انواع جکوزی مناسب ویلای شمال

 



 جکوزی چیست؟



جکوزی یک حوضچه ایی در ابعاد متفاوت می باشد، که در آن آب داغ با فشار زیاد به بیرون رانده می شود، تصور کنید، ساعت ها مشغول انجام کاری بودید، و بعد از سفر طولانی بسیار خسته و عضلاتتان از شدت خستگی و فشار به درد آمده است، جکوزی در این زمان بهترین انتخاب خواهد بود، شما می توانید ساعتی در فضای گرم و آرامش بخش به استراحت بپردازید، جکوزی هم مانند یک ماساژور قوی عمل می کند، حال باید بدانید که جکوزی انواع مختلفی دارد، شما قبل از خرید و نصب جکوزی، باید جکوزی مورد نیاز خود را انتخاب کنید، جکوزی در انواع ابعاد، رنگ، طرح و متریال و امکانات مختلفی دارد، در ادامه ی این مقاله به طور مفصل در مورد انواع جکوزی صحبت خواهیم کرد، ما را با نگاه گرمتان همراهی کنید، تا با انواع جکوزی مناسب ویلای شمال بیشتر آشنا شوید.

انواع جکوزی



 انواع جکوزی مناسب ویلای شمال؛



جکوزی یک نفره

وان جکوزی جزیره

جکوزی توکار

جکوزی طرح چوب

جکوزی مدرن با امکانات ویژه

جکوزی Air bath 

و....



جکوزی تک نفره



 جکوزی های یک نفره برای آن ویلاهای که فضای کافی برای تعبیه جکوزی های بزرگ و چند نفره  را ندارند، گزینه ی بسیار مناسبی می باشد، جکوزی های یک نفره به وان حمام شباهت دارند، و قابل حمل می باشند، بنابراین در صورت نقل مکان می توانید جکوزی را همراه خود جابجا کنید، جکوزی های تک نفره به شکل های دایره و مربع و مستطیل و در طراحی مدرن و... وجود دارد، همچنین نصب این جکوزی ها بسیار آسان و راحت می باشد، جنس جکوزی های تک نفره از کواتز، سنگ، فایبر گلاس می باشد.

 انواع جکوزی



وان جکوزی جزیره



 همانطور که گفته شد، جکوزی انوای مختلفی دارد، جزیره، نوع دیگر از جکوزی می باشد، که در میانه ی یک فضا، نصب می شود، بر خلاف دیگر جکوزی ها که در گوشه ایی از حمام و... نصب می شود، از این سوی لقب جزیره را گرفته است، اغلب برای ایجاد یک چشم انداز عالی و جذاب در حمام با رئوف گاردن و... از جکوزی جزیره برای ویلا در نظر می گیرند.



جکوزی توکار ویلای شمال



 جکوزی های توکار، درون زمین در ابعاد و شکل مختلف تعبیه شده اند، این جکوزی ها قابلیت حمل و نقل را ندارند و اغلب به صورت چند نفره طراحی می شوند، و باید بدانید که جکوزی های توکار دارای المنت حرارتی می باشد، و آب بعد از هر بار استفاده تخلیه می شود، این جکوزی به دلیل وسعت و ظرفیت بالایی که دارد، اغلب در ویلا باغ ها و ویلاهایی که دارای متراژ مناسبی می باشند، تعبیه می شوند.

 

انواع جکوزی



جکوزی طرح چوب



جکوزی طرح چوب برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال جکوزی خاص و لاکچری می باشند، بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، اغلب جکوزی ها از جنس فایبر گلاس سفید می باشند، جکوزی با طرح چوب دارای ظاهری متفاوت و جذاب می باشند، و توجه ی افراد را بعد از ورود به حمام به خود جلب می کند، و با استفاده از شمع و صابون های زیبا و... می توانید فضای دلنشین و پر از آرامش را به وجود آورید، و نیز در حین استراحت حس خوبی را داشته باشید.



 جکوزی مدرن با امکانات ویژه



 جکوزی مدرن یک جکوزی متفاوت می باشد، که دارای ظاهری بسیار جذاب و درخشان می باشد، جکوزی های مدرن از امکانات پیشرفته ایی همچون؛ ماساژور، چراغ های ال ای دی های نورانی در کف، امکانات بینظیری همچون سیستم پخش صوتی و ضد آب و نمایشگر و... دسترسی خواهد داشت، جکوزی های مدرن دارای امکانات و امتیازات فوق العاده ایی می باشند، که جکوزی های ساده از آن بی بهره می باشند، بی شک جکوزی های مدرن بهترین جکوزی می باشد، از امتیازات دیگری که می توان به اشاره نمود، وجود بالشتک زیر گردن و ماساژ گردن و... از ویژگی های این نوع جکوزی می باشد، همچنین لازم به ذکر می باشد که در جکوزی های مدرن از سیستم تزریق گاز اوزون به منظور استرلیزه کردن جکوزی تعبیه می شود.



جکوزی Air Bath ویلا



اگر به دنبال جکوزی با خواص درمانی هستید، پیشنهاد ما به شما عزیزان اقدام به خرید جکوزی air bath می باشد، در این جکوزی هیدروتراپی صورت می گیرد، به طور هم زمان با استفاده از تکنیک های خاص جریان هوا و جت های آب، موجب تسکین دردهای مفصلی و عضلانی خواهد شد، قطعا در این جکوزی با ماساژ های تسکین دهنده، می توانید حس ارامش و لطیفی را تجربه کنید.

 انواع جکوزی



نتیجه گیری

 جکوزی دارای تنوع بالا در طرح و ابعاد و متریال وجود دارد، در واقع طبق خواسته ی خود، و فضایی که دارید، می توانید جکوزی مورد نظر خود را انتخاب کنید، برای مثال اگر می خواهید در رئوف گاردن و میانه فضای ویلای خود از جکوزی استفاده کنید، باید از جکوزی توکار و جزیره استفاده کنید، و حتی اگر ویلای مدرنی را دارید، می توانید از جکوزی مدرن استفاده کنید، و از امکانات متفاوت آن نهایت لذت را ببرید، باید بدانید که هر چه امکانات جکوزی بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود، امکانات هر جکوزی متفاوت می باشد، اغلب جکوزی ها علاوه بر دوش ثابت، دارای دوش کوچک دستی می باشد، که مجهز به جت آب می باشد که دور تا دور بدنه ی داخلی جکوزی تعبیه شده است، و به صورت ماساژور های کوچک عمل می کند، همچنین جکوزی ها دارای سیستم تهویه هوای محیط و تصفیه آب می باشند.



  از اینکه ما را تا انتهای این آگهی همراهی کرده اید، از شما سپاس گذاریم، اکثر افراد به دنبال خرید ویلا در شمال در سازه های متفاوت هستند، اگر به دنبال مشاوره ی رایگان هستید، می توانید با خیال آسوده از مشاورین مجرب ویلا البرز در زمینه ی خرید ویلا سند دار در شمال و یا خرید ویلا اقساطی و یا خرید ویلا جنگلی و... در خواست مشاوره کنید، برای تماس با ویلا البرز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.



لینک های پیشنهادی ویلا البرز



 شاه نشین و طراحی ویلا

 نحوه قیمت گذاری و عواملی که بر قیمت ملک تأثیر می گذارند 

 آشنایی معنایی ویلای لوکس و ساخت ویلا در شمال

خرید ویلا ارزان در شمال