مزایای استفاده از سقف متحرک استخر ویلا در شمال

 

 سقف متحرک چیست؟

این نوع سقف ها از ورقه های از جنس پلی کربنات می باشند، و به دو دسته ی شفاف و غیر شفاف تقسیم می شوند، این نوع ورقه ها عایق بسیار مقاوم می باشند، و زیبایی منحصر به فردی دارند، کیفیت و امنیت بالای این ورق در برابر ضربات و حوادث طبیعی و... باعث شده است، افراد برای سقف پارکینگ و استخر از آن استفاده کنند.

 

سقف های متحرک استخر ویلا در شمال

                                                     بیشتر بخوانید؛ خرید ویلا ارزان در شمال

 

مزایای سقف متحرک

  • ایجاد حریم خصوصی
  • جلوگیری از ورود آب باران در استخر
  • ایجاد تعادل دمایی در آب استخر
  • جلوگیری از ورود آلودگی و حشرات موذی به آب استخر
  • جابجایی سقف با ریموت
  • جلوگیری از آفتاب سوختگی
  • ایجاد چشم انداز زیبا و متفاوت
  • نور پردازی از طریق سقف
  • و...

باید بدانید که سقف های متحرک کاربرد بسیار عالی دارند، زمانی که در فصل تابستان قصد شنا کردن را داشته باشید، به محض وارد شدن به استخر، از گرما و داغی آب استخر از تصمیم خود پشیمان خواهید شد، زیرا آب استخر زیر نور خورشید سوزان خواهد شد، از این سوی مهندسین، سقف متحرکی برای استخر در نظر می گیرند، که ما در ادامه ی این مقاله به مزایای دیگر سقف متحرک اشاره خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

 

سقف های متحرک برای استخر ویلا در شمال

                                                          بیشتر بخوانید؛ آشنایی معنایی ویلای لوکس و ساخت ویلا در شمال

 

1_ ایجاد حریم خصوصی

حفظ حریم خصوصی از نکات بسیار مهمی می باشد، که در هنگام خرید ویلا در شمال باید به آن توجه کنید، زیرا به دلیل افزایش ساخت و ساز ویلا در شمال، ویلاها در فاصله ی اندکی در کنار یکدیگر ساخته می شوند، همچنین ویلا در یک ردیف کنار هم قرار گرفته اند، از این سوی امکان اینکه افراد به محیط ویلا، دید کافی داشته باشند، وجود دارد، از این سوی باید مراقب باشید تا در تیررس نگاه اطرافیان قرار نگرفته باشید، و اگر استخر در فضای باز احداث شده باشد، با تعبیه سقف متحرک برای ویلای شمال می توانید به راحتی حریم خصوصی خود را به وجود آورید، و با امنیت کامل، در استخر شخصی خود نهایت لذت را ببرید.

 

2_ جلوگیری از ورودی آب باران به استخر

همانطور که می دانید شمال کشور به دلیل رطوبت هوا در اکثر روزهای سال، بارانی می باشد، از این سوی در هنگام بارش باران بهاری و... درون استخر از آب باران و شاخه و برگ درختان و... پر خواهد شد، در این صورت شما باید، آب استخر را پاکسازی کنید، خالی کردن آب استخر و دوباره پر کردن آن باعث اتلاف وقت و مصرف زیاد آب خواهد شد، شما می توانید با تعبیه سقف متحرک برای استخر در هنگام بارش باران، سقف را بکشید و از ورود آب باران به درون استخر جلوگیری کنید.

 

3_ ایجاد تعادل دمایی در آب استخر

زمانی که برای استخر سقف متحرک تعبیه شده باشد، در فصل گرما از داغ شدن آب استخر و در فصل سرما از سرد شدن آب استخر جلو گیری می کند، پس با وجود یک سایه بان یا سقف متحرک از گرم شدن و سرد شدن بیش از حد آب استخر جلوگیری خواهد شد، در این صورت در تمامی فصل ها می توانید از دمای متعادل استخر، لذت ببرید.

 

4_ جلوگیری از ورود آلودگی و حشرات موذی به آب استخر

 با نصب و تعبیه سقف متحرک برای ویلای شمال می توانید از ورود هر گونه آلودگی به آب استخر جلوگیری کنید، اگر آلودگی و تار عنکبوت و حشرات موذی و... روی سطح آب قرار گیرد، شنا کردن در این آب باعث عفونت و بیماری پوستی می شود، با وجود سقف متحرک از ورود این حشرات و آلودگی جلوگیری می شود و دیگر به سلامت شما آسیبی نخواهد رسید.

 

سقف های متحرک استخر ویلا در شمال

                             بیشتر بخوانید؛ نحوه قیمت گذاری و عواملی که بر قیمت ملک تأثیر می گذارند 

 

 

5_ جابجایی سقف متحرک با ریموت کنترل

سقف های متحرک با ریموت جابجا و کنترل می شود، شما بر اساس نیاز خود می توانید، سقف استخر را باز کنید، و در مواقع لزوم سقف را ببندید، از این سوی از مزایای سقف های متحرک مخصوصا سقف های ریلی، جابجایی سقف ها با ریموت کنترل می باشد. 

 

6_ جلوگیری از آفتاب سوختگی

زمانی که شما در روزهای گرم و سوزان بخواهید در استخر شنا کنید، احتمال آفتاب سوختگی وجود دارد، برای جلوگیری از آفتاب سوختگی می توانید از سقف متحرک استفاده کنید، در این صورت از پوست خود در برابر تابش بی امان خورشید و اشعه

ماورا بنفش حفظ خواهید کرد.

 

7_ ایجاد چشم انداز زیبا در محوطه ویلا

از دیگر مزیت های سقف متحرک برای استخر ویلا می توان به چشم انداز خیره کننده و منحصر به فرد آن اشاره کرد، اغلب این سقف ها در طراحی متفاوت اعم از؛ اشکال گنبدی، ریلی، شیب دار و... طراحی می شود، و کیفیت این نوع سقف ها بسیار عالی می باشد، لازم به ذکر است که متریال این سقف ها از آلومینیوم، پلی کربنات و شیشه سکوریت و... می باشد، و با استفاده از این سقف ها می توانید معماری متفاوتی را ایجاد کنید.

 

8_ نورپردازی در سقف متحرک

با استفاده از نور پردازی در سقف متحرک، می توان یک فضای زیبا و دلنشینی را ایجاد نمود، این آپشن یک فضای متفاوتی را در شب به ارمغان می آورد.

سقف های متحرک استخر ویلا در شمال

                                            بیشتر بخوانید؛ شاه نشین و طراحی ویلا

 

در کلام آخر

سقف های که قابلیت باز و بسته شدن را دارند، سقف های متحرک گفته می شود، شکل و طراحی این نوع سقف های متفاوت و انواع مختلفی دارد، این نوع سقف های یک طراحی مدرن و به روزی را به ارمغان می آورد، و از زیبای خاصی برخوردار می باشد، همچنین وجود سقف های متحرک برای استخر نه تنها یک طراحی زیبا و مدرن می باشد، همچنین دارای مزیت های عالی اعم از؛ صرفه جویی در مصرف آب و انرژی، حفظ حریم خصوصی، جلوگیری از آلودگی و حفظ بهداشت و سلامت و... می باشد، زمانی که ویلایی از این طراحی استفاده کند، در هنگام ورود، این آپشن توجه ی اکثر افراد را به خود جلب می کند، از شما بابت نگاه گرمتان سپاس گذاریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید، تا با مشاورین مجرب ویلا البرز ارتباط برقرار کنید.

لینک های پیشنهادی؛

خرید ویلا استخر دار                 

خرید ویلا سند دار در شمال         

 خرید ویلا لاکچری