرز، به بخش تماس با ما مراجعه کنید، از اینکه با ما همراه بوده اید، از شما سپاس گذاریم.

 

مقالات پیشنهادی ویلا البرز؛

۵ نکته مهم که هنگام ساخت ویلا باغ باید در نظر بگیرید

انتخاب هارمونی رنگ مناسب ویلای دوبلکس

رونق گرفتن خرید ویلا در چمستان