صحت یا دروغِ تبلیغاتی که سالهاست بر روی آن پافشاری می کنند خرید ارزانترین ویلا را در شمال از چمستان جستجو کنید.


امروز قصد داریم تا توسط تیم با تجربه و چندین ساله البرز ویلا به بررسی این موضوع بپردازیم که آیا خرید ویلا و زمین در چمستان ارزان تر از سایر قسمتهای شمال است و یا خیر؟؟

و در صورت مثبت یا منفی بودنِ پاسخ؛ دلایل آن را هم به شما همراهان و عزیزان خواهیم گفت؛

این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید تا ابهاماتی که در ذهنتان است برطرف گردد.

خرید ویلا و زمین ارزان قیمت در چمستان

در ابتدا باید بدانید که همه جای شمال زیبایی ها و طبیعت خاص خود را دارد ولی اشتراکات فراوانی در بین مناطق مختلف شمالی است همچون سرسبز بودن کل استان مازندران و شمال ایران همچنین مناظر کوهپایه و کوههای البرز و دماوند یا سواحل نیلگون دریای خزر در شهرهای محمودآباد، نور، بابلسر و تمامی شهرهای متصل به نوار ساحلی دریای مازندران که متاسفانه در سال ۱۳۹۸ تنها ۲۰ درصد از دریای خزر برای ایران، باقی ماند frown به دلیل ناکارآمدی و بی کفایتی دولت ایران این گنجینه گرانبها نیز از دست رفته است  ولی به کدامین باج از دست رفته است نمی دانیم!!

خرید ارزان ترین ویلا در چمستان
بگذریم تا بوده؛ مردم کشورمان بازیچه تصمیمات بی فکرانه در بی مسئولیت ترین حالت ممکن و بدون توجه به زندگی نسل های آینده؛ نقشه کشورمان روز به روز به تاراج رفته است، همچنین ذخایر غنی و زیرزمینی کشورمان که به جرات میتوان گفت چون نادیدنیست نمی دانیم چه بلایی بر سر ما آمده استundecided و اگر دیدنی بود مثل نقشه کشور و یا نقشه حذف شده دریای خزر؛ می توانستیم بفهمیم که اثری از ذخایر کشورمان وجود دارند یا خیر؟

حال با گذشت تمامِ سرمایه هایی که از کشورمان به دلایل مختلف به تاراج رسیده؛ تنها چیزی که مانده است خاک بی‌نظیر سرزمینمان است که این خاک بی نظیر نیز روزی از بین خواهد رفت؛ تنها کافیست کمی توجه بی کفایتانه این مسئولین به گنجینه گرانبهای جنگل های هیرکانی و پوشش های سرسبز کوهستانی بیشتر گردد که به کسری از  سال نخواهد رسید تا این ذخایرِ کنترل کننده شرایطِ آب و هوایی و متعادل سازی زیست بوم ها و حیات بشر نیز از بین خواهد رفت!!

این موارد را عنوان کردیم تا به خودمان ثابت کنیم؛ تنها خودمان هستیم که می‌توانیم به داد خودمان برسیم یعنی اگر در منطقه‌ای از ایران زندگی می‌کنیم که دارای ذخایر و گنجینه های گرانبهایی است تنها ما و ساکنین آن منطقه می‌توانیم این گنجینه را حفظ نماییم و از شما عزیزان و گردشگران و مسافران بزرگوارمان عاجزانه خواهشمندیم مراقب گنجینه‌ای موقتی مان درشمال باشید و به زندگی و حیات نسل های آتی تان بیندیشید که آنها در چند سال بعد چگونه و با چه گنجینه‌ای قادر به ادامه حیات خواهند بود.



که در چند سال اخیر شاهد ساخت شهرک ها و ویلا های متعددی در شمال؛ هم به دلیل افزایش تقاضای مردم و هم کاهش درآمد بومیان و ساکنین شمال، بوده‌ایم که ناچارن خاک گرانبهای خود یا باغات و زمینهای کشاورزی خود را فروخته و اقدام به ساخت ویلا یا عمارتی برای فروش در بازار داغ ویلاها نمایند.

اگر از نظر اقتصادی مردمان کشورمان به ویژه شمال و سایر نقاطی که دستخوش از بین رفتن زیست بوم ها و جنگل های غنی کشور شده‌اند تامین می بودند به جرأت می توانیم بگوییم که هیچ جنبنده ای؛ دست به تخریب مناظر و محل تولدش؛ نخواهد زد.

پس این هم تا بخش زیادی به شرایط اقتصادی کشور بر می گردد تا مردان برای ادامه حیات و برخورداری از یک زندگی متعارف، حاضر گردیدند تا در در طبیعت بکر و بی نظیر شمال دستکاری نمایند و اینگونه شده که امروزه شاهد شهرک های بسیار فراوان و ویلاهای میلیاردی در این مناطق هستیم.

ارزان ترین قیمت زمین در شمال چمستان
و حال به پاسخ سوال اصلی این مقاله خواهیم پرداخت که آیا ارزانترین ویلاها و زمین در شمال متعلق به مناطقِ چمستان و نور می باشد؟
در جواب بایست گفت بله در روستاهای منطقه چمستان و نور به دلایل عنوان گردیده که در ابتدای مقاله گفتیم؛ ناچارا زمین و ویلای خود را با قیمتی بسیار پایین به فروش برسانند تا بتوانند برای عدم کشت و عدم کسب درآمد از مرکبات و مزارع کشاورزی؛ درآمدی را جایگزین سازند.

البته ناگفته نماند که استثنائاتی نیز وجود دارد مالکان بسیاری از از این ویلاها - شهرک ها و زمین ها سازندگان بزرگ منطقه می باشند که با قیمت‌های بسیار ناچیز زمین هایی را از کشاورزان و باغداران اصیل مناطق خریداری می‌کنند و برای کسب سودِ چندین برابری و افزایش درآمدهای میلیاردی خود اقدام به ساخت ویلا - شهرک ها در این مناطق می نمایند، که به آن طمع افراد در اوج بی فکری و آینده نگری برای نسل های آتی می دانیم افرادی که نمی دانند با ساخت های زیادی که انجام می دهند چه بلایی بر سر آب و هوای شمال و شرایط زندگی و همچنین از بین بردن خاک حاصلخیز شمال مان؛ می آورند.

 

تیم البرز ویلا بر این باور نیست که ساخت و سازی در شمال صورت نگیرد بلکه هدف از ارائه این مقاله و توضیحاتی که مکتوب گردیده است؛ این است که ساخت باید متناسب با روند خاص و رعایت تمامی اصول و قواعد حفظ محیط زیست در بافت های مسکونی و تعدد ساخت کم صورت گیرد تا اینگونه مثل امروز دچار نابودی بافت های جنگلی و باغی در شمال نشویم.


پس بسیاری از زمین هایی که از مالک اصلی یا در واقع کشاورز یا باغدار منطقه خریداری شود همچنان قیمت پایین تری را به خود اختصاص می‌دهند ولی این موضوع به سالیان سال قبل برمیگردد و بسیاری از زمین ها با قیمتهای بسیار ناچیز در مالکیت انبوه سازان و سرمایه گذاران در منطقه قرار گرفته است.

و امروزه شاهد قیمت های تقریباً منطقی به دلیل رقابتی شدن در نوع قیمت‌گذاریِ سازندگان و انبوه سازان خواهیم بود و روز به روز به دلیل ایجاد رقابت و قیمتهای هوشمندانه به منطقی تر شدن قیمت ها و ارزنده تر شدن قیمت زمین و ویلا در چمستان و نور روبرو خواهیم شد.


درست است خرید ویلا و خرید زمین در چمستان هنوز در شمال نسبت به سایر مناطق شمالی ارزان قیمت تر می باشد و شما می توانید با کمترین سرمایه ممکن اقدام به خرید زمین در چمستان نمایید و در طی فواصل زمانی و با تزریق مالی  به ساخت ویلا با سبک و سیاق خود در زمین خریداری شده  اقدام نمایید.

 

تیم مجرب و کارشناسی البرز ویلا در طی ۱۵ سال سابقه تخصصی در زمینه خرید و فروش مستغلات در شمال و بسترِ بسیار مناسب و کار آزموده را برای سرمایه‌گذاری و خرید ویلا یا زمین در شمال را برایتان فراهم آورده است و شما مشتری گرامی به راحتی می توانید از مشاوره رایگان این تیم تخصصی بهره مند شوید تا بهترین و ارزنده ترین خریدتان را در شمال به قطعیت برسانید.

 

مشاهده و خرید ویلا چمستان در البرز ویلا

مشاهده و خرید ویلا نور در البرز ویلا

مشاهده و خرید ویلا جنگلی در البرز ویلا

 مشاهده و خرید ویلا ساحلی در البرز ویلا