صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا دوبلکس اقساطی در آمل

فروش ویلا دوبلکس اقساطی در آمل

639
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،900،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18290
زمین
200 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس اقساطی در آمل

 

بی شک این ویلای دوبلکس در آمل بهترین ویلا در شمال می باشد، اگر به دنبال ویلا فول امکانات هستید، با ما همراه باشید.

نوع ملک این ویلای لاکچری، شهرکی می باشد؛ امنیت این نوع ملک، به دلیل وجود شخص نگهبان که به صورت 24 ساعته از محیط اطراف و ویلا محافظت می کند، در رده ی بالایی قرار دارد، از این سوی امنیت بالای این نوع ویلا، انگیزه اصلی خریداران برای خرید ویلا شهرکی می باشد.

در آشپزخانه ی این ویلای مدرن، کابینت های مرغوب و تجهیزاتی آشپزخانه ای کامل و... تعبیه شده است، سقف کناف کاری شده، کف سرامیک، طراحی داخلی شیک و...  موجب شده است که توجه بسیاری از مشتریان به این ویلا جلب شود، همانطور که از تصاویر موجود نمایان می باشد، این ویلا به صورت اکازیون طراحی و ساخته شده است همچنین نمای ساختمان به صورت سنگ می باشد که در برابر شرایط جوی هوای شمال و رطوبت زیاد مقاوم می باشد، خرید ویلا نماسنگ یک انتخاب ارزنده در شمال کشور می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

این دستگاه ویلای نوساز که در سال ۱400 بنا شده است، دارای سند تک برگ می باشد؛ چنانچه قصد خرید ویلا سنددار را دارید و می خواهید از خرید خود مطمئن باشید، ما این ویلای ارزنده را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

برای مشاهده و خرید ویلا نوساز روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلا که به صورت دوبلکس طراحی شده است، دارای 200 متر زمین و همچنین 200 متر زیر بنا می باشد؛ 3 اتاق خوابی که در آن تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد، این ویلا به صورت مدرن طراحی شده است، همچنین این نوع ویلا دارای مساحت بیشتر و امکانات بیشتری نسبت به سایر ویلاهای دیگر می باشد، اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، بازدید از این ویلای جنگلی را در آمل از دست ندهید.

برای مشاهده و خرید ویلا در آمل روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

یکی از آپشن های عالی این ویلا دوبلکس جنگلی، شرایط پرداخت مبلغ آن می باشد، شرایط نظیر نقد و اقساط برای این ویلا در نظر گرفته شده است، شما خریداران عزیز می توانید با فروشنده برای پرداخت مبلغ و... توافق کنید، خرید ویلا اقساطی در شمال یک امتیاز عالی محسوب می شود.

 از قابلیت های این ویلای شهرکی، استخردار بودن آن می باشد؛ مشتریانی که به دنبال خرید ویلا استخردار هستند، این ویلا می تواند گزینه ی مناسبی برایشان باشد، این ویلا استخر دار می باشد، که شما با خرید این ویلا از شنا کردن در استخرهای شهری بی نیاز خواهید بود، ویلاهای استخر دار جزو ویلاهای لاکچری محسوب می شود، شما با خرید ویلا در آمل می توانید صاحب یکی از ویلاهای لوکس در شمال شوید.

از اینکه تیم مشاورین املاک البرز ویلا را همراهی می کنید، از شما سپاس گذاریم، برای تماس و ارتباط با مجموعه البرز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

ویلا البرز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهند.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18290
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه